Informatie over verloop van de order
Gemak waarmee het product is gevonden en gekocht
Informatie over het gekochte product

DH

DH

Vriendelijk en behulpzaam, kwalitatieve producten!

Verbeterpunten

Een app zou handig zijn en eventueel een verlanglijst kunnen aanmaken

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor de moeite en de tijd die je hebt genomen om een review te geven over je bezoek aan www.BodywearStore.com.
Beste Klant,
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle feedback zeer serieus nemen en daar waar mogelijk toepassen. Wij proberen altijd om onze service en klantgerichtheid te verbeteren.
Onze hartelijke dank voor het zijn van een gewaardeerde klant. Wij hopen je in de toekomst nog regelmatig in onze winkel te mogen verwelkomen.

D.Zwaneveld

Super snelle en attente levering!

Goede kwaliteit van de producten en een duidelijke website

Danny

Snelle levering waar zelfs aan het versturen extra aandacht is besteed

Bedrijf stuurt bij elke bestelling een kleine attentie mee

Jan-Hein van der Meer

Super collectie. Super vriendelijke gasten. Altijd de beste service en gewoon goede kwaliteit producten

Goede collectie en goede service

Karel van Rosmalen

Uitstekende collectie; regelmatige (maar niet teveel) nieuwsbrieven. Af en toe leuke kortingen.

Brede collectie, vooruit bestellen, kortingsacties

Verbeterpunten

Wat vaker feedback over opgebouwde (spaar)punten

Bart Sprangers

Fijn bedrijf, altijd een persoonlijke boodschap bij de bestelling. En aandacht voor de verpakking

Duidelijke site

Erwin Kamps

Goede collectie

Communicatie

Beste Klant,
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle...

Ludo Quaghebeur

Goede kwaliteit, goede service

Informatievoorziening over bestelling

Nog niet gezien

Beste Klant,
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle...