Larissa

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor de voortreffelijke service die ik bij uw bedrijf heb ervaren. Uw team heeft zich bewezen als uiterst klantgericht, snel handelend en... Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor de voortreffelijke service die ik bij uw bedrijf heb ervaren. Uw team heeft zich bewezen als uiterst klantgericht, snel handelend en betrouwbaar. Ik beveel uw bedrijf ten zeerste aan aan anderen 😊 10/10

volkaert petronella

Uitstekende service

Gonesh

Heel fijn geholpen

Dylan Yzewyn

Snelle levering en veel goedkoper als andere websites

Bianca Leusink

Helemaal prima, vriendelijk geholpen met een vraag aan de telefoon😊

Erva

Erg onprofessioneel, niet bestellen!!!!! Ik had een retour gestuurd en het duurde precies 6 weken voor ik weer antwoord kreeg en toen hebben ze dit gewoon teruggestuurd omdat de “folie” ervanaf was... Erg onprofessioneel, niet bestellen!!!!! Ik had een retour gestuurd en het duurde precies 6 weken voor ik weer antwoord kreeg en toen hebben ze dit gewoon teruggestuurd omdat de “folie” ervanaf was gehaald. Verder geen antwoorden op mijn mailtjes. Nooit meer dat ik hier iets bestel!

Reactie The Watchshopper:

Beste Evra Ozkaya,
Wanneer u een review plaatst, is het van belang dat deze gebaseerd is op de waarheid.
Beste Evra Ozkaya,
Binnen 14 werkdagen hebben we u zowel telefonisch als per e-mail laten weten dat uw retourzending niet aan onze retourvoorwaarden voldeed. Bij het onderzoeken van uw retourzending hebben we de volgende punten vastgesteld:
-Het horloge vertoont duidelijke tekenen van gebruik, waaronder krassen en gebruikerssporen.
-De horlogeband is ingekort en de pinnen zijn verkeerd teruggeplaatst (één schakel ligt nog los).
-De beschermende folie is verwijderd van zowel de kast als het horlogebandje.
-Er zijn verschillende krasjes te zien op de horlogeband.
-Het inkortapparaat ontbreekt.
We hebben u de optie geboden om het beschadigde horloge terug te sturen naar u, of om u een coulance refund aan te bieden van 70% van uw aankoopbedrag, hoewel het horloge door de gebruikssporen en schade geen verkoopwaarde meer heeft. U heeft ervoor gekozen om het horloge terug te willen ontvangen.
Na uw review hebben we contact met u opgenomen en heeft u aangegeven de review in te trekken omdat u zich bewust was van alle onwaarheden die u had vermeld. Een dag later meldde u echter dat u dit niet meer wenste te doen.

Mohammed Jaf

Goede Service