Reviews

8.4 / 10
681 beoordelingen
Schrijf beoordeling

681 Reviews

Ellen Labrijn

8/10
(Bewerkt)

Verkeerde bestelling binnen gekregen, maar uiteindelijk goed opgelost. Duurde wel lang voordat ik de bestelling had. En jammer dat de live chat niet werkt en er geen telefonisch contact mogelijk... Verkeerde bestelling binnen gekregen, maar uiteindelijk goed opgelost. Duurde wel lang voordat ik de bestelling had. En jammer dat de live chat niet werkt en er geen telefonisch contact mogelijk was. Uiteindelijk wel blij met de spullen.


Conny van de Poel

9/10

Ik heb ooit iets bestelling gedaan dat zijn twee wollen truien. Het zijn een witte wol trui en ook okergeel trui deze truien die past niet. Ik willen deze bestelling retourneren maar hoe moet ik het... Ik heb ooit iets bestelling gedaan dat zijn twee wollen truien. Het zijn een witte wol trui en ook okergeel trui deze truien die past niet. Ik willen deze bestelling retourneren maar hoe moet ik het wegdoen. Laat mij maar dan weten dan ik op tijd deur uit doen. Afz Conny van de Poel

Reactie The Musthaves:

Hi Conny,
Wat jammer om te vernemen dat jij jouw bestelling retour wilt sturen. We kunnen zien dat er inmiddels mailcontact is geweest en dat we je hebben uitgelegd hoe jij de bestelling retour...
Hi Conny,
Wat jammer om te vernemen dat jij jouw bestelling retour wilt sturen. We kunnen zien dat er inmiddels mailcontact is geweest en dat we je hebben uitgelegd hoe jij de bestelling retour kan sturen! Hopelijk zien wij je eens terug bij ons in de webshop!♪
Met vriendelijke groet,
Team The Musthaves


Diana

9/10

Op zondag bestelling gedaan, maandag bestelling in huis, de te grote maat terug gestuurd. Dinsdag bericht: uw retour ontvangen. Woensdag de credit nota. Echt een hele goede service. Top!

Reactie The Musthaves:

Hi Diana,
Wat fijn om te vernemen dat jij tevreden bent met de service! Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthave!♪♫
Mvg, Team TheMusthaves


Alie Veenstra

2/10

Heb een vest besteld maar een jurk gekregen en dan zou je ook nog 6,50 retourkosten moeten betalen voor een artikel dat je niet besteld had wacht nu maar dat ze een retourticket daarvoor kunnen... Heb een vest besteld maar een jurk gekregen en dan zou je ook nog 6,50 retourkosten moeten betalen voor een artikel dat je niet besteld had wacht nu maar dat ze een retourticket daarvoor kunnen opsturen want ik ga dit echt niet betalen hoef er ook niks meer van te hebben


Reactie The Musthaves:

Hi Alie,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij een verkeerd item hebt ontvangen, dat is zeker niet de bedoeling. Uiteraard zullen wij de retourkosten hiervoor vergoeden! Graag ontvangen wij...
Hi Alie,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij een verkeerd item hebt ontvangen, dat is zeker niet de bedoeling. Uiteraard zullen wij de retourkosten hiervoor vergoeden! Graag ontvangen wij van jou een e-mail met daarin een foto van het verkeerde item én een foto van de pakbon van de bestelling. Zodra wij deze van je hebben mogen ontvangen zullen wij je uitleggen hoe jij het pakketje retour mag sturen, wij zorgen er dan voor dat het juiste item direct naar je zal worden verzonden!
Mvg, Team TheMusthaves


W

6/10
(Bewerkt)

Goed geholpen door de klantenservice nadat mijn pakketje niet helemaal compleet was


Maud Winants

10/10

Snelle service.
Bestelde item had perfecte pasvorm en zag er in het echt zelfs nóg beter uit dan de foto op de site.
Top👌🏻

Reactie The Musthaves:

Hi Maud,
Dat is heel fijn om te vernemen! Wij wensen je veel plezier met jouw bestelling én hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪
XX Team TheMusthaves


Sale

2/10

Belachelijk. Ik wil laarzen kopen en die zijn in de sale. Dan klik je de laarzen aan en staat eronder dat er alleen op maat 36 EXTRA korting zit. Dus ik verwacht bij maat 39 de normale korting en... Belachelijk. Ik wil laarzen kopen en die zijn in de sale. Dan klik je de laarzen aan en staat eronder dat er alleen op maat 36 EXTRA korting zit. Dus ik verwacht bij maat 39 de normale korting en bij 36 EXTRA korting. Blijkt dat alleen maat 36 korting heeft en de rest niet. Haha echt slecht

Reactie The Musthaves:

Beste Musthaves Shopper,
Het klopt inderdaad dat de Biker Buckle Zip Boots alleen in maat 36 te shoppen zijn met extra korting, dit in verband met de overstock van deze maat.
Wij geven dit...
Beste Musthaves Shopper,
Het klopt inderdaad dat de Biker Buckle Zip Boots alleen in maat 36 te shoppen zijn met extra korting, dit in verband met de overstock van deze maat.
Wij geven dit ook aan bij het item op de website! Excuses voor het eventuele ongemak wat jij hieraan hebt ondervonden.
We hebben je wel een leuke kortingscode aangeboden waarmee jij de Boots kan bestellen, helaas hebben wij nog geen reactie van jou mogen ontvangen hierop.
We horen het graag van je en hopen dat jij de bestelling snel kan plaatsen!♪
Mvg, Team TheMusthaves


Julia

9/10

Leuke aparte kleding, goede klantenservice, goede reclame en acties


Jessica

10/10

Zo blij met TheMusthaves, zeker mijn favorite webshop!