Ibn Battuta

Bestellen van mokken met verschillende designs

Duidelijke offerte en voor de verwachte datum aangekomen

Direct er voor zorgen dat het format waarin de designs moeten worden aangeleverd beschikbaar is. Ik heb het nu tot twee maal toe in een ander bestand moeten zetten.

Boerhaave Medisch Centrum

Beeldengalerij Het Depot

Mijn ervaring was niet goed. Slechte communicatie, levering niet op tijd. Heeft ons extra kosten opgeleverd.

kan ik helaas voor jullie niet noemen

beter communiceren over de levering

Administratiekantoor Admon B.V.

Prima en snelle levering

alle vragen die ik had, werden snel en goed beantwoord.

n.a.v. deze order geen verbeterpunten of tips

Tevreden

Snel reageren, meedenken.

Het was niet duidelijk dat de website bedruktegeschenken.nl ook bij Cow company hoorde.

Snelle en correcte service

Zevenstar

Mijn ervaring is zeer positief, goed en vriendelijke communicatie gehad. Zeer tevreden over het geleverde product.

YCCNL

Wij, de YCCNL, heeft reisbekers met print besteld voor ons 25 jarig jubileum. We zijn zeer tevreden , een prima begeleiding bij de bestelling en afhandeling daarvan en er is een mooi product... Wij, de YCCNL, heeft reisbekers met print besteld voor ons 25 jarig jubileum. We zijn zeer tevreden , een prima begeleiding bij de bestelling en afhandeling daarvan en er is een mooi product geleverd. Onze leden waren er lovend over.

DuFor

In onze kubussen blijkt geen magneetje in te zitten terwijl in het voorbeeld dat ik van ze heb gekregen wel een magneetje zit. Ook kreeg ik de 5x5 cm kubus sample (met magneet dus) terwijl ik... In onze kubussen blijkt geen magneetje in te zitten terwijl in het voorbeeld dat ik van ze heb gekregen wel een magneetje zit. Ook kreeg ik de 5x5 cm kubus sample (met magneet dus) terwijl ik interesse had in de 6x6 of 7x7 cm.
Door het ontbreken van het magneetje valt de kubus steeds open ipv dat hij in een vierkant blijft staan.
Ik kreeg alleen een kort mailtje met als verklaring dat er is een verkeerde sample verstuurd, daar kunnen we het mee doen.

Levertijd was ruim een maand sneller dan doorgegeven. Ook snelle reactie via de mail.

De communicatie zou echt beter kunnen. Ik heb nooit een officiële opdrachtbevestiging gekregen. Ook wat betreft de mogelijkheden voor het ontwerp hier heb ik echt om moeten vragen. Ik zou klanten... De communicatie zou echt beter kunnen. Ik heb nooit een officiële opdrachtbevestiging gekregen. Ook wat betreft de mogelijkheden voor het ontwerp hier heb ik echt om moeten vragen. Ik zou klanten geen sample meer sturen die niet overeenkomt met het uiteindelijke bestelde product. Ik vind het gewoon ronduit misleidend dat ik een ander product heb gekregen. Ook moesten we voorruit betalen ik snap nu waarom.

Mijn ervaring is positief. Ik had zeer aangename gesprekken met de medewerkers van het bedrijf en samen kwamen we tot goede gadgets.

Jullie proberen mee te denken met de klant