Aaliya Sewraj

Nadat ik een broek besteld had, welke een productiefout had, een trage procedure ingegaan. Eerst foto's toesturen van de beschadiging. Dat gedaan. Kreeg ik de vraag om ook weer foto's te maken van... Nadat ik een broek besteld had, welke een productiefout had, een trage procedure ingegaan. Eerst foto's toesturen van de beschadiging. Dat gedaan. Kreeg ik de vraag om ook weer foto's te maken van de labels!
dat gedaan. Toen pas mocht ik het retourneren, wel op eigen kosten. Deze kosten zouden vergoed worden inclusief het ongemak in totaal 7,50. Intussen kreeg ik de melding dat de broek omgeruild kon worden maar dat dit even duurde want de broek was niet op termijn leverbaar.
Ik heb tussendoor aangegeven dat ik de verzendbon kwijt geraakt ben, maar TheMusthaves heeft zelf ook kunnen zien dat ik het via DHL verstuurd had en bij DHL heb ik met korting 5 euro en nog wat betaald. Ik heb gecommuniceerd naar The Musthaves dat dit afgerond mocht worden naar 5.

In afwachting van nog de andere broek heb ik diezelfde broek in een andere kleur besteld. Ondertussen liep de administratieve afhandeling van de eerste bestelling nog.

De eerste bestelling werd uiteindelijk met de tweede geleverd. Eigenlijk zou je hier dus kunnen zeggen dat vanaf dat moment het betalingstermijn loopt. Los daar van, deze tweede broek in andere kleur had ook een productiefout!!!
En nu was het net voor mijn vertrek naar mijn vakantiebestemming, er werd traag gereageerd en niet to the point. Het bedrijf had nog steeds niet gereageerd op het feit dat ik de verzendbon kwijt ben geraakt. Weer heb ik foto's toegestuurd.
Er werd opeens aangegeven dat ik of 5 euro voor t ongemak kon krijgen maar dan de broek niet meer om kon ruilen!!!
Ik heb laten weten dat ik recht heb op een deugdelijk product en dat ik recht heb op tegemoetkoming voor t ongemak. Moest ik nu dan weer op eigen kosten de boel verzenden? Want The Musthaves vergoed minimaal. De benzinekosten niet eens meegenomen, de tijd die je stopt in t maken van foto's en het opsturen ervan niet eens meegerekend!

Nu heb ik opeens een incassovordering met een verhoging van 40euro!!!!!
En dat terwijl ik nog in contact was met dit bedrijf. Echt te zot voor woorden hoe klantonvriendelijk dit bedrijf is
Ik heb aangegeven dat ik een goede factuur met de juiste verrekeningen wil ontvangen en dan bereid ben uiteraard te betalen. Nu word ik als een wanbetaler aangemerkt omdat The Musthaves in gebreke is gebleven en het de klant zo vreselijk moeilijk maakt.
Een opdracht om het dossier in te trekken wil dit bedrijf niet eens! Het incassobureau daarentegen vond het wel aannemelijk na het horen van mijn verhaal. Alleen moest ik dit initieren bij The Musthaves, maar deze geeft totaal niet mee.

Hi Aaliya,
Hi Aaliya,
Bedankt voor jouw bericht. Wij hebben dit direct nagekeken en kunnen zien dat wij al jouw berichten binnen 24 uur hebben beantwoord. Helaas hebben wij regelmatig langere tijd op een antwoord van jou moeten wachten.
Zoals eerder aangegeven vergoeden wij enkel de retourkosten wanneer wij de bon met de gemaakte kosten hebben ontvangen, deze hebben wij helaas niet van je mogen ontvangen en daarom kunnen wij de kosten niet vergoeden.
Wij hebben je inmiddels meerdere malen aangegeven dat jij de tweede broek mag omruilen voor een nieuw exemplaar, helaas hebben tot op heden nog geen concreet antwoord op mogen ontvangen.
Graag houden wij het verdere contact via de mail en helpen wij je graag verder.

Kelly

Het jurkje wat ik besteld had zou een maat L/XL moeten zijn, maar het rekt voor geen meter mee. Dus de XL op dit label zou verwijderd moeten worden. Dus helaas terug moeten sturen. Wel snelle... Het jurkje wat ik besteld had zou een maat L/XL moeten zijn, maar het rekt voor geen meter mee. Dus de XL op dit label zou verwijderd moeten worden. Dus helaas terug moeten sturen. Wel snelle levering!

Hi Kelly,
Hi Kelly,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat dit het geval is. Zou jij ons een mail willen sturen met daarin jouw ordernummer én jouw klacht? Wij zullen je dan direct verder helpen! De mail mag jij sturen naar: klantenservice@themusthaves.nl
We helpen je graag zo snel mogelijk verder.

Yvonne

SUPER!
Gisteren om 13.30 u plooirok besteld....vandaag om 12.30 u in huis!
Mooie nieuwe verpakking👍

Hi Yvonne,
Wat fijn om te vernemen dat jij jouw pakketje de volgende dag hebt mogen ontvangen!♪ Heel veel plezier gewenst met jouw nieuwe Musthave!♫♪

Bianca

Jaah......deze laarzen zijn super gaaf! Zitten super comfi, ik ben er heel blij mee. Heb maat 38/39, en heb maat 38 besteld....zitten top 👍🏼

Hi Bianca,
Dat is heel fijn om te vernemen! Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthave!♪♫ Hopelijk zien wij je eens terug bij ons in de webshop.

Marijke Rutte

Hele fijne webwinkel waar ik al vaak kleding heb besteld! Ook hebben ze een erg fijne klantenservice!! Bestellingen komen snel en je kunt het makkelijk retour sturen. Vind het ook niet raar dat je... Hele fijne webwinkel waar ik al vaak kleding heb besteld! Ook hebben ze een erg fijne klantenservice!! Bestellingen komen snel en je kunt het makkelijk retour sturen. Vind het ook niet raar dat je hiervoor moet betalen, niets is voor niets..

Claudia

Wel goede service maar echt slechte kwaliteit van kleding, ik heb hier 2 broeken besteld met een strik, eentje in het groen en eentje in het geel, waren bij elkaar 60 euro en na een paar keer dragen... Wel goede service maar echt slechte kwaliteit van kleding, ik heb hier 2 broeken besteld met een strik, eentje in het groen en eentje in het geel, waren bij elkaar 60 euro en na een paar keer dragen gingen de touwtjes al los hangen en ze zijn nu zelfs al stuk! Echt slechte kwaliteit, zeker voor die prijs.

Hi Claudia,
Hi Claudia,
Dat is zeker niet de bedoeling. Helaas hebben wij dit niet van je mogen vernemen per mail en hierdoor is erg geen passende oplossing kunnen bieden op jouw klacht. We kunnen momenteel geen recente bestelling van jou vinden, zou jij het ordernummer én foto's van de klacht naar ons willen sturen per mail? Wij zullen je dan direct verder helpen!

sylvia

Groene broek besteld maar 2 dag gaat ie lubberen bij de billen.
shirts wat er bij hoorde erg kort maar ook erg wijd aan de onderkant.
jammer.

Hi Sylvia,
Hi Sylvia,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat dit het geval is, helaas hebben wij geen mail van jou mogen ontvangen met daarin jouw klacht en foto's hiervan. Zoals wij op onze website én op het retourformulier vermelden is dat wij graag foto's ontvangen van een klacht zodat wij de klacht kunnen zien én zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden. Graag zien wij de foto's tegemoet per mail!

joyce

Jurkjes zijn erg leuk. Helaas voor mij te klein. Retour zenden is niet gemakkelijk en nog niet gelukt. Wacht op reactie via de mail.

Annemarie

Meerdere malen besteld, volgende dag in huis. Super blij met mijn kleren en passen perfect!

Hi Annemarie,
Dat is heel fijn om te horen! Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthaves én hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪