Anita van den Berg

Nou dan maar via deze weg,Bestelling Ontvangstbewijs (TMHNL-780043) - 2019-09-26 21:31:41,dit kreeg ik na dat ik besteld heb!!!maar helaas leveren jullie niet wat jullie beloven (voor 22:30 besteld=... Nou dan maar via deze weg,Bestelling Ontvangstbewijs (TMHNL-780043) - 2019-09-26 21:31:41,dit kreeg ik na dat ik besteld heb!!!maar helaas leveren jullie niet wat jullie beloven (voor 22:30 besteld= de volgende dag in huis!!!)en reageren niet op mijn berichtjes.Mijn vraag is wanneer wordt het eindelijk geleverd want dan moeten jullie de tekst echt veranderen dat jullie levertijd meer dan 21 dagen kan gaan duren!!!

Hi Anita,
Hi Anita,
Bedankt voor je bericht. Wij hebben jouw order met ordernummer TMHNL-780043 meteen even opgezocht in het systeem en kunnen zien dat je een pre-order Musthave hebt besteld. Een pre-order Musthave is een item dat je nu al kunt bestellen, maar wordt verzonden zodra het artikel bij ons op voorraad is samen met de rest van jouw bestelling. (Deze informatie kun je terugvinden in de productomschrijving bij het artikel, in de winkelwagen én op jouw bestelbevestiging).
Wij verwachten dit item in de week van 11 oktober op voorraad te krijgen en dat betekent dat jouw bestelling in deze week zal worden verzonden! Zodra jouw pakket onderweg is ontvang je een e-mail met de Track & Trace-code zodat je jouw pakket kunt volgen. Nog héél even geduld, maar het is het wachten meer dan waard!♪

Shannon

Wat slecht... elke keer gedoe met de levering van mijn artikelen.. bij pre-orders krijg je geen bericht als verwachte levertijd langer duurt dan aangegeven...kan je hier zelf achteraan... bestel je... Wat slecht... elke keer gedoe met de levering van mijn artikelen.. bij pre-orders krijg je geen bericht als verwachte levertijd langer duurt dan aangegeven...kan je hier zelf achteraan... bestel je artikelen die wel op voorraad zijn met de gedachte voor 23.30 besteld morgen in huis??? Nou denk maar... gister had mijn pakket binnen moeten zijn.. vandaag is nog altijd de melding van DHL: verzendingsgegevens zijn aangemeld hij DHL, bezorg moment wordt bekend zodra je pakket bij DHL is... uhhh, is mijn pakket uberhaupt meegegeven?? Stuur je een mail.. kan je uiterlijk 3 dagen wachten op reactie .. en telefonisch contact niet mogelijk????? Begin er beetje de balen van te krijgen... wilde de outfit passen voor zaterdag... wordt morgen denk ik snel langs de winkels ..:

Hi Shannon,
Hi Shannon,
Dat is vervelend zeg. We kunnen zien dat jouw bestelling gister is verzonden, deze zou vandaag geleverd moeten worden. Van DHL hebben we vernomen dat er helaas een vertraging is opgelopen en dat het een dag langer kan duren voordat ze jouw pakketje kunnen bezorgen. Wij hopen dat jij jouw pakketje morgen mag ontvangen en hopen dat deze dan nog op tijd binnen is! Excuses voor het ongemak.

Alejandra Schilling

Zelf retourkosten betalen, wist niet dat het mogelijk was bij online shoppen.

Hi Alejandra,
Hi Alejandra,
Wat jammer om te vernemen dat jouw Musthave(s) niet naar wens zijn en dat je deze retour wilt sturen (of inmiddels al retour hebt gestuurd). Voor het retourneren staat op de bijgeleverde pakbon beschreven hoe deze procedure in gang gezet wordt.
Zowel op deze bon als op onze website staat aangegeven dat de kosten van de retourzending voor de rekening van de verzender zijn.
Bij de verzendkosten (om het pakketje naar jou te versturen) komen we je tegemoet door het verschil in bedrag voor onze rekening te nemen, daar het verzenden van dit pakket ons €6,95 kost brengen wij hiervoor slechts €2,95 in rekening. Heb jij een bestelling van boven de €75,00, dan nemen wij de gehele verzendkosten (om het pakketje naar jou te versturen voor onze rekening).
Komt het pakketje in zijn geheel retour? Dan komen de verzendkosten van €2,95 (welke zijn gemaakt om het pakketje van ons naar jou te versturen) te vervallen.
Past het retourpakket door de brievenbus? Dan betaal je slechts €4,35 voor de verzending. Te groot voor de brievenbus? Dan kan hij voor €6,95 worden opgestuurd middels pakketpost. Laat voor de zekerheid altijd bij een postkantoor checken of het daadwerkelijk door de brievenbus past! Sorteermachines hanteren namelijk een minimale brievenbusgrootte waar hij nog doorheen moet passen.
Let op: zorg altijd dat je een Track & Trace-code krijgt en bewaar die goed totdat wij het pakketje in goede orde hebben verwerkt!
Mocht je nog twijfelen over een bepaalde maat of kleur, neem dan gerust even contact met ons op. Wij zullen je altijd een passend advies geven waardoor retourneren bijna niet meer aan de orde zal zijn ;).
Wij zijn er druk mee bezig om in de nabije toekomst een groot gedeelte van de retourkosten voor onze rekening te kunnen nemen. Houd onze nieuwsbrief en website goed in de gaten!
Mvg, Team The Musthaves

Romy

Fantastisch! 5 sterren! Vriendelijk en snelle verzending

Hi Romy,
Bedankt voor je berichtje. Heel fijn om te horen dat jij tevreden bent!
Hopelijk zien wij je snel eens terug bij ons in de webshop!♪♫
Team The...
Hi Romy,
Bedankt voor je berichtje. Heel fijn om te horen dat jij tevreden bent!
Hopelijk zien wij je snel eens terug bij ons in de webshop!♪♫
Team The Musthaves

Daria

Biker Buckle Zip Boots - 37 voor €39.95 besteld zondag. Maandag aangekomen. Ze zijn van goede kwaliteit voor zo ver ik kan zien. Maat 37 past goed. Veters zijn wat lang maar dat is geen ramp. Botjes... Biker Buckle Zip Boots - 37 voor €39.95 besteld zondag. Maandag aangekomen. Ze zijn van goede kwaliteit voor zo ver ik kan zien. Maat 37 past goed. Veters zijn wat lang maar dat is geen ramp. Botjes zijn warm vanbinnen dus voor de winter zeker te doen! Zien er stevige schoenen uit en verder geen mankementjes.

Hi Daria,
Bedankt voor je berichtje! Wij wensen je heel veel plezier van jouw nieuwe Musthave!♪
Hopelijk zien wij je snel eens terug bij ons in de webshop! :)

Damstra

Na lang wachten, toch het vest ontvangen.

Reactie The Musthaves:

Fijn om te vernemen dat jij het vest hebt mogen ontvangen! Nogmaals excuses voor het ongemak. Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthave!♪

Claudia Zuliani

Hele leuke kleren, bestel regelmatig onwijs leuke musthaves.
Hele leuke kleren, bestel regelmatig onwijs leuke musthaves.
helaas klantenservice moeilijk te bereiken reageren niet binnen 24 uur. Dit is echt een verbeterpunt. Ik kan me voorstellen dat zij het druk hebben maar het zou fijn zijn als zij dan mailen dat het beantwoorden later gebeurd

Hi Claudia,
Hi Claudia,
Bedankt voor je review! Fijn dat jij blij bent met jouw nieuwe Musthaves! Wij doen ons uiterste best om alle berichten binnen 24 uur te beantwoorden. We zien momenteel geen mailcontact van jou, heb jij jouw mail gestuurd naar: klantenservice@themusthaves.nl? Wij helpen je dan uiteraard zo snel mogelijk verder! :)

Sanne

Wat een top bedrijf. Direct volgende dag in huis en kwaliteit van de bestelde jurk is top.

Hi Sanne,
Bedankt voor je berichtje! Fijn om te vernemen dat jouw nieuwe Musthave naar wens is. Hopelijk zien wij je snel eens terug bij ons in de webshop!♪

Ilse

Op de site staat dat wanneer het product op voorraad is en je voor 23:30 besteld, dat je het de dag erna in huis hebt. Volgens de track en trace is ie nog steeds op dezelfde plek en heb ik nog niks... Op de site staat dat wanneer het product op voorraad is en je voor 23:30 besteld, dat je het de dag erna in huis hebt. Volgens de track en trace is ie nog steeds op dezelfde plek en heb ik nog niks ontvangen, helaas kon ik het jurkje wat ik besteld had niet aan naar een feestje waarvoor ik hem kocht. Daar baalde ik wel van. Hopelijk heb ik de bestelling snel binnen. Dit is de eerste keer dat ik bij the musthaves heb besteld dus verder heb ik geen ervaring met de artikelen.

Hi Ilse,
Hi Ilse,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij jouw pakketje niet de volgende dag hebt mogen ontvangen. We kunnen zien dat jij bij de bestelling hebt gekozen voor achteraf betalen via Klarna, wanneer jij kiest voor deze betaalmethode dan kan het even duren voordat Klarna jou factuur heeft goedgekeurd. Hierdoor kan het enkele uren duren voordat de bestelling bij ons binnenkomt en kunnen wij deze dan pas verwerken. Wanneer jij kiest voor betalen via IDEAL dan zal de bestelling wel direct binnenkomen zodat wij deze direct kunnen verwerken en versturen.
We hopen je toch eens terug te zien bij ons in de webshop!♪
Mvg, Team The Musthaves