9.5/10
Informatie over verloop van de order
9.5/10
Gemak waarmee het product is gevonden en gekocht
Informatie over het gekochte product
Verloop van de levering

Zeer positief. Kwaliteit zeer goed. Snel verstuurd

Goede site

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor de moeite en de tijd die je hebt genomen om een review te geven over je bezoek aan www.BodywearStore.com.
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle feedback zeer serieus nemen en daar waar mogelijk toepassen. Wij proberen altijd om onze service en klantgerichtheid te verbeteren.
Onze hartelijke dank voor het zijn van een gewaardeerde klant. Wij hopen je in de toekomst nog regelmatig in onze winkel te mogen verwelkomen.

Oliver Scott

Super fijne bodywear winkel met heel veel keuze uit mooie, trendy en kwalitatief hoogwaardige producten.
Geweldige en persoonlijke service.

Zie hierboven

Geen. Is perfect zo.

Peter

Zeer tevreden, supersnelle levering.

De zorg omtrent het pakketje. Handgeschreven naam, als cadeautje ingepakt. Daar word je blij van!

Pierre

Al meer dan 5 jaar keer ik telkens heel tevreden terug. Persoonlijke service, fijne keuze en kwaliteit, telkens weer leuke nieuwe modellen, goede opvolging pre-orders, heel verzorgd geleverd

Tevreden klanten staat centraal

Absoluut geen

Team "BodywearStore.com"

Heel fijn bedrijf aardige mensen goede service
Denken mee en geven goed advies
Levering ook top snel en verzorgd

Zeer positief ingesteld
Klant gericht bijna geen vraag te gek

Vooral zo doorgaan

Klant

Goede service. Je krijgt je bestelling mooi ingepakt met persoonlijke boodschap toegestuurd. Heel leuk!

Service, aandacht voor de klant.

Henk Vis

Prima bedrijf. Vriendelijke hulp.

Als een product is uitverkocht wordt er goed meegedacht over alternatieven.

Verbeterpunten

Maat M van poducten is snel uitverkocht. Meer voorraad?

Team "BodywearStore.com" D

Snelle en accurate levering

snelheid zakendoen

Team "BodywearStore.com"

Hele goeie winkel. Meedenkend.