Annette Epskamp

Service geweldig!
Service geweldig!
Strikbroek ontvangen met een weeffout.Gelijk werd gemeld dat ik de broek terug moest sturen.Daarna stuurde Musthaves een nieuwe broek. Mijn verzendkosten van het terugsturen werden terug betaald.Ik ben zéér tevreden!

Hi Annette,
Wat fijn dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost! We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthave en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫
XX...
Hi Annette,

J

Slecht. ze versturen het verkeerde product en je moet zelf de retourkosten betalen.

Hi Judith,
Hi Judith,
Dat is jammer om te vernemen. Zoals in onze mailtjes uitgelegd zullen wij zeker de retourkosten voor je vergoeden, echter hebben wij gevraagd om het bonnetje met de gemaakte retourkosten en deze hebben wij helaas niet van je mogen ontvangen. Deze bon hebben wij nodig voor onze administratie zodat wij het bedrag voor je kunnen crediteren.
In deze hebben we toch een hoge uitzondering voor je gemaakt en hebben wij de retourkosten aan je gecrediteerd zonder de bon te hebben ontvangen.
Ook hebben wij je een leuke kortingscode gegeven voor een volgende bestelling!
We verwachten dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost en hopen je eens terug te zien bij ons in de webshop!♪

Renate

Super leuke kleding!! Alleen jammer dat er met DHL wordt gewerkt!! Pakket zou bij de buren bezorgd zijn, maar dat is helemaal niet waar! Niemand heeft t ontvangen en ik mijn bestelling nu niet!!... Super leuke kleding!! Alleen jammer dat er met DHL wordt gewerkt!! Pakket zou bij de buren bezorgd zijn, maar dat is helemaal niet waar! Niemand heeft t ontvangen en ik mijn bestelling nu niet!! Nadeel dus DHL bezorging.

Hi Renate,
Hi Renate,
We vinden het onwijs vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, dit hebben we per mail van je vernomen en we zijn toen direct een onderzoek gestart bij DHL. Hopelijk komt jouw pakketje snel boven water en kan jij snel genieten van jouw bestelling!♪

Marleen

Ik heb de (oker gele) trui net binnen gekregen en ben er super blij mee.
Deze heeft een mooie zachte kleur (zachter dan op de foto lijkt) en hij is lekker warm.
Ik Ga hem denk ik wel...
Ik heb de (oker gele) trui net binnen gekregen en ben er super blij mee.
Ik Ga hem denk ik wel heel veel dragen, en zit er aan te denken de blauwe ook te bestellen.

Hi Marleen,
Bedankt voor je berichtje! Wat fijn om te horen dat jij zo blij bent met jouw nieuwe Musthave!♪ We hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪

Manon

Prachtige schoenen 😍 De leren enkellaarsjes met hak net binnen (gistermiddag besteld). Passen perfect, mooie kwaliteit. Mijn eigen maat past perfect (40). Bedankt The Musthaves !!

Hi Manon!
Super leuk om te horen dat jouw nieuwe enkellaarsjes naar wens zijn!♪ We wensen je hier heel veel plezier mee én we hopen je eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫
XX Team...
Hi Manon!
XX Team TheMusthaves

Heel tevreden over de Musthaves. Leuke kleding, snelle levering. De klantenservice is vriendelijk, reageert snel en vragen worden snel opgelost.

Reactie The Musthaves:

Bedankt voor je berichtje! We vinden het heel leuk om te horen dat jij erg tevreden bent!♪ Hopelijk zien wij je snel eens terug bij ons in de webshop!
XX Team TheMusthaves

28 oktober een jurkje besteld, totale kosten €37,90; DHL beweerde dat het bezorgd was, maar niks bleek minder waar te zijn dus gelijk Musthaves op de hoogte gesteld. Er moest een onderzoek ingesteld... 28 oktober een jurkje besteld, totale kosten €37,90; DHL beweerde dat het bezorgd was, maar niks bleek minder waar te zijn dus gelijk Musthaves op de hoogte gesteld. Er moest een onderzoek ingesteld worden, helaas wees het eerste onderzoek er op uit dat het in mijn brievenbus moest zitten maar ook dit was niet het geval ik had immers aangegeven het niet ontvangen te hebben. Musthaves moest een tweede onderzoek instellen en wees mij erop dat dit zeer kostbaar was en als het wel boven water kwam de kosten voor mijn rekening kwamen, de kosten werden alleen niet benoemd. Vandaag 18 november te horen gekregen dat het pakketje toch echt kwijt is, joh dat wist ik al. De service vind ik echt om te huilen, ik betalende klant moest wachten op uitslagen van onderzoeken terwijl ik als klant gedupeerd ben gezien ik met lege handen stond. Musthaves er meerdere malen op gewezen dat ze de klant hier niet de dupe van kunnen laten zijn en mijn inziens een nieuw jurkje hadden kunnen opsturen, waar hebben we het ook over; 1 jurkje!? Lijkt mij minder kostbaar dan de onderzoeken en ervoor zorgen dat je een goede klanttevredenheid na streeft, maar dat blijkt helaas geen prioriteit van Musthaves, die gooit de klant liever in langdurige procedures. Met als gevolg dat het jurkje nu dus kwijt blijkt en niet meer in mijn maat te verkrijgen is. Ik krijg nu een zelfde shoptegoed, geldig tot eind februari zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen. Alsof ik daar het vertrouwen nog in heb!? Tot overmaat van ramp zie ik in review hieronder; na melding klacht direct nieuwe verzending gekregen, echt serieus!? Jullie slaan de plank wat mij betreft toch behoorlijk mis. Ik snap het dat er regels zijn, maar volgens mij staat de klant ten alle tijden centraal.... Ik vind dit zeer betreurend en vind het jammer te moeten zeggen hier nooit meer te willen bestellen!

Hi Annemiek,
Hi Annemiek,
Wat onwijs vervelend dat dit het geval is. We zien inderdaad dat wij onderzoeken zijn gestart naar jouw bestelling, gezien jij de bestelling niet had ontvangen. Zoals eerder aangegeven is dit de procedure welke wij volgen wanneer de klant aangeeft een pakketje niet te hebben ontvangen. Helaas hebben we van DHL vernomen dat jouw pakketje vermist is geraakt en dat deze niet meer bij je bezorgd kan worden.
Doordat het item uit jouw bestelling volledig uitverkocht is geraakt, kunnen wij deze niet opnieuw naar je versturen. Als het item nog wel op voorraad was dan hadden wij deze uiteraard direct opnieuw naar je verzonden. Wij kunnen helaas geen item versturen, welke wij niet meer hebben.
We vinden het jammer om te vernemen dat jij niet tevreden bent met de geboden tegoedcode, dit hebben wij helaas niet van je mogen vernemen in een eerder bericht. Uiteraard is het mogelijk om het bedrag van jouw bestelling gecrediteerd te krijgen, dit hadden we graag van jou vernomen zodat we dit direct voor je in orde hadden kunnen maken.
We zullen je nog een mailtje sturen hierover zodat dit zo snel mogelijk voor je in orde gemaakt zal worden!

Maaike

Super service. Na een klacht meteen een nieuw product opgestuurd gekregen. Mooie artikelen. Kom vaak even op de site kijken, meestal via Instagram. Ik word er altijd enthousiast van.

Hi Maaike,
Bedankt voor je berichtje, fijn om te horen dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost! Hopelijk zien wij je snel eens terug bij ons in de webshop!♪

Vio

Savonds besteld de volgende ochtend aangekregen ik bestel zoizoooo weer

Hi Vio,
Hi Vio,
Wat fijn om te vernemen dat jouw bestelling de volgende dag al is geleverd in België!♪ Leuk dat we jou weer eens terug zullen zien bij ons in de webshop! We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthaves!♫♪

Marie-Louise Folkeringa

NIET KOPEN, bij probleem onbereikbare klantenservice. Je moet bij een retour €10,- verzendkosten betalen zowel voor de heen en terug weg. Belachelijk! Ze hebben geen telefoon nummer en probeer al... NIET KOPEN, bij probleem onbereikbare klantenservice. Je moet bij een retour €10,- verzendkosten betalen zowel voor de heen en terug weg. Belachelijk! Ze hebben geen telefoon nummer en probeer al twee dagen de chat, en daar is steeds niemand beschikbaar. Ondertussen blijven ze op Facebook doorgaan ipv dat ze hun klanten netjes helpen.

Hi Marie-Louise,
Hi Marie-Louise,
Wat jammer om te vernemen dat dit het geval is. We kunnen zien dat jouw berichtje vandaag is beantwoord, zoals in ons automatische antwoord staat aangegeven doen wij ons uiterste best om alle berichten binnen 48 uur te beantwoorden.
De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, wij nemen de gemaakte verzendkosten van een bestelling voor onze rekening wanneer jij de gehele bestelling retour stuurt. Past het retourpakketje door de brievenbus? Dan bedragen de kosten hiervoor €4,35. Past het niet door de brievenbus? Dan bedrag de kosten hiervoor €6,95.
Mocht je nog vragen hebben dan helpen wij je graag verder via de mail!