9.5/10

Heel vriendelijk!!! Helaas had ik van een product een mis batch, een belletje gegeven en uitgelegd aan C van Dijk waar ik tegen aan liep en meteen is er een oplossing op tafel gekomen met een hele...

tijdstip voor 21:00 besteld volgende dag thuis vinden wij in ons druk gezinnetje super!

cackie

Goede service, goede aanbod

Daniël

Snel, concurrerende prijzen, goed assortiment en klant vriendelijk. Ik koop de laatste 2 jaar hier mijn spulletjes die ik nodig heb. Ik heb een hekel aan reviews schrijven maar voor iets wat...

Alex Teerling

Top webshop!

-Erg Snel (Voor 21:00 besteld en de volgende dag al in huis, topservice!)
-Voorraad
-Gratis verzending (boven €20.-)
-Prijs/Kwaliteit
-Persoonlijk (handgeschreven bedankje bij je bestelling)

Detail: Handgeschreven bedankje bij de bestelling.

Tips en/of verbeterpunten heb ik niet!

Jaap Middel

Groot fan van the Alpha Men! Altijd goed advies en de meest toffe producten. Op dit moment mijn favoriet: HANZ DE FUKO CLAYMATION

Snelle levering, scherpe prijzen en top assortiment.

Bobber Monkey

Bestelling werd snel en in een coole verpakking met handgeschreven kaart bezorgd. Misschien vindt niet iedereen dat belangrijk maar het voegt wel iets toe. Dit laat zien dat dit team bereid is te...

Bij de beoordeling van jullie bedrijf worden vragen gesteld die niet altijd van toepassing zijn. In mijn geval 'Reactiesnelheid' en 'After sales'. Hierdoor krijg je een betekend beeld.

Bas

Mijn ervaring het het bedrijf is erg slecht. Heb op 11 juli twee producten besteld en na 9 dagen nog niks binnen. Al een keer naar het bedrijf gebeld en toen beloofde ze dat ze het zouden opsturen,...

Geen sterke punten

Ja, zou graag voortaan zien dat mij bestelde en al meteen betaalde producten verzonden worden.

Reactie The Alpha Men:

Hi Bas,

Begrijp je helemaal! Er is niets zo frustrerend als dat je bestelling niet op tijd is. Alleen wil ik bij jouw order toch even een kanttekening plaatsen en het 'proces' van jouw order inzichtelijk maken. Om je op deze manier te laten zien hoe het is gekomen dat je jouw producten niet de volgende dag in huis had

Je had besteld;

Reuzel Blue Strong (op voorraad)
Blumaan Cavalier Clay (pre-order)

Een order met twee verschillende levertijden, de Reuzel was op voorraad en konden we direct verzenden en de Blumaan Cavalier Clay werd 20/07/2017 gelanceerd in Nederland. Dit is voor ons een lastige order, omdat we in dubio komen tussen een snelle levertijd, duidelijk communicatie en een stukje kostenbeheersing. We kunnen de pre-order in backorder zetten en de overige bestelde producten verzenden of alles in 1 keer verzenden.

Vanuit een stukje kostenbeheersing hebben we er ooit voor gekozen om bestellingen met een pre-order, normaliter op de dag van de lancering compleet te verzenden. Dit communiceren we op de pagina van de desbetreffende pre-order en bij de levertijd van het product. Jouw order stond dus gepland om 20 juli verzonden te worden, de dag van de lancering.

Nu komt het wel eens voor dat hier overheen wordt gelezen of dat dit niet duidelijk is overgekomen. Vaak krijgen we dan een belletje of een mailtje met de vraag' Waar blijft mijn bestelling'. Omdat we graag onze klanten tevreden houden en ervoor willen zorgen dat niemand zonder Pomade o.i.d. komt te zitten, versturen we dan de bestelling in gedeeltes en nemen wij de extra verzendkosten van het in 2x verzenden op ons, als een stukje service.

Nu zie ik dat wij waarschijnlijk rond de 14e ook telefonisch contact (kan geen mail contact vinden) hebben gehad over 'waar blijft mijn bestelling', want dan wordt de order gesplitst en wordt de Reuzel alvast verstuurd. Deze wordt volgens de Track & Trace van PostNL de volgende dag afgeleverd om 15:49 uur. Dan blijft alleen de Blumaan Cavalier Clay nog staan in pre-order. Deze komt bij ons de 20e van Juli binnen en wordt zoals afgesproken direct verstuurd. Volgens de Track & Trace bezorgd op 21 Juli - 09:45 uur.

Nou begrijp ik heel goed dat wanneer je verwacht de volgende dag jouw producten te krijgen en je krijgt ze niet, dat dit frustrerend is. Maar dit is volgens mij gewoon een communicatiefoutje. Het is voor ons een les en wij zullen in vervolg nog beter proberen te communiceren over pre-orders.

Wat ik nog even kwijt wil; Je schrijft op 21-07 om 10:21 deze review en zegt dat je nog niets hebt ontvangen. Terwijl de Reuzel op 15-07 en de Blumaan op 21-07 om 09:54 uur bij je is afgeleverd. 20 minuten voor het schrijven van deze review. Kom op, is toch niet nodig!

Desondanks toch veel plezier van de producten!

Groet

Cedric
Team The Alpha Men

Elmer Hogeweg

Mijn eerste bestelling... Vrijdag besteld, zaterdag in huis! Service met topsnelheid, en ook nog eens topproducten. Het handgeschreven kaartje maakt het geheel af! Jullie hebben er een klant bij,...

Snelheid van levering.

Bas

Gewoon geweldig!

- uitgebreid assortiment
- mega snelle levering
- fantastisch aardige klantenservice
- leuk persoonlijk bedankje bij je bestelling

- n.v.t.

S.j.r. van Mechelen

1e bestelling gedaan. Super goed verpakt en een persoonlijk kaartje en sticker erbij.. Juist dat vind ik erg tof! Sjors