Rick

Uitstekende service met een uitgebreid assortiment

Selina

Altijd super ervaring! Bestel vaak hier voor mijn vader of broer maar ook net zo goed voor mezelf (kapster) altijd tevreden.

Laurence

Goed assortiment, zeer gebruiksvriendelijke webwinkel, snelle levering

Hans Sitvast

Ben tevreden met muhle scheerhouder en scheerkop en mesjes had eerder geweten was ik eerder overstag gegaan prima ook met het leveren mooi product en solide uitvoering perfect bestel hier zeker... Ben tevreden met muhle scheerhouder en scheerkop en mesjes had eerder geweten was ik eerder overstag gegaan prima ook met het leveren mooi product en solide uitvoering perfect bestel hier zeker meer!!!☺️☺️

Matthijs

Een week gewacht op bericht over levering van een besteld product. Uiteindelijk gebeld om te vragen wanneer ik mijn product kon verwachten. Me werd verteld dat het product tijdelijk niet leverbaar... Een week gewacht op bericht over levering van een besteld product. Uiteindelijk gebeld om te vragen wanneer ik mijn product kon verwachten. Me werd verteld dat het product tijdelijk niet leverbaar was en dat het waarschijnlijk nog een maand zou duren tot de nieuwe voorraad binnen was. Blijkbaar is actieve informatievoorziening voor The Alpha Men te veel gevraagd en moeten klanten maar bellen als ze zich weken afvragen waar hun bestelling blijft. Ook de man aan de telefoon was passief en niet oplossingsgericht. Ik moest zelf vragen of ik mijn geld terug kon krijgen en vragen als "kan ik nog iets voor u betekenen" of "heb ik u voldoende geïnformeerd" waren blijkbaar ook te moeilijk. Tot slot lukte het hem niet uit zichzelf me een fijne dag wensen. Ik bestel voortaan weer bij concurrent Moquer, waar de service wel goed is.

Joey

Snelle levering en in een leuke verpakking afgeleverd toppie dus

Johan Belder

Prima product voor een nette prijs
Keurig en snel geleverd

Arjan Klaassen

Snelle service en goede producten!