T.M.H. Willems

16.00 zou de auto klaar staan, werd 30min later door onbekende reden. Wat betekend 30 min wachten maar wel excuses aangeboden.

R Smale

Ik kon snel terecht voor een vervanging van een intercoolerslang dit door een marter. Deze kon iets gunstiger worden geplaatst. Echter viel de rekening toch iets hoger uit, want de auto werd om mijn... Ik kon snel terecht voor een vervanging van een intercoolerslang dit door een marter. Deze kon iets gunstiger worden geplaatst. Echter viel de rekening toch iets hoger uit, want de auto werd om mijn verzoek ook uitgelezen. Dit was van te voren niet aangegeven dat hiervoor kosten van ?30 excl. btw wordt berekend.

A van Rijssen

Ik heb de auto s ochtends gebracht voor een kleine beurt en APK, was de gehele dag de auto kwijt... Moest de auto rond 17:15 uur ophalen, precies in de spit (!) en ik was de auto de gehele dag... Ik heb de auto s ochtends gebracht voor een kleine beurt en APK, was de gehele dag de auto kwijt... Moest de auto rond 17:15 uur ophalen, precies in de spit (!) en ik was de auto de gehele dag kwijt! Naar later bleek dat je ook een tijdstip kon afspreken dat de auto weer klaar zou zijn, dit is ons nooit verteld en zou zeker handig zijn geweest. Niet mogelijk de factuur toegestuurd te krijgen en deze binnen 14 dagen te betalen, bij mijn andere auto (geen Renault) kan dit zonder problemen.

A Pool

Prettig contact

Niekerk

Dhr Scheeringa heeft ons goed geholpen, hij is een no nonsense verkoper.

Deskundig advies, storing opgelost, vriendelijke service en goede koffie

Johan

Duidelijk allemaal

K Pijnaker

Bespreek extra kosten, cq advies vooraf. Zeker als er onverwacht hogere kosten aan zitten

H de Vries

Kapotte acu werd geconstateerd door monteur, nieuwe acu werd geplaatst. De volgende dag onderweg naar Utrecht opnieuw problemen met de stroomvoorziening Naar renaultgarage in Zwolle gereden Hier... Kapotte acu werd geconstateerd door monteur, nieuwe acu werd geplaatst. De volgende dag onderweg naar Utrecht opnieuw problemen met de stroomvoorziening Naar renaultgarage in Zwolle gereden Hier werd een kapotte dynamo geconstateerd. Met leenauto naar Utrecht gereden Bij mij rijst nu de twijfel of de acu echt stuk was Gaarne deze alsnog opnieuw controleren

R.W. Zijlstra

Reparatie/beurt voor een groot bedrag. Vraag om dit meteen te pinnen bij ophalen auto als klantonvriendelijk ervaren. Bleek na protest ook op rekening te kunnen.