Inpakwijze

Hugo

Goede producten en zeer goede service

Zie eerdere opmerkingen

Nique Jansen

Snel geleverd goed produkt

Snelle levering en goed produkt

Ida Krstulović

I only ordered a couple of things, but everything went great. The package came with a personalized card, a discount code and a helpful little instruction booklet, all of which I really appreciate!

Lovely packaging!

Cassotto

Perfect

Good stuff

Hugo de Melker

Uitleg over "hoe de producten te gebruiken" staat goed vermeld op de site

HANS BENTVELZEN

Prima assortment, goed advies

Kennis en ervaring

GB Laisina

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Duidelijk en laagdrempelig aankoopproces.
Bij levering een handgeschreven kaartje bovenop, uitstekend.

Uitleg in tekst en video.

R.V.

Uitstekend.

duidelijke site, en komen hun afspraken na.

Pontius

Snelle levering, jammer dat de Saphier Pommadier uitvoering 'bruin parisienne' niet geleverd kan worden, niettegenstaande de Saphier kleurenkaart het courant zijn van bedoelde kleurstelling benadrukt.

snelheid der levering

Reactie The Shoe Care Shop:

Hallo Pontius, dank je voor je feedback. We hebben Parijs bruin in de Pommadier schoencrème altijd op voorraad. Ik denk dat je in de war bent met de Pate de Luxe schoenwas van Saphir. Die maakt... Hallo Pontius, dank je voor je feedback. We hebben Parijs bruin in de Pommadier schoencrème altijd op voorraad. Ik denk dat je in de war bent met de Pate de Luxe schoenwas van Saphir. Die maakt Saphir helaas niet in die kleur. Anders hadden we hem uiteraard graag verkocht aan je. Op de kleurenkaart moet je goed naar de symbolen kijken waarmee aangegeven word welke kleuren voor welke producten beschikbaar zijn.

Dutch

Bestelling snel bezorgd met een handig instructieboekje en product aanbevelingen.

Kwaliteitsproducten

Reactie The Shoe Care Shop:

Fijn om te horen dat alles naar wens is! Als je nog vragen hebt horen we het natuurlijk graag.