Inpakwijze

René

Super tevreden met mijn aankoop, een notenhouten schoenpoetskist met inscriptie!

Keurige en duidelijke website met instructies en video's!

Jan J.C.Klep Nassauhuis makelaardij

De begeleiding van mijn aankoop was bijzonder vriendelijk en professioneel. Het product (wortelnoten schoenpoetskist met toebehoren) ziet er schitterend uit!

Service en kwaliteit

Johanna

Goede service

Snelle levering, mooie producten

Stijn

Goed advies via whatsapp, de levering liep wel wat vertraging op. Pos is wel dat ze de moeite deden om zelf me telefonisch te contacteren hiervoor.

Menselijk bedrijf, persoonlijk contact

Reactie The ShoeCare-Shop:

Beste Stijn, dank voor je eerlijke review. We stellen het ontzettend op prijs. Mocht je nog vragen hebben over de producten horen we het uiteraard graag.

Ludo

Uitstekend

Persoonlijke feedback en reactiesnelheid (per e-mail) n.a.v. van vragen is heel goed en gericht.

Casper

Snelle levering, goed product en leuke extra informatie over schoen zorg

Levering, kwaliteit product, extra info

Ron

Uitstekend. Snelle levering, goed product, goed verpakt, goede informatie.

zie boven

Marion

Top producten

Goed verpakt en heel mooie producten

Andy

Zeer goed

de informatie over lederen schoenen

Marielle

Ik ben zeer tevreden met uw bedrijf. Er werd gewerkt vanuit een prettige betrokkenheid en ik kreeg heel snelle email respons. De service was ronduit uitstekend.

Snelle reactie.
Fantastische service (schoenpoetsdoos die vertraagd leverbaar was, werd uit de voorraad 'noodgeval' beschikbaar gesteld ivm verjaardag van mijn man).
Goed benaderbaar. Snelle reactie.
Goed benaderbaar.
Menselijke maat.