Jaco

Slecht !

Lees de recensie !

Beantwoord je e-mail, los je klachten op, gedraag je volwassen. Ik bestelde bedrukte mokken. Na aankomst was er 1 kapot dus dat heb ik gemeld via de e-mail. Reactie : we mogen 10% meer of minder... Beantwoord je e-mail, los je klachten op, gedraag je volwassen. Ik bestelde bedrukte mokken. Na aankomst was er 1 kapot dus dat heb ik gemeld via de e-mail. Reactie : we mogen 10% meer of minder leveren dus klacht opgelost. Das natuurlijk de wereld op zn kop. Kapotte spullen leveren en dan zeggen dat je 10% ruimte hebt om geen garantie te hoeven verlenen. Later was t de schuld van de transporteur, die veel schade maakte op t ogenblik. Ik heb zelf voorgesteld om 1 mok te crediteren, wilde het bedrijf niet. Ook geen mok nasturen en ook geen andere oplossing. En ook geen antwoord op de e-mail.

Loonbedrijf Velthuis

Netjes geholpen

luisteren goed naar je wensen

Huurdersvereniging De Vechtstroom

De Vechtstroom heeft winkelwagen sleutelhangers bestel
Ziet er perfect uit onze complimenten

Vriendelijk gehoplen

X

FW

Communicatie, duidelijkheid

Franke

Top geregeld! Prettig om mee samen te werken en komen afspraken goed na.

Klantvriendelijk, goede service, bereid om een stapje extra te zetten.

Iets sneller antwoorden en/of op de hoogte houden van ontwikkelingen in het orientatie/sales proces. Bijv. in het geval van informatie opvragen bij de leveranciers, wat logischerwijs soms wat langer... Iets sneller antwoorden en/of op de hoogte houden van ontwikkelingen in het orientatie/sales proces. Bijv. in het geval van informatie opvragen bij de leveranciers, wat logischerwijs soms wat langer kan duren door de extra schakel in het proces. Toch fijn om even terug te koppelen wat de status is en binnen welk tijdsbestek er weer contact wordt opgenomen met volgende update. Zo weet je waar je aan toe bent en hoef je niet dagen te wachten om vervolgens zelf maar weer contact op te nemen. Verder alles top geregeld!

BS Franciscus

Sleeptrade

Mooie producten

collectie

Artemis

Goede assistentie, prettig overleg, goed produkt

Advies over het bedrukken was duidelijk en vriendelijk

voorraad van een bepaalde kleur gastendoek was niet duidelijk, dat zou beter kunnen. Nu werd de bestelling in 2 delen geleverd, wat geen probleem was omdat ik op tijd was met bestellen maar... voorraad van een bepaalde kleur gastendoek was niet duidelijk, dat zou beter kunnen. Nu werd de bestelling in 2 delen geleverd, wat geen probleem was omdat ik op tijd was met bestellen maar misschien voor ieder ander minder handig.

Peters & Lammerink architecten

Koffiebekers met eigen logo laten bedrukken

Vriendelijk, behulpzaam, snel