Andy Diks-Jordens

Goede ervaring gehad.
Had twee Tommy Hilfiger horloges gekocht, waarbij een van de twee gepaard ging met een gratis horlogeband inkorter. Deze was helaas niet meegeleverd.
Tijdens het...
Goede ervaring gehad.
Tijdens het mail contact hierover, ging bij het andere horloge het ledere bandje kapot (waar je horlogeband onder vast gehouden wordt met dragen).
The Watchshopper heeft de horlogeband inkorter en een gloed nieuw horloge bandje opgestuurd en was binnen drie dagen geleverd.
De winkel is erg klantvriendelijk, denkt met je mee, reageerd snel en biedt een erg goede service.
Ik raad deze winkel dan ook erg aan.

Erik-Jan Gommer

Alles op tijd leest netjes geleverd

Marcel

Goede communicatie, snelle levering

Issy Yaakoubi

Prijs kwaliteit en snelle levering

Michiel Klomp

Ronduit walgelijk gedrag met het omgaan van een klant. Zelfs het lef hebben om mij als klant een standje te geven dat ik niet zuinig ben op mijn aankoop. Horloge van Hugo Boss, terwijl Hugo Boss... Ronduit walgelijk gedrag met het omgaan van een klant. Zelfs het lef hebben om mij als klant een standje te geven dat ik niet zuinig ben op mijn aankoop. Horloge van Hugo Boss, terwijl Hugo Boss zich schaamt over de manier van handelen

Reactie The Watchshopper:

Het is jammer om te vernemen dat u ons als slecht beoordeelt en deze review plaatst, die niet op waarheid is berust. Wij hebben daarnaast het probleem netjes voor u opgelost. Ons advies:... Het is jammer om te vernemen dat u ons als slecht beoordeelt en deze review plaatst, die niet op waarheid is berust. Wij hebben daarnaast het probleem netjes voor u opgelost. Ons advies: eerlijkheid duurt het langst.

Wesley Kloppert

Geweldige service en betaalbare kwaliteit !

Eline van Hest / Fit-Biz

Vriendelijke service

Martine Vriesman

Bestelde een horloge en moest het helaas terugsturen, was iets zwaarder dan gehoopt. Zat toen even in de knoop met het maken van een retourlabel, maar ik ben supergoed telefonisch geholpen. Dikke... Bestelde een horloge en moest het helaas terugsturen, was iets zwaarder dan gehoopt. Zat toen even in de knoop met het maken van een retourlabel, maar ik ben supergoed telefonisch geholpen. Dikke pluim.

Danielle Otterspeer

Super!