Luud van Beers

Ik heb er een flanellen dekbedovertrek gekocht,bij het verschonen van het bed kwam ik to de conclusie dat de naat van de overtrek 40 a 50 centimeters los was. Na het contact formulier ingevuld te... Ik heb er een flanellen dekbedovertrek gekocht,bij het verschonen van het bed kwam ik to de conclusie dat de naat van de overtrek 40 a 50 centimeters los was. Na het contact formulier ingevuld te hebben op zaterdag ochtend,kreeg ik al snel een reactie per mail. Nadat ik een foto van de overtrek terug had gestuurd,werd er al snel een oplossing geboden. Het is nog niet helemaal opgelost,maar ik heb er vertrouwen in dat get snel word geregeld.

Snelle verzending en snelle reactie op mankement zelfs in het weekend!

Sabine

Lakens besteld

Duidelijk op de website. Snelle levering

L

Mooie stof, snelle levering

Kwaliteit en prijs verhouding

Chandra

Goed service tav bezorging. Fijn dat textielwereld ook een eigen naaiatelier heeft! Ons dekbedovertrek had een flinke scheur en zag dat het gedeelte hiervan niet goed afgelockt was. Super dat het... Goed service tav bezorging. Fijn dat textielwereld ook een eigen naaiatelier heeft! Ons dekbedovertrek had een flinke scheur en zag dat het gedeelte hiervan niet goed afgelockt was. Super dat het terug gestuurd kon worden om te herstellen!

Veel keuze in maten, dessins en ontwerpen. En snelle reactie tav contact. Duidelijkheid in communicatie.

Op dit moment niet... bereikbaarheid tav chatten en/of mailen is zeer belangrijk voor doven en slechthorenden.

A. Versteeg

Geweldig !!

supersnelle service en levering

Alexander Rietkerk

Molton en matras hoes gekocht

Producten werden kwalitatief voorgedaan. Mijn ervaring is dat het slechte kwaliteit betreft.

C

Snelle levering goede actie

Super snel geleverd

Snelle levering en produkt correct beschreven op de website.
Prijs ook zeer ok.

Ritzen