Vakinhoudelijke kennis van de trainer(s)
Studiematerialen
8.2/10
Toepasbaar in de praktijk
Het contact met medewerkers van The Lime Tree
Interactie van de trainer(s) met de cursisten

Goede structuur en aanbod. Module 2 geeft de verdieping aan module 1.

Theorieblok (module 2)

Corine Elbers

Goede voorbereiding op het examen, wat is belangrijk en wat is minder belangrijk.

Theorieblok (module 2)

Het waren lange dagen, maar toch was de stof duidelijk en goed te volgen. Het was goede overgebracht met goede voorbeelden + oefneningen.

Mediation op de werkvloer (module 1)

Ik heb heel veel geleerd dankzij de wijze waarop de training is gegeven. De combinatie van info krijgen en in uitvoering brengen in de rollenspellen was heel waardevol.

Mediation op de werkvloer (module 1)

Voor mij lag het tempo iets te laag en waren de dagen te lang. Er zaten wel interessante onderdelen in, maar ook veel herhaling.

Madelein Antens

Hele ervaren trainers. Veel levendige praktijkvoorbeelden. Kortom, super veel nieuwe informatie gekregen in 6 dagen. Intensief. Ik heb zo veel mogelijk opgesnoven zodat ik het de komende tijd rustig... Hele ervaren trainers. Veel levendige praktijkvoorbeelden. Kortom, super veel nieuwe informatie gekregen in 6 dagen. Intensief. Ik heb zo veel mogelijk opgesnoven zodat ik het de komende tijd rustig opnieuw tot me kan nemen.

Johanna Caper

Leerrijk, afwisselend, praktisch, praktisch, inhoudelijk, beroepsgericht. Lange dagen, maar met prima tempo. Er was oog en oor van het individu, maar ook als groep in het geheel. Humor!

Vivian Choennie

Heel moeilijk omdat als advocaat je vanaf het eerste gesprek met je client al een oordeel/oplossing hebt. Toch kan ik nu na de 6 intensieve dagen werken aan de omschakeling.

Jojanneke Deelstra

20 dagdelen intensief vaardigheden oefenen is niet altijd makkelijk, maar zonder wrijving geen glans. De basis is hopelijk gelegd, nu oefenen!!

K. Laurens

Intensief, enorm leerzaam.