Reviews

8.4 / 10
692 beoordelingen
Schrijf beoordeling

692 Reviews

Ka

2/10

Ik heb een tijd geleden het Rebel Rebel shirt gekocht. Zwart met rode letters. Ik heb hem 1x aangetrokken en 1x gewassen en de rode letters laten los....heel jammer, want zo heel goedkoop is het... Ik heb een tijd geleden het Rebel Rebel shirt gekocht. Zwart met rode letters. Ik heb hem 1x aangetrokken en 1x gewassen en de rode letters laten los....heel jammer, want zo heel goedkoop is het shirt niet....😪

Reactie The Musthaves:

Beste Karin,
Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat dit het geval is! Wanneer de top volgens het waslabel wordt gewassen, zou dit zeker niet het geval moeten zijn! De klantenservice zal...
Beste Karin,
Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat dit het geval is! Wanneer de top volgens het waslabel wordt gewassen, zou dit zeker niet het geval moeten zijn! De klantenservice zal vandaag per email contact met jou opnemen.
Mvg, Team The Musthaves


Inge Sluyter

5/10

Ik wil graag de marine femme fatale jurk bestellen in maat L/XL maar dit blijkt niet mogelijk. Maar ik heb in het verleden wel een zwarte versie van dezelfde jurk bij jullie gekocht. Hoe is het... Ik wil graag de marine femme fatale jurk bestellen in maat L/XL maar dit blijkt niet mogelijk. Maar ik heb in het verleden wel een zwarte versie van dezelfde jurk bij jullie gekocht. Hoe is het mogelijk dat in Nederland de MEEST GANGBARE MAAT L/XL (40/42) op zo'n populaire site als deze, die maat nauwelijks terug te vinden is? DOE hier iets mee team!! Wij curvy dames willen ook zo'n leuke jurk!

Reactie The Musthaves:

Hi Inge,
Bedankt voor jouw berichtje en feedback. Wij zijn op dit moment druk bezig om de femme fatale jurkjes in deze maten aan te bieden. Op dit moment bieden wij deze in het legergroen met...
Hi Inge,
Bedankt voor jouw berichtje en feedback. Wij zijn op dit moment druk bezig om de femme fatale jurkjes in deze maten aan te bieden. Op dit moment bieden wij deze in het legergroen met panter print reeds aan in deze maat!
We zijn er druk mee bezig!
Liefs,
Team The Musthaves


Roos

1/10

27 juni bestelling geplaatst. Tot op heden niks ontvangen. Ook geen antwoord op mijn bericht!

Reactie The Musthaves:

Beste Roos,
Bedankt voor jouw berichtje. Wat vervelend dat dit het geval is! De klantenservice zal jou vandaag een mailtje sturen.
Mvg, Team The Musthaves


Fi

1/10

Vorige week bestelling geplaatst. Erg slechte kwaliteit. Na 1 keer wassen laten letters op t-shirt al los en is het model eruit. Voor t-shirts en rokjes geen aanrader

Reactie The Musthaves:

Hi Fi,
Bedankt voor jouw berichtje. Wat vervelend dat dit het geval is! Zou je ons een email willen sturen met jouw ordernummer er in en omschrijving van de klacht? Alvast bedankt!
Mvg, Team...
Hi Fi,
Bedankt voor jouw berichtje. Wat vervelend dat dit het geval is! Zou je ons een email willen sturen met jouw ordernummer er in en omschrijving van de klacht? Alvast bedankt!
Mvg, Team The Musthaves


Delphine Verspeel

10/10

Al een paar keer besteld en telkens blij met de aankoop

Reactie The Musthaves:

Hi Delphine,
Bedankt voor je berichtje en wat leuk om te vernemen dat jij al vaker bij ons besteld!
Liefs Team The Musthaves


Chris De Bruycker

1/10

Op 05/05/2019 een smart fit 360 valante sporthorloge besteld bij musthaves Nederland tot nu 30/06/2019 nog geen zending ontvangen wel formulieren van import@bpost met melding dat er een pakje uit... Op 05/05/2019 een smart fit 360 valante sporthorloge besteld bij musthaves Nederland tot nu 30/06/2019 nog geen zending ontvangen wel formulieren van import@bpost met melding dat er een pakje uit Hong Kong? op weg, tevens zijn er ook nog douanerechten te vereffen?? maar de betaling is van dag één al van de rekening,moet ik Musthaves aanbevelen?

Reactie The Musthaves:

Beste Chris,
Bedankt voor jouw review, echter vrees ik dat jij ons verward met een andere webshop. Wij zijn TheMusthaves.nl en verkopen enkel dames kleding en accessoires. Wij hebben geen Smart...
Beste Chris,
Bedankt voor jouw review, echter vrees ik dat jij ons verward met een andere webshop. Wij zijn TheMusthaves.nl en verkopen enkel dames kleding en accessoires. Wij hebben geen Smart Fit horloges in het assortiment ;)
Mvg, Team The Musthaves


Petra

4/10

Wel een snelle levering van me bestelde gebloemde jurkje...maar kwaliteit van de stof valt heel erg tegen...achterkant jurkje korter dan de voorkant en valt erg klein...al met al niet tevreden over... Wel een snelle levering van me bestelde gebloemde jurkje...maar kwaliteit van de stof valt heel erg tegen...achterkant jurkje korter dan de voorkant en valt erg klein...al met al niet tevreden over het jurkje...

Reactie The Musthaves:

Beste Petra,
Bedankt voor jouw review. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Zou jij ons een email kunnen sturen met jouw ordernummer en de klacht? Dan kunnen wij jou vanaf daar verder helpen. Je...
Beste Petra,
Bedankt voor jouw review. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Zou jij ons een email kunnen sturen met jouw ordernummer en de klacht? Dan kunnen wij jou vanaf daar verder helpen. Je kunt een email sturen naar: klantenservice@themusthaves.nl Alvast bedankt!
Liefs, Team The Musthaves


Femke Roeleveld

10/10

Had op dinsdagavond enkellaarsjes besteld. Volgende dag al in huis! Wat ik wel netjes vond is dat ik een foto kreeg van mijn pakketje die werd opgestuurd. De enkellaarsjes zijn echt top! Heel mooi... Had op dinsdagavond enkellaarsjes besteld. Volgende dag al in huis! Wat ik wel netjes vond is dat ik een foto kreeg van mijn pakketje die werd opgestuurd. De enkellaarsjes zijn echt top! Heel mooi en stevig , echt super blij mee. Ik zou The Musthaves zeker aanraden en ga zeker vaker bestellen!


Debora Van Beek

1/10

Donderdag 7 juni een rok met shirt besteld. Woensdag 12 juni nog niets ontvangen. Pakket is ergens blijven hangen. Gemaild, geen reactie. Zelf contact opgenomen met DHL. Zij geven aan contact met... Donderdag 7 juni een rok met shirt besteld. Woensdag 12 juni nog niets ontvangen. Pakket is ergens blijven hangen. Gemaild, geen reactie. Zelf contact opgenomen met DHL. Zij geven aan contact met jullie te zoeken wegens een labelfout. Weer gemaild, maar wacht nog steeds op een reactie en dus nog steeds geen kleding ontvangen en wel betaald!

Reactie The Musthaves:

Hi Debora,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat dit het geval is, we kunnen zien dat jij ons gister een mail hebt gestuurd. Wij doen ons uiterste best om alle berichten binnen 48 uur te...
Hi Debora,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat dit het geval is, we kunnen zien dat jij ons gister een mail hebt gestuurd. Wij doen ons uiterste best om alle berichten binnen 48 uur te beantwoorden. Je zal vandaag nog een reactie ontvangen op jouw mail, we hopen dat jij jouw bestelling zo snel mogelijk mag ontvangen!
Mvg,
Team The Musthaves


shir

2/10

Zo jammer. Heb maandag 3 juni een zwart shirt bestelde en nog steeds niet binnen.
Eerst is de bestelling verhinderd, vervolgens kwam het zaterdag binnen, en krijg ik een hele verkeerde...
Zo jammer. Heb maandag 3 juni een zwart shirt bestelde en nog steeds niet binnen.
Eerst is de bestelling verhinderd, vervolgens kwam het zaterdag binnen, en krijg ik een hele verkeerde bestelling. elke x mailen en vervolgens het verkeerde pakket retour sturen en dan nog de kosten voorschieten en niks nog gehoord over m'n eigen bestelling wanneer ik die binnen krijg tis nu al meer als een week geleden dat ik t heb besteld.

Reactie The Musthaves:

Beste Musthave Shopper,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat dit het geval is. We kunnen zien dat er inmiddels mailcontact is geweest en dat wij ons uiterste best doen om jouw bestelling zo...
Beste Musthave Shopper,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat dit het geval is. We kunnen zien dat er inmiddels mailcontact is geweest en dat wij ons uiterste best doen om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te laten bezorgen. Mocht je verdere vragen hebben dan vernemen wij deze graag via de mail, wij zullen je dan zo snel mogelijk verder helpen!
Mvg,
Team The Musthaves