J.J. van den Dool - Stolk

Heb een onderhoudscontract, zeggen ze nee hoor heeft u niet, kijken op de comp. nee u heeft geen contract. daar na hebben ze na veel gedoe in de papieren gekeken en ja hoor er is een contract. en... Heb een onderhoudscontract, zeggen ze nee hoor heeft u niet, kijken op de comp. nee u heeft geen contract. daar na hebben ze na veel gedoe in de papieren gekeken en ja hoor er is een contract. en dan zeggen kan ik niet zien op de comp. nou zeer slordig en voelde mij oor paal staan tegen over andere bezoekers

L.M. van Deventer

Door gezondheids problemen van mijn partner was ik genoodzaakt om mijn Clio te verkopen, en te vervangen door een VW camperbusje California T5.De verkoper bood aan om met kleine problemen bij de... Door gezondheids problemen van mijn partner was ik genoodzaakt om mijn Clio te verkopen, en te vervangen door een VW camperbusje California T5.De verkoper bood aan om met kleine problemen bij de Renaultgarage aan te kloppen.Dat geschiedde, met de cigaretten aansteker.Mijn camper was nog in de garantie,maar de dealer, H.Koning uit Hoogezand wilde wel met telefonische ondersteuning van de monteur helpen om dat probleem ZO SNEL MOGELIJK op te lossen.Helaas heeft de monteur niet met 1 Koning gebeld en is op eigen houtje 1,5 uur ga zoeken naar het probleem.Met tot gevolg een rekening van 124,99.U begrijpt dat de schok erg groot was!1 Koning gaf als reactie: Als de monteur mij even gebeld had, was het euvel binnen een paar minuten opgelost geweest!Door de eigenwijsheid van 1 man, ben ik nu zoveelgeld kwijt, terwijl dit nog onder de garantie viel.

R Meinen

Ik vond de leen auto heel duur rijden 1 op 6,9. Of was deze niet afgedankt ? Er werdt gezegd van wel.

L Boertien

Zeer tevreden

Ik heb zeker een goede begeleiding bij het kopen van een auto gekregen. Zeer vriendelijk. Een kleine aanbeveling: als je een nieuw product koopt, wil je als klant zowel de goede als minder goede... Ik heb zeker een goede begeleiding bij het kopen van een auto gekregen. Zeer vriendelijk. Een kleine aanbeveling: als je een nieuw product koopt, wil je als klant zowel de goede als minder goede kanten/eigenschappen van het product weten zodat je een weloverwogene beslissing kunt nemen.

Jan-Jaap Siegers

Wij hebben onlangs een Renault Megane 1.2 Bose occasion bij Terwolde in Veendam aangeschaft en zijn hier uitermate tevreden over. De eerste ontvangt was hartelijk en maakte een zeer goede indruk op... Wij hebben onlangs een Renault Megane 1.2 Bose occasion bij Terwolde in Veendam aangeschaft en zijn hier uitermate tevreden over. De eerste ontvangt was hartelijk en maakte een zeer goede indruk op ons en na een proefrit hebben we deze auto in een ongedwongen sfeer gekocht. Een week later hebben we de auto opgehaald en wederom was de ontvangst hartelijk en zijn we met een tevreden gevoel met onze nieuwe auto naar huis gereden.
Het is onze eerste ervaring met Renault en daar hebben we tot nu toe geen spijt van.

H.F. Bakker

Auto gebracht en ben weer naar mijn werk gebracht door medewerker van Terwolde en vice verca al met al tevreden.

R.S. Tillema

Gelukkig werd het probleem na meerdere zoekacties uiteindelijk opgelost.

G.C. Hoogeveen

Prima benadering, aandacht en service

H Oldenkamp

Geen, het was maar heel kort.