Reviews

8.4 / 10
679 beoordelingen
Schrijf beoordeling

679 Reviews

Patricia

6/10

Leuke kleding, echter kwaliteit wel vaak wat minder. Truien gaan enorm pluizen en shirts die scheeftrekken na 1x wassen.

Wat ik ook erg jammer vind is dat t niet mogelijk is om...
Leuke kleding, echter kwaliteit wel vaak wat minder. Truien gaan enorm pluizen en shirts die scheeftrekken na 1x wassen.

Wat ik ook erg jammer vind is dat t niet mogelijk is om telefonisch contact op te nemen. Via e-mail en FB duurt de reactie nogal lang. Voor 23.30 uur bestellen is de volgende dag in huis als het op voorraad is. Helaas gaat dit ook nogal eens mis. Ik zou vandaag een bestelling moeten ontvangen, maar is nog steeds niet verzonden. Erg jammer.

Nog een minpuntje vind ik de kosten voor het retourneren. Voor mij vaak een reden om niet te bestellen.

Reactie The Musthaves:

Hi Patricia,
Wat onwijs jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We kunnen geen contact terugvinden met ons over de Truien en Shirtjes, hier hadden wij je graag verder mee willen...
Hi Patricia,
Wat onwijs jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We kunnen geen contact terugvinden met ons over de Truien en Shirtjes, hier hadden wij je graag verder mee willen helpen.
Wij hebben helaas geen telefonische klantenservice, je kan ons bereiken via de mail, facebook en straks weer via de Live Chat (deze is momenteel even buiten gebruik).
Door onze recente verhuizing van distributiecentrum was er een kleine vertraging opgelopen met het verwerken van orders, dit heeft ook op onze website gestaan. Om deze reden kon een pakketje een dag langer onderweg zijn.
De retourkosten van een pakketje zijn inderdaad voor eigen rekening, wij komen je al flink tegemoet in deze kosten gezien deze bij ons slechts €4,19 of €4,99 bedragen. Normaal liggen deze kosten wat hoger.
We hopen je toch eens terug te zien bij ons in de shop!♪
Mvg, Team TheMusthaves


Lisette

1/10

Nog nooit zo'n slechte service n kwaliteit meegemaakt! Super leuk jurkje 2x gedragen te hebben, zitten op 2 plekken lieten de naad stiksels los en zitten er 5 uitrekstrepen in. Hierover gemaild met... Nog nooit zo'n slechte service n kwaliteit meegemaakt! Super leuk jurkje 2x gedragen te hebben, zitten op 2 plekken lieten de naad stiksels los en zitten er 5 uitrekstrepen in. Hierover gemaild met het bedrijf dat ik het zeer jammer vond. De reactie die ik kreeg, was dat ik wel een tegoedbon mocht krijgen van maarliefst 5 euro, of repareren twv 7,50. Echter was het jurkje een maand oud, en koste mij 30 euro...
Niet echt reëel vond ik zelf, gezien ze niet eens het jurkje terug willen nemen of gedeelte geld terug. Ik zou de TheMusthaves absoluut niet aanbevelen gezien de service en kwaliteit.

Reactie The Musthaves:

Hi Lisette, wij hebben via de mail én facebook contact gehad over jouw klacht. Helaas valt jouw klacht onder gebruikerssporen van het item (uitrekstrepen kunnen niet zomaar ontstaan), Dit valt niet... Hi Lisette, wij hebben via de mail én facebook contact gehad over jouw klacht. Helaas valt jouw klacht onder gebruikerssporen van het item (uitrekstrepen kunnen niet zomaar ontstaan), Dit valt niet onder de garantie van het item, zoals wij je ook hebben aangegeven via de mail én facebook. We hebben je een leuke korting aangeboden zodat jij het item eventueel kan laten herstellen bij een coupeuse in de buurt zodat je hier snel weer veel plezier van kan hebben!
Helaas wens jij hier geen gebruik van te maken.
Mvg, Team TheMusthaves


Esmée

2/10

Ik heb op 21 mei een bestelling geplaatst. Inmiddels staat deze op voltooid, maar heb nog steeds niets binnen. Geen verzendmail oid gehad. Jullie klantenservice is slecht bereikbaar, optie voor... Ik heb op 21 mei een bestelling geplaatst. Inmiddels staat deze op voltooid, maar heb nog steeds niets binnen. Geen verzendmail oid gehad. Jullie klantenservice is slecht bereikbaar, optie voor livechat is er niet meer. In het verleden altijd super tevreden geweest, maar maak me nu na 3 weken toch wel zorgen of ik mijn pakket nog ooit binnen krijg. Aangezien er op facebook staat dat pakketjes ivm verhuizing van distributiecentrum niet worden verzonden, ben ik extra bang dat mijn pakket kwijt is geraakt. Het zou prettig zijn als jullie gewoon bereikbaar zouden zijn, want dat is op geen enkele manier mogelijk momenteel.

Reactie The Musthaves:

Hi Esmée,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij je zorgen maakte over jouw bestelling. We kunnen zien dat jij een bestelling had geplaatst met meerdere pre-order items. Op jouw bevestiging...
Hi Esmée,
Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij je zorgen maakte over jouw bestelling. We kunnen zien dat jij een bestelling had geplaatst met meerdere pre-order items. Op jouw bevestiging stond aangegeven dat wij ons best doen om jouw bestelling in de week van 2 juni te versturen. Helaas is het laatste pre-order item op 5 juni pas bij ons geleverd waardoor wij jouw pakketje nog niet hadden kunnen versturen.
Wij zijn van 5 t/m 7 juni verhuisd van distributiecentrum, hierdoor werden er op deze dagen geen pakketjes verzonden zoals ook stond aangegeven op onze website.
Jouw pakketje hebben wij op 8 juni met spoed kunnen versturen, deze heb jij op 9 juni mogen ontvangen!
Excuses voor de vertraging. Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthaves!♪♫
Mvg, Team TheMusthaves


Mariska

10/10

Ik heb drie jurkje gekocht. Ben er zeer blij ? mee.... Ga in de toekomst nog meer kleding bij jullie kopen groetjes Mariska

Reactie The Musthaves:

Hi Mariska,
Wat fijn om te horen dat jij tevreden bent met jouw bestelling! Hopelijk mogen wij je snel eens terug zien bij ons in de webshop!♪
XX Team TheMusthaves


Christel

9/10

Super! Verkeerde laarzen verstuurd en dadelijk nieuwe en de juiste aangekregen ! Top

Reactie The Musthaves:

Hi Christel,
Wat fijn om te horen dat het inmiddels voor je is opgelost en dat jij de juiste Laarzen hebt ontvangen!♪ We wensen je heel veel plezier van jouw bestelling!♥
XX Team TheMusthaves


Mariska

9/10

TULE POFMOUWEN JURK Zwart.
Heb dit jurkje gekocht. De jurkje zit mij heerlijk... Ben er erg blij mee. Ga later weer wat bij jullie bestellen... Groetjes Mariska

Reactie The Musthaves:

Hi Mariska,
Bedankt voor jouw berichtje! We vinden het erg fijn om te horen dat jij tevreden bent met jouw nieuwe Jurkje. We wensen je nog heel veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel...
Hi Mariska,
Bedankt voor jouw berichtje! We vinden het erg fijn om te horen dat jij tevreden bent met jouw nieuwe Jurkje. We wensen je nog heel veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫
XX Team TheMusthaves


Mariska

10/10

Zeer goed

Reactie The Musthaves:

Hi Mariska,
Bedankt voor je recensie! Wij waarderen dit enorm!♪
XX Team TheMusthaves


Marjo

5/10

Mijn zwarte plissé rok ontvangen ben er super blij mee. Maar vind de afwerking niet zo mooi en de onderrok is wel erg kort. Ben zelf wel handig om dit te veranderen maar vind het wel jammer. Miss... Mijn zwarte plissé rok ontvangen ben er super blij mee. Maar vind de afwerking niet zo mooi en de onderrok is wel erg kort. Ben zelf wel handig om dit te veranderen maar vind het wel jammer. Miss een puntje van aandacht. Maar ik hou de rok wel.

Reactie The Musthaves:

Hi Marjo,
Wat leuk dat jij de Plooirok hebt besteld! We vinden het jammer om te vernemen dat jij toch niet helemaal tevreden bent met de Rok door de afwerking en de onderrok. De onderrok komt...
Hi Marjo,
Wat leuk dat jij de Plooirok hebt besteld! We vinden het jammer om te vernemen dat jij toch niet helemaal tevreden bent met de Rok door de afwerking en de onderrok. De onderrok komt ongeveer net boven de knieën uit wanneer je de Rok in de taille draagt, dit is ook te zien op de foto's op onze website!
Zou jij ons wat foto's willen sturen van de afwerking van de Rok? Wij zullen dit dan direct voor je nakijken en een passende oplossing bieden! De foto's mag jij samen met jouw ordernummer mailen naar: klantenservice@themusthaves.nl
Mvg, Team TheMusthaves


Sanne

10/10

Super tevreden!
Leuke kleding voor betaalbare prijs! Maten zoals bij de omschrijvingen is aangegeven, kloppen ook daadwerkelijk (dit zie ik bij veel andere webshops toch vaak anders).

Reactie The Musthaves:

Hi Sanne!
Bedankt voor je lieve berichtje. We vinden het heel fijn om te horen dat jij super tevreden bent met jouw bestelling en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫
XX...
Hi Sanne!
Bedankt voor je lieve berichtje. We vinden het heel fijn om te horen dat jij super tevreden bent met jouw bestelling en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫
XX Team TheMusthaves