Informatie over verloop van de order
Gemak waarmee het product is gevonden en gekocht
Informatie over het gekochte product

Dirk Bossaert

Corecte levering

groot assortiment

Verbeterpunten

wachten als de goederen niet in stock zijn

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor de moeite en de tijd die je hebt genomen om een review te geven over je bezoek aan www.BodywearStore.com.
Beste Klant,
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle feedback zeer serieus nemen en daar waar mogelijk toepassen. Wij proberen altijd om onze service en klantgerichtheid te verbeteren.
Onze hartelijke dank voor het zijn van een gewaardeerde klant. Wij hopen je in de toekomst nog regelmatig in onze winkel te mogen verwelkomen.

L J M van der veer

Erg goed

goede levering

Matthias Van Goethem

Zeer vriendelijk en klantgericht. Zeer goede kwaliteit van producten. Ietwat prijzig maar dat heb je bij merken. Bij de levering is iets fout gelopen, maar de fout lag hierbij bij PostNL. Ze hebben... Zeer vriendelijk en klantgericht. Zeer goede kwaliteit van producten. Ietwat prijzig maar dat heb je bij merken. Bij de levering is iets fout gelopen, maar de fout lag hierbij bij PostNL. Ze hebben goed gecommuniceerd om dit terug in orde te brengen.

Mooie website met veel afbeeldingen, zeer klantgericht in hun schriftelijke communicatie

Dennis Flikweert

Persoonlijk positief

wordt goed geïnformeerd over voortgang bestelling

Verbeterpunten

website bijwerken wanneer merken niet meer beschikbaar zijn en de website kan wat traag zijn.

Leon Douven

Veel keuze, snelle levering goede prijs en kwaliteit

zeer ruime keuze, veel betaal mogelijkheden, duidelijke website altijd fijn om terug te keren

Berry Ruiter

Perfect

Manstore shirts voorraad

Cor Glasbergen

Prima, goed bereikbaar , uiterst vriendelijk personeel , verkoop van mooie producten , goede prijs kwaliteitverhouding

Mooie aparte merken under wear

Niet

Golt

Goed, mooie producten!

Product is beter dan verwacht.

Verbeterpunten

Maatvoering kan mogelijk beter?

Michel

Goede ervaring, erg snel geleverd, keurig verpakt en de producten voldoen exact aan de verwachting

Snelle levering en goed product.

Frank

Uitstekend !