H Gerrits-Benning

Op zich wel goed alleen de klacht is nog niet verholpen

J Oosting

Klant vriendelijkheid bij het brengen van de auto kan beter. norse houding van baliemedewerkster. ophalen auto ging zoals een klant het graag zou zien super.

L van der Meij

Geen op of aanmerkingen

J Venema

Weet niet of het een renaultprobleem is of Terwolde probleem

A de Jong

Diagnose voor diverse problemen gesteld. Voor een deel van de problemen besloten niet tot reparatie over te gaan. Ik moest uiteindelijk 120 euro afrekenen, waarna bleek dat een in eerste instantie... Diagnose voor diverse problemen gesteld. Voor een deel van de problemen besloten niet tot reparatie over te gaan. Ik moest uiteindelijk 120 euro afrekenen, waarna bleek dat een in eerste instantie opgelost probleem met de bandenspanningssensor toch niet verholpen was. Ter vergelijking: KwikFit stelt diagnoses gratis... ik ben niet ontevreden over de dealer maar dit geeft toch te denken.

B.A. Uil

Ik had een afspraak om 10.15 uur. De bedoeling was dat mijn auto een grote beurt zou krijgen. Winterbeurt. Om 10.45 heb ik mij gemeld aan de balie. Ik had al een half uur zitten wachten. Paul... Ik had een afspraak om 10.15 uur. De bedoeling was dat mijn auto een grote beurt zou krijgen. Winterbeurt. Om 10.45 heb ik mij gemeld aan de balie. Ik had al een half uur zitten wachten. Paul Wessels zorgde er voor dat er maatregelen werden getroffen. Ik had in Winschoten een afspraak om 12.00 uur. Dat heb ik een half uur naar achteren geschoven. Om even voor 12 uur kwam Wessels zeggen dat de auto gereed was en bood zijn verontschuldigingen aan voor de vertraging. Dat heb ik, zeker van hem, geaccepteerd.

Y Hillenga

Voel mij opgelicht,een nieuwe accu kost 61-69 euro, hooguit 80 heb ik mij laten vertellen en moest 170 betalen voor eventjes werk.Zou het niet weer laten doen

E Boerma

Ik ben wel tevreden over de laatste ervaring.