Paper Trading & Packaging

Prettig geholpen

goeie service en goeie prijs

geen idee

EquiDay

Zeer goed contact, snelle reactie op mails, makkelijk telefonisch te bereiken en ze hebben mij geholpen het juiste kado te vinden.

Snelle levering, ruime keuze en heel vriendelijk geprijsd.

Opsturen van de samples duurde wat langer dan verwacht

A-Quin bv

zou het niet weten

nog niet

EXSA Europe

Dalen en pieken

Professionele klantenservice, snel antwoord, fout snel opgelost

Duidelijker zijn als een order kan afwijken van vorige order. kleur en grootte van de kopjes waren anders dan de kopjes die we anderhalf jaar geleden hadden besteld. dit is van tevoren niet... Duidelijker zijn als een order kan afwijken van vorige order. kleur en grootte van de kopjes waren anders dan de kopjes die we anderhalf jaar geleden hadden besteld. dit is van tevoren niet overlegd. uiteindelijk wel goed opgelost

Bob

Erg matig, kunnen het niet waar maken. Men maakt zelf een voorstel om ballen te bedrukken en later blijkt men het ontwerp niet te kunnen realiseren! En is er geen andere oplossing mogelijk.

Communicatie

Reactie The COW company:

Beste Bob, jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We laten onze eigen gemaakte voorstellen altijd ter controle langs de fabrikant gaan, omdat we alleen het allerbeste resultaat willen! In dit... Beste Bob, jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We laten onze eigen gemaakte voorstellen altijd ter controle langs de fabrikant gaan, omdat we alleen het allerbeste resultaat willen! In dit geval hebben we een voorstel gemaakt, waarvan de producent geen garantie kon geven dat dit druktechnisch goed zou gaan. Dit hadden we uiteraard zelf ook anders willen zien, we begrijpen je reactie. Helaas wilden jullie geen gebruik maken van de twee optionele ontwerpen die wel haalbaar zouden zijn én het aanbod voor een derde ontwerp.

Abdij de Westerburcht

Goed producten voor een redelijke prijs

Producten zijn van prima kwaliteit

De prijs is in een jaar met een euro verhoogd

Helichem BV

Vriendelijk, snelle service en goede kwaliteit!

Vriendelijk, snelle service en goede kwaliteit!

nvt

Job van de Louw

Snelle levering, goede kwaliteit, maar kleine misopvatting.

snelle levering, kwaliteit goed

Aan de hand van de foto's leek dat de kaarten zelf ook met het logo bedrukt zouden worden. Dit bleek alleen het doosje.

Swiekes BV

Snelle levering!