Goede service komt afspraken na

Effectief en duidelijk in communicatie. Auto zag er na de reparatie perfect uit. Enige minpunt was de vervangende auto (opel astra) die niet lekker reed. Koppeling zwaar, rem moest diep ingetrapt.

Het was een goede ervaring. Goede service en de auto in perfecte staat teruggekregen. Het ging ook heel snel en makkelijk. Ik ben zeer tevreden over ASN Upper Zwolle.

Goede ontvangst.
Een gespecialiseerde overzicht van de kosten.
Zeer tevreden over het eindresultaat.

Ik wordt altijd netjes en snel geholpen! Ook bij niet standaard vragen

Dit was mijn eerste ervaring met ASN Fransen Arnhem, en was onder de indruk van de professionaliteit, de klantvriendelijkheid en de gehele afhandeling van mijn schade. Ik kreeg een gloednieuwe...

We kwamen bij Van Veen voor een spoedklus. Zonder twijfel namen ze de opdracht aan en zorgde dat de klus netjes op tijd klaar was tegen een scherpe prijs. We gaan vanaf nu alleen nog maar naar ASN...

Goede service en komt de gemaakte afspraken na. Schade is op een vakkundige manier hersteld en de auto is weer keurig afgeleverd.

Er wordt altijd tijd gemaakt, vriendelijk en vakkundig personeel met een oplossingsgerichte denkwijze.

Als gerenomeerd bedrijf had ik verwacht dat de kleine roest plekjes ook mee genomen zouden zijn.