S Eulen

De afspraak was gemaakt om 13.00 uur, auto werd om 13.20 uur de werkplaats ingereden. Bij het maken van de afspraak heb ik gekozen om te wachten tot de onderhoudsbeurt klaar was, ingeschatte tijd... De afspraak was gemaakt om 13.00 uur, auto werd om 13.20 uur de werkplaats ingereden. Bij het maken van de afspraak heb ik gekozen om te wachten tot de onderhoudsbeurt klaar was, ingeschatte tijd door de planner 1.5 uur. Dan is 1.50 uur wel lang wachten. Vooraf was bekend wat de onderhoudsbeurt zou gaan kosten, tijdens de onderhoudsbeurt ontdekte men dat het interieurfilter ook vervangen moest worden. Dit werd netjes gevraagd. Doordat je tijdens de onderhoudsbeurt ingelicht wordt wat de stand van zaken en de kosten is via de e mail viel de uiteindelijke nota ? 6 duurder uit. Hier ging ik niet mee akkoord. De planner heeft dit uitgezocht en kwam tot de conclusie dat de software programma?s van de werkplaats waarschijnlijk niet helemaal op elkaar aansluiten. De fout is netjes hersteld in mijn voordeel. Prima. Nu ging het hier maar om ?6 met een kritische klant. Maar wat als de klant niet zo kritisch is en de rekening valt bij een andere klant duurder uit en indien dit vaker gebeurt dan verdiend Terwolde wel extra waar Terwolde geen recht op heeft. Verder nette ontvangst, uitleg en verwarmde ruimte met koffie om je tijd door te brengen Met vriendelijke groet, Simon Eulen

A Brouwer

Prima. Wel jammer dat de auto niet in een dag klaar was!

A.H. Schuitema

N.v.t.

R Hoekstra

Gewoon netjes geholpen

K Mijnheer

Ik werd door een schadeherstelbedrijf naar Terwolde gestuurd, om hun visie te krijgen. Dus geen reparatie.

A Strik

Communicatie met klant die zit te wachten kan beter

J Zantingh

De afhandeling van de reparaties waren zeer correct, tussentijds contact gehad wat er eventueel nog meer aan moest gedaan moest worden. Alleen de rekening die viel tegen maar dat is meestal. Kan wel... De afhandeling van de reparaties waren zeer correct, tussentijds contact gehad wat er eventueel nog meer aan moest gedaan moest worden. Alleen de rekening die viel tegen maar dat is meestal. Kan wel zeggen een tevreden klant.

A.M. Geerts

Op zich een goede garage, jammer dat ik eerst niet teruggebeld werd toen ik een afspraak probeerde te maken en vervolgens na mijn bezoek, terug moet komen omdat ze vergeten waren onderhoudsinterval... Op zich een goede garage, jammer dat ik eerst niet teruggebeld werd toen ik een afspraak probeerde te maken en vervolgens na mijn bezoek, terug moet komen omdat ze vergeten waren onderhoudsinterval te resetten!

W Warnders

Afspraak maken ging met vertraging, ik had gebeld en zou teruggebeld worden, maar dat werd pas de volgende dag. Tijdens het brengen en halen moest ik telkens wachten tot ik geholpen werd, terwijl er... Afspraak maken ging met vertraging, ik had gebeld en zou teruggebeld worden, maar dat werd pas de volgende dag. Tijdens het brengen en halen moest ik telkens wachten tot ik geholpen werd, terwijl er niemand anders voor mij was. Communicatie over reparatie was wel goed.

L Heijes

Terwolde is prima maar Renault niet helemaal zoals ik al eerde aangaf zal het mondeling willen toelichten aan Renault