Inpakwijze

Roy

Prima product, duidelijke omschrijvingen, goede levertijd.

Klantenservice geeft advies ook wanneer het producten betreft die zij zelf niet aanbieden

De vernieuwde shop is fantastisch!

Een goed overzicht van beschikbare schoenpoetsinstructies. Producten zijn duidelijk gecatogoriseerd. Website werkt fijn en is super overzichtelijk.

Rob

Gemakkelijk bestellen van cederhouten schoenspanners

Overzichtelijk, helder en gemakkelijk in gebruik

Bollaert

Mooie en duidelijke website, geweldig dat je zonder creditcard kan bestellen vanuit België

snelle service, correcte prijs

Sophie vW

Uitstekende en persoonlijke service

Ik zocht naar een handgemaakt item dat dus kan verschillen per unit. Via WhatsApp kreeg ik foto's van de opties. Toen het item al verzonden bleek (zo snel gaat dat blijkbaar) en ik de andere versie... Ik zocht naar een handgemaakt item dat dus kan verschillen per unit. Via WhatsApp kreeg ik foto's van de opties. Toen het item al verzonden bleek (zo snel gaat dat blijkbaar) en ik de andere versie mooier vond hebben ze gewoon de tweede meteen opgestuurd, plus een retourlabel voor de eerste geregeld. Dit allemaal in december, op tijd voor Kerstmis. Het voelde alsof je ouderwets in de winkel stond, heel erg fijn en menselijk.

PW-interim

Super service

Snelle verzending, en super service!

Noel

Great products

Excellent products for my leather shoes

Tai

Moet toegeven: echt perfecte service… en dan had ik maar een kleine bestelling.

Kwam op de site omdat ik schoenen wilde poetsen. Na een paar kliks en lezen voelde ik me ineens goed geinformeerd alsof ik professioneel was. Wist precies welke smeer en waarom.

M. Da Silva Solis

Uitstekend
Duidelijke site, uitgebreid assortiment van producten van hoge kwaliteit en het bestellen en ontvangen verloopt perfect

Zie boven

HB