Inpakwijze

N/A

Very nice

Willing to educate your customers

Peter

Schoen onderhoud spulletjes

Fijne producten

Max van Arnhem

Zeer goed: vriendelijk, snel, goed verpakt

Uitgebreide uitleg op website

Anton Penning

Uitstekend

Goede uitleg, snelle levering, mooie emails

Oliver Wyeth

Beyond excellent

Good educational material in addition to selection

Danny Stekelenburg

Snelle service, snel antwoord op de app.
Producten netjes en snel geleverd en van goede kwaliteit.

Martin

Bestelling netjes op tijd geleverd

Mooie website. Degelijke producten en voldoende info.

Reactie The Shoe Care Shop:

Hallo, dank je voor je review en bestelling. Wat vervelend om te horen over dat de oprekker niet naar behoren werkt. Weet dat je voor defecten en andere klachten over onze producten altijd even een... Hallo, dank je voor je review en bestelling. Wat vervelend om te horen over dat de oprekker niet naar behoren werkt. Weet dat je voor defecten en andere klachten over onze producten altijd even een email kan sturen naar onze klantenservice: info@shoecareshop.com. In de meeste gevallen, zo ook nu, sturen we je graag een vervangend product toe. Graag vernemen we het via email of je een vervangende oprekker wilt ontvangen, en zo ja, op welk adres.
Donny Brom
The Shoe Care Shop

Earl

Altijd top.

Goed: advies, producten en prijzen. Ook zijn de: “How to …” Tips and tricks filmpjes een waardevol hulpmiddel.
Maar ik vind het vooral ook top dat wanneer je belt voor advies, men nooit te beroerd zijn om alle tijd te nemen om het uit te leggen en daarna als geheugensteuntje naar de Tip’s & trucjes filmpjes te verwijzen.
En bij de bestelling zat ook steevast een instructieboekje.

Stanny Eysbroek

Helaas werd bestelling niet door KPN thuis bezorgd terwijl ik wel thuis was. Ik kon het helaas pas de dag daarop bij Jumbo ophalen

Het bestelde zag er goed en verzorgd uit.

Hugo

Goede producten en zeer goede service

Zie eerdere opmerkingen