Univor b.v.

Via internet uitgekomen bij dit bedrijf. Ik had een bestelling geplaatst voor het bedrukken van mokken. Vanwege mijn complexe kleuren logo werd ik benaderd dat het niet mogelijk was om het op de... Via internet uitgekomen bij dit bedrijf. Ik had een bestelling geplaatst voor het bedrukken van mokken. Vanwege mijn complexe kleuren logo werd ik benaderd dat het niet mogelijk was om het op de door mijn gekozen mok te drukken. Ze hebben het heel goed opgepakt en direct een mooi alternatief aangeboden waarmee ik zeer tevreden ben. Na bestelling conform afspraak geleverd, kwaliteit was bij ontvangst goed en zoals besproken.

Al met al zeer tevreden.

Mee denken om tot een mooi resultaat te komen

Op website al een voorbeeld met logo te kunnen laden zodat je een indicatie hebt wat je kan verwachten

Enschede Promotie

Goed en snel leverwerk! Ook het product zelf is helemaal naar wens.

Snelle communicatie, snel geleverd!

Geen.

Global Paint

Erg fijn!

Meedenken, nakomen van afspraken

Belangrijke punten zoals plaatsing logo, mogelijkheden eerder bespreken.

Kraanverhuur Boekestijn

Wij hebben hele goede ervaringen met COW Company. Al meerdere artikelen besteld en altijd snel geholpen en komen afspraken na.

Reageert heel snel met duidelijke en volledige informatie

Innovam

Wij hebben een zeer prettige ervaring met The Cow Company voor het sportpakket voor onze medewerkers.

Goede service, goed meegedacht, top verzending en prettig contact.

De offertes mogen wel wat duidelijker dan per mail. Dit zou wat mij betreft een aparte PDF mogen zijn.

Van Daele

Handdoeken besteld met logo ingedrukt. Na het wassen en drogen, een heel stuk gekrompen. Niet een klein beetje, maar een groot verschil ! Fotos gestuurd en een exemplaar opgestuurd, maar klacht is... Handdoeken besteld met logo ingedrukt. Na het wassen en drogen, een heel stuk gekrompen. Niet een klein beetje, maar een groot verschil ! Fotos gestuurd en een exemplaar opgestuurd, maar klacht is ongegrond en men ziet zelf geen krimping.

Snelle feedback - echter bij klachten gaat het minder snel.

Betere kwaliteit van handdoeken, die niet gigantisch krimpen na het wassen volgens de instructies.

Koninklijke Van der Most

Positief

Snel handelen

HV UGHV

Ik had hier een aantal artikelen besteld in honderdtallen. Op het moment van bestellen stond hier nog dat er een voorraad van aanwezig was. Helaas kreeg ik na het bestellen van twee artikelen te... Ik had hier een aantal artikelen besteld in honderdtallen. Op het moment van bestellen stond hier nog dat er een voorraad van aanwezig was. Helaas kreeg ik na het bestellen van twee artikelen te horen dat het niet leverbaar was, helaas. Voor de rest waren de bestelling boven verwachting snel binnen.

Snelle levering.

Voorraad op de site actueel of er niet bij zetten.

Kinderopvang Tierelier

We doen ruim 4 jaar zaken met COW company en keer op keer zeer tevreden

Fijn contact, vlotte reacties en levering. Je bent geen nummer maar echt klant

Super tevreden! Ga zo door!

MH Poly Consultants & Engineers BV

Mooie producten, goede service

Snel reageren, leveren een product op maat en naar wens

nvt