Kaylee

8 maart een bestelling geplaatst een blazer in koraal kleur nog steeds niks ontvangen stuur je er een mail naar krijg je geen antwoord!!! Zeker geen service naar hun klanten toe was de 1ste keer dat... 8 maart een bestelling geplaatst een blazer in koraal kleur nog steeds niks ontvangen stuur je er een mail naar krijg je geen antwoord!!! Zeker geen service naar hun klanten toe was de 1ste keer dat ik hier bestelde maar is ook direct de laatste keer!!

Hi Kaylee,
Hi Kaylee,
Wat jammer om te horen! Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om berichten in het weekend te beantwoorden. Dit geven wij ook aan op onze website. We zien dat wij jouw berichtje van vrijdag direct die maandag erna hebben beantwoord.
Team The Musthaves

De witte blazer had een slechte kwaliteit. Het retourneren kost €5,- echt belachelijk nergens anders meegemaakt.

Hi Yara,
Hi Yara,
Wat vervelend om te horen! We zien dat jij hier nog geen contact met ons over hebt opgenomen. Zou je onze klantenservice een berichtje willen sturen? Dan gaan wij hier direct naar kijken!

Jessica

Gisteren mijn pakket binnen gekregen die ik de dag ervoor had besteld! Snelle service... de maat die ik zelf heb is xs/s ik dacht ik probeer gewoon is een s... super leuke kleding maar helaas was... Gisteren mijn pakket binnen gekregen die ik de dag ervoor had besteld! Snelle service... de maat die ik zelf heb is xs/s ik dacht ik probeer gewoon is een s... super leuke kleding maar helaas was alles te groot voor mij ? Jammer dat jullie geen xs hebben! Anders had ik zeker besteld bij jullie!

Hi Jessica,
Bedankt voor jouw review! :) Wat jammer dat jouw Musthaves te groot waren. We zullen jouw verzoek voor kleinere maten direct doorgeven aan onze inkoopafdeling.
Hopelijk zien wij...
Hi Jessica,
Hopelijk zien wij je dan toch nog weer eens terug bij ons in de webshop! ♪

V. Van der Stap

De broeken helaas te klein. Eigenlijk zou ik dit graag willen ruilen maar omdat het retourneren erg omslachtig is met printer enz kan ik dit helaas niet doen. Ik heb geen printer en ben nu... De broeken helaas te klein. Eigenlijk zou ik dit graag willen ruilen maar omdat het retourneren erg omslachtig is met printer enz kan ik dit helaas niet doen. Ik heb geen printer en ben nu genoodzaakt het via post NL te sturen. Heb hier een briefje met mijn ordernummer in gedaan dus hoop dat goed komt. Kan dus niet via de site een ruiling aan aanvragen. Ik denk als jullie retouren wat klantvriendelijker waren dit veel frustratie weghaalt. Voor mij geen musthaves meer helaas....erg leuke kleding namelijk!! Complimenten hiervoor.

Hi V. van der Stap,
Wij zien dat jij alsnog via ons retourportaal de retouraanmelding had ingevuld voor de ruiling en dat deze dan ook door ons is verwerkt. :)
Wij wensen jou veel plezier...
Hi V. van der Stap,
Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe Musthaves! ♪

Naomi

Witte usa trui besteld! Stonk heel erg toen ik het uit de verpakking haalde dus is meteen de wasmachine in gegaan. Maar na de 1ste keer wassen op 30 grade waren we zwarte letters usa al helemaal... Witte usa trui besteld! Stonk heel erg toen ik het uit de verpakking haalde dus is meteen de wasmachine in gegaan. Maar na de 1ste keer wassen op 30 grade waren we zwarte letters usa al helemaal vaal met een witte schijn erover. Erg jammer het is immers geen trui van 10 euro

Hi Naomi,
Hi Naomi,
Ah wat vervelend om te horen! Het advies is bij bedrukte kleding om deze eerst met de hand te wassen i.v.m. de kleurstof. Hierna zou deze zonder problemen (binnenstebuiten) met de reguliere was mee gewassen kunnen worden.
We hopen dat jij jouw nieuwe Musthave alsnog met plezier kan gaan dragen! :)

Miek

Limited blazer lila besteld. Viel helaas tegen. Erg dun, losse sticksels er aan. De kleur was niet zo mooi als op de foto, erg flets.
Jammer dat je moet betalen om items retour te zenden.

Hi Miek,
Wat jammer dat jouw Musthave niet naar wens was! :( We hadden graag een berichtje hierover van jou ontvangen dat dit het geval was zodat onze klantenservice hiernaar kon kijken.
We...
Hi Miek,
We hopen je ondanks nog weer eens terug te zien bij ons in de webshop!

C.kaldewaaij

Ik heb niet zo een goede ervaring! Ik wacht al een week op mijn bestelling. Dus wat ze zeggen volgende dag verzonden, klopt dus niet. Nu ben ik er ook achter dat je 4,95 moet betalen als je iets... Ik heb niet zo een goede ervaring! Ik wacht al een week op mijn bestelling. Dus wat ze zeggen volgende dag verzonden, klopt dus niet. Nu ben ik er ook achter dat je 4,95 moet betalen als je iets retour wilt sturen. Dat vind ik geen service. Ik zou hier niet nog een keer bestellen!

Hi C. Kaldewaaij,
Hi C. Kaldewaaij,
Wat jammer om te horen! Het klopt dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Dit staat tevens ook aangegeven bij ons op de website. Wel bieden wij een via ons retourportaal de optie om deze voor een gereduceerd bedrag te retourneren. :)
We hopen je ondanks nog weer eens terug te zien bij ons in de webshop! ♪

Sophie

Snelle levering ondanks pre order. Helaas ruiken de blazers wel naar sigarettenrook.

Hi Sophie,
Hi Sophie,
Oh dat is vervelend! In deze bevatten sommige items helaas een aparte geur vanwege het kleurbad waar deze in zijn behandeld welke vaak wordt verward met een 'sigarettengeur'. Zou je onze klantenservice hierover een berichtje willen sturen? :)