Reviews

8.4 / 10
678 beoordelingen
Schrijf beoordeling

678 Reviews

Anjaly

2/10

Oke, 2 combi setjes besteld ( broek en blazer) plus 2 losse broeken.

Kleuren zijn precies wat je online ziet, mooie kleuren en ook de pasvorm is goed gezien het allemaal one size zijn. Oke, 2 combi setjes besteld ( broek en blazer) plus 2 losse broeken.

Kleuren zijn precies wat je online ziet, mooie kleuren en ook de pasvorm is goed gezien het allemaal one size zijn.

Maarre.... Kwaliteit van stof is echt minder voor de prijs dat je ervoor betaald. Meteen na 1 x dragen al gepluis aan binnenkant en dan nog het naadwerk dat overal loslaat bij de broeken, vooral bij de buik gedeelte naar beneden toe.

Verder had ik bij de roze blazer een beschadiging bij de arm, had hierover een mailtje gestuurd maar helaas geen verdere reactie gehad, behalve een automatisch mailtje op 12 maart dat het onder behandeling is, we zijn nu al bijna bij eind april.

Dus ja ben best teleurgesteld...

Reactie The Musthaves:

Hi Anjaly,
Wat leuk dat jij een bestelling hebt geplaatst bij ons en dat je tevreden bent met de kleuren en pasvorm van de items!
We vinden het erg vervelend dat de kwaliteit wel wat...
Hi Anjaly,
Wat leuk dat jij een bestelling hebt geplaatst bij ons en dat je tevreden bent met de kleuren en pasvorm van de items!
We vinden het erg vervelend dat de kwaliteit wel wat tegenvalt, dat is zeker niet de bedoeling! We kunnen inderdaad zien dat jij ons op 12 maart een berichtje hebt gestuurd hierover, wij hebben jouw berichtje op 12 maart direct beantwoord en hebben hierbij om foto's gevraagd van jouw klacht. Helaas hebben wij tot op heden geen foto's van je mogen ontvangen en hierdoor hebben wij jouw klacht nog niet in behandeling kunnen nemen.
We hebben onze mail van 12 maart op 21 april opnieuw naar je verzonden, echter krijgen wij ook hier op geen reactie. Helaas hebben wij je hierdoor nog niet verder kunnen helpen.
We zullen onze mail vandaag (19-05-2020) nog een keer versturen en hopen dat we hier op wel een reactie mogen ontvangen.
Mvg, Team TheMusthaves


Renate Fomenko

10/10

Altijd super tevreden !!!!!

Reactie The Musthaves:

Hi Renate,
We vinden het heel erg fijn om te horen dat jij altijd super tevreden bent! Hopelijk mogen wij je snel eens terug zien in onze webshop!♪
XX Team TheMusthaves


Bertie Metsemakers

10/10

Mooie kwaliteit kleding, goede communicatie met klantenservice.

Reactie The Musthaves:

Hi Bertie,
Bedankt voor je berichtje! Wij vinden het erg fijn om te horen dat jij tevreden bent met de items én onze klantenservice! Hopelijk zien wij je snel eens terug!♪♫
XX, Team...
Hi Bertie,
Bedankt voor je berichtje! Wij vinden het erg fijn om te horen dat jij tevreden bent met de items én onze klantenservice! Hopelijk zien wij je snel eens terug!♪♫
XX, Team TheMusthaves!


Shelly

5/10

Bij Mijn laatste bestelling niet zo tevreden maar toch 2.5 sterren omdat ik wel te woord ben gestaan maar alleen jammer dat de uitleg niet heeft geholpen

Reactie The Musthaves:

Hi Shelly,
Wat jammer om te horen dat je niet zo tevreden bent met de bestelling en dat onze uitleg niet heeft geholpen. Wij zien 1 mail van jou waarin je een foto hebt gestuurd van de Spijker...
Hi Shelly,
Wat jammer om te horen dat je niet zo tevreden bent met de bestelling en dat onze uitleg niet heeft geholpen. Wij zien 1 mail van jou waarin je een foto hebt gestuurd van de Spijker Playsuit, je vroeg hierbij of het knopje bij de hals een knoopje betreft omdat je anders niet wist hoe je het item aan kan krijgen.
Wij hebben je dezelfde dag nog een berichtje terug gestuurd en hierin aangegeven dat: Het doorzichtige stukje wat je ziet inderdaad een drukknoopje is. Deze kan je losmaken zodat jij het item gemakkelijk kunt aantrekken.
Na dit berichtje van enkele dagen geleden hebben wij niets meer van jou vernomen.
Kan jij ons aangeven hoe wij jouw beter hadden kunnen helpen? We vernemen dit graag per mail van je, zodat wij je hopelijk alsnog verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Team TheMusthaves


Thalita

8/10

Leuke site

Reactie The Musthaves:

Hi Thalita,
Bedankt voor je lieve review!♥
Mvg, Team TheMusthaves


Corina

10/10

Top bedrijf mooie betaalbare kleding,en als je vraag hebt word er snel geantwoord.

Reactie The Musthaves:

Hi Corina,
Onwijs bedankt voor jouw lieve berichtje. We vinden het fijn dat jij tevreden bent met de kleding en onze klantenservice!♥
Mvg, Team TheMusthaves


Mariska

7/10

Suet leuke schoeneb

Reactie The Musthaves:

Hi Mariska,
Bedankt voor je berichtje!♪
Mvg, Team TheMusthaves


Liekje Damen

10/10

Ben bijna alle kleding tevreden ,alleen het twinset niet
De legging heb ik al weggedaan de trui niet maar wordt met dragen steeds langer
Moet de mouw 5 keer oprollen na n tijdje te...
Ben bijna alle kleding tevreden ,alleen het twinset niet
De legging heb ik al weggedaan de trui niet maar wordt met dragen steeds langer
Moet de mouw 5 keer oprollen na n tijdje te dragen
Heb contact gehad met jullie maar het wasschrift is moeilijk te lezen
Maar het mocht op 30 gr gewassen worden

Verder schrok ik van als je iets terug stuurt ruim 7 euro is
Best n behoorlijk bedrag

Grt Liekje

Reactie The Musthaves:

Hi Liekje,
Bedankt voor jouw recensie! We vinden het fijn om te horen dat jij met bijna alle nieuwe Musthaves tevreden bent!
Je geeft aan dat je helaas niet zo tevreden bent met de Twinset,...
Hi Liekje,
Bedankt voor jouw recensie! We vinden het fijn om te horen dat jij met bijna alle nieuwe Musthaves tevreden bent!
Je geeft aan dat je helaas niet zo tevreden bent met de Twinset, we kunnen zien dat we hierover contact hebben via de mail. We hebben je een aantal dagen geleden om een foto gevraagd van het waslabel van het item, helaas hebben we deze nog niet mogen ontvangen. Graag zien wij deze foto tegemoet zodat wij dit voor je kunnen afhandelen.
De retourkosten van een pakketje (via Returnista) bedragen maximaal €4,99 voor pakketpost én €4,19 voor brievenbuspost, wij nemen hierin namelijk een gedeelte voor onze rekening! Op onze website staat precies beschreven hoe jij het pakketje retour kan aanmelden en hoe jij deze dan kan versturen > https://www.themusthaves.nl/retouren/
We ontvangen graag van jou nog de foto via de mail!
XX Team TheMusthaves


Elske

5/10

Ik had de oversized blouse geblokt roze gekocht. Levering was erg snel, maar kwaliteit van de blouse zelf is echt matig. Overal losse draadjes en niet netjes afgewerkt. Knopen zitten al redelijk... Ik had de oversized blouse geblokt roze gekocht. Levering was erg snel, maar kwaliteit van de blouse zelf is echt matig. Overal losse draadjes en niet netjes afgewerkt. Knopen zitten al redelijk los. Niks wat ik niet kan fixen en ik behoud de blouse wel want hij is super leuk, maar voor 60 euro verwacht ik eerlijk gezegd wel betere kwaliteit.

Reactie The Musthaves:

Hi Elske,
Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst bij ons en dat de levering erg snel was. Wel jammer om te horen dat de kwaliteit van de Blouse tegenvalt. We hebben je enkele dagen...
Hi Elske,
Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst bij ons en dat de levering erg snel was. Wel jammer om te horen dat de kwaliteit van de Blouse tegenvalt. We hebben je enkele dagen geleden een mail gestuurd met de vraag of jij je klacht wat zou kunnen toelichten met foto's e.d. Helaas hebben we tot op heden geen reactie van jouw mogen ontvangen. Wij zouden graag deze klacht willen beoordelen en daarvoor vragen wij altijd eerst om foto's van de klacht. Zou jij de foto's alsnog naar ons willen sturen zodat wij dit voor je kunnen afhandelen? We horen graag van je!♪
Mvg, Team TheMusthaves