Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

De pieten club Nederland

De pieten club Nederland

Jessica

Erg tevreden met het eindresultaat. Het bedrukte shirt ziet er goed uit en de kwaliteit is uitstekend. Snelle levering.

Jaïssa

Heb een leuke hoodie met foto op achterkant besteld heel leuk goede kwaliteit weet allen ni of het er ooit zou afgaan in de was en de bestelling duurde veel langer dan vermeld staat ik had het 4... Heb een leuke hoodie met foto op achterkant besteld heel leuk goede kwaliteit weet allen ni of het er ooit zou afgaan in de was en de bestelling duurde veel langer dan vermeld staat ik had het 4 maart besteld en had het pas 18 maart in huis

AutoSpaZeeland

Topservice!

Jaedy van den Broek

Zeer positief. Vriendelijk contact en goede kwaliteit van producten en print.

VIP Lansingerland

We zijn zeer tevreden over de snelle levering, communicatie met de afdeling productie. Bodywarmers zijn van hele goeie kwaliteit en de logo's staan scherp en mooi van kleur op de bodywarmer. We zijn zeer tevreden over de snelle levering, communicatie met de afdeling productie. Bodywarmers zijn van hele goeie kwaliteit en de logo's staan scherp en mooi van kleur op de bodywarmer.
Wij zijn er erg blij mee! Aanrader dus!

Henk

De informatie op de website moet kloppen. Na bestellen een mail krijgen dat het tot 7 dagen kan duren is onduidelijk, randje misleidend. Gelukkig werd het adequaat opgelost na telefonisch overleg al... De informatie op de website moet kloppen. Na bestellen een mail krijgen dat het tot 7 dagen kan duren is onduidelijk, randje misleidend. Gelukkig werd het adequaat opgelost na telefonisch overleg al is het niet correct dat de bezorgkosten niet worden gerestitueerd aangezien ik de bestelling op heb moeten halen zodat het nog op tijd ter beschikking was.

Shots by Madalien

Even extra complimenten voor Nadine! :) Wat een super service, heel blij met haar hulp!

K.V.B.

Nog beter dan verwacht!

Olaf

Hoge kwaliteit druk op mooi basisshirtje. Prima stofje. Jammer genoeg werd eerste shirt geleverd met een klein defect maar werd heel snel en klantvriendelijk opgelost. Hebben duidelijk oog voor de... Hoge kwaliteit druk op mooi basisshirtje. Prima stofje. Jammer genoeg werd eerste shirt geleverd met een klein defect maar werd heel snel en klantvriendelijk opgelost. Hebben duidelijk oog voor de klant. Volgende shirts worden hier zeker ook besteld!