Inpakwijze

Désirée van Hoeve

Heel tevreden, makkelijke site en snelle levering

overzichtelijk

Marten Thijs

Professional website and excellent delivery

Great website. Easy interface. Nice packaging.

Daimy

Ik heb nieuwe schoenpoetscrème (Saphir Medaille D’or Pommadier) en schoenspanners aangekocht.

Middels de kleurengids en schoenpoetsgids kon ik nauwkeurig bepalen welke producten ik nodig had.

Sandra

Top

Snelle en goede levering

Nelis van Nahuijs

Makkelijk kiezen en afrekenen. verzending en levering perfect. Er mag wel wat minder papier in de doos; kleinere doos?

geen opm

Reactie The Shoe Care Shop:

Dank je voor je feedback! Ik zie dat je een mooie set luxe kledinghangers hebt besteld bij ons. Die zijn altijd lastig te verpakken ivm hun vorm. We proberen ze middels papier de doos netjes af te... Dank je voor je feedback! Ik zie dat je een mooie set luxe kledinghangers hebt besteld bij ons. Die zijn altijd lastig te verpakken ivm hun vorm. We proberen ze middels papier de doos netjes af te vullen zodat de hangers niet beschadigd raken. We gebruiken gerecycled papier daar voor en geen plastic. We gaan intern nog even bespreken of we onze kledinghangers iets compacter kunnen versturen.

William Marugg

Aangename koop ervaring.

Top producten tegen concurrerende prijsstelling en snelle levering

Roy Craenen

Snelle levering, met een handgeschreven bedankje erbij, leuk detaill!

Duidelijke informatie bij de verschillende producten en goede tutorials met linkjes naar de gebruikte producten erbij.

Johanna van der Wal

Uitstekend

doen wat ze zeggen te zullen doen

Michiel

Chique webwinkel

Veel producten voor schoenen & persoonlijke verzorging.

HJGM van de Ven

Goed geholpen, goede producten

Productnaam op de verpakking is niet altijd even duidelijk. Bv. Saphir Medaille d'or 1925 is een was/wax zoals ik heb begrepen. Waarom staat dat nergens op het product. Was zeer verwarrend.