L van der Meij

Geen op of aanmerkingen

J Venema

Weet niet of het een renaultprobleem is of Terwolde probleem

A de Jong

Diagnose voor diverse problemen gesteld. Voor een deel van de problemen besloten niet tot reparatie over te gaan. Ik moest uiteindelijk 120 euro afrekenen, waarna bleek dat een in eerste instantie... Diagnose voor diverse problemen gesteld. Voor een deel van de problemen besloten niet tot reparatie over te gaan. Ik moest uiteindelijk 120 euro afrekenen, waarna bleek dat een in eerste instantie opgelost probleem met de bandenspanningssensor toch niet verholpen was. Ter vergelijking: KwikFit stelt diagnoses gratis... ik ben niet ontevreden over de dealer maar dit geeft toch te denken.

B.A. Uil

Ik had een afspraak om 10.15 uur. De bedoeling was dat mijn auto een grote beurt zou krijgen. Winterbeurt. Om 10.45 heb ik mij gemeld aan de balie. Ik had al een half uur zitten wachten. Paul... Ik had een afspraak om 10.15 uur. De bedoeling was dat mijn auto een grote beurt zou krijgen. Winterbeurt. Om 10.45 heb ik mij gemeld aan de balie. Ik had al een half uur zitten wachten. Paul Wessels zorgde er voor dat er maatregelen werden getroffen. Ik had in Winschoten een afspraak om 12.00 uur. Dat heb ik een half uur naar achteren geschoven. Om even voor 12 uur kwam Wessels zeggen dat de auto gereed was en bood zijn verontschuldigingen aan voor de vertraging. Dat heb ik, zeker van hem, geaccepteerd.

Y Hillenga

Voel mij opgelicht,een nieuwe accu kost 61-69 euro, hooguit 80 heb ik mij laten vertellen en moest 170 betalen voor eventjes werk.Zou het niet weer laten doen

E Boerma

Ik ben wel tevreden over de laatste ervaring.

T.M.H. Willems

16.00 zou de auto klaar staan, werd 30min later door onbekende reden. Wat betekend 30 min wachten maar wel excuses aangeboden.

R Smale

Ik kon snel terecht voor een vervanging van een intercoolerslang dit door een marter. Deze kon iets gunstiger worden geplaatst. Echter viel de rekening toch iets hoger uit, want de auto werd om mijn... Ik kon snel terecht voor een vervanging van een intercoolerslang dit door een marter. Deze kon iets gunstiger worden geplaatst. Echter viel de rekening toch iets hoger uit, want de auto werd om mijn verzoek ook uitgelezen. Dit was van te voren niet aangegeven dat hiervoor kosten van ?30 excl. btw wordt berekend.