Gert Bakker

Niet de juiste artikelen ontvangen.
Na overleg artikelen teruggestuurd, jammer ging dit niet via DHL problemen met inchecken, maar via de post gedaan op eigen kosten.
Alleen zitten wij nu...
Niet de juiste artikelen ontvangen.
Alleen zitten wij nu nog met een pompje welk niet genoeg kracht heeft om de petroleum over te pompen naar het brandstoftankje.

Han van der Aart

We kochten een Qlima 3130c voor 399 euro, die keurig werd afgeleverd. We gebruikten die, naar tevredenheid, een maand of twee als bijverwarming. Nu ontsteekt de kachel niet meer en weigeren de... We kochten een Qlima 3130c voor 399 euro, die keurig werd afgeleverd. We gebruikten die, naar tevredenheid, een maand of twee als bijverwarming. Nu ontsteekt de kachel niet meer en weigeren de importeur en Zibrowebshop de garantie op grond van het feit dat we geen Qlimabrandstof gebruikt hebben (80 euro voor 20 liter). We gebruikten Petroleum-C (gezuiverde petroleum) uit Belgie (1.35 per liter). Diverse kennissen van ons gebruiken die al jaren. Ik verdenk Zobrowebshop ervan dat ze onder de garantie uit wil komen. U bent gewaarschuwd!

Ton Vestjens

Goed contact

Gerrit

Snelle en correcte levering

Mevrouw Fritz

Heel goed en snel geleverd.

Ton Janse

Correcte afhandeling van de bestelling.

E.W. de Jonge

Alles prima in orde

Cedric

Very happy with my order

Peter

Goed bedrijf met service