E Haandrikman

Had nog wel een opmerking. Een stukje extra service. Mijn auto moest voor apk en de banden moesten gecontroleerd worden en nog meerdere punten natuurlijk. Maar mijn boordcomputer gaf aan dat 1 band... Had nog wel een opmerking. Een stukje extra service. Mijn auto moest voor apk en de banden moesten gecontroleerd worden en nog meerdere punten natuurlijk. Maar mijn boordcomputer gaf aan dat 1 band te laag van spanning was. Voor jullie een kleine moeite denk ik alleen helaas niet gedaan. Vond ik een min puntje. Plus mijn ruitenwissers waren alle drie af maar niet opgemerkt.

H Pietersma

Er gaat wat mij betreft te veel via internet (veel papieren heb het liever geprint in huis)ben niet zo handig met de laptop vandaar. En mijn printer heeft een off maand.

M Siebum

Service beurt bleek niet te zijn gereset, stond nog steeds in beeld dat de olie ververst dient te worden

F Scheper

Weinig verkopers gezien terwijl ik toch 45 minuten binnen ben geweest

H Strating

Dat ze bij de balie beter moeten luisteren naar de klant

B Luppes

Snel, vriendelijk en kundig geholpen. Erg tevreden.

A Rijschool Rico

Ik schrok heel erg van de factuur! ? 264,- voor een accu! Is deze van goud ofzo? Vind dit echt schrikbarend veel geld voor een accu en ben hier ook echt niet over te spreken en dit had ook van te... Ik schrok heel erg van de factuur! ? 264,- voor een accu! Is deze van goud ofzo? Vind dit echt schrikbarend veel geld voor een accu en ben hier ook echt niet over te spreken en dit had ook van te voren worden gecommuniceerd want dan had ik de accu daar nooit laten vervangen.

J.A. Seubring

Onduidelijk advies, zelf de factuur moeten berekenen omdat deze fout was. 1 persoon zei dit, de ander zei dat... Moest zelfs nagekeken worden of de ruitenwissers wel vervangen waren. Auto sleutels... Onduidelijk advies, zelf de factuur moeten berekenen omdat deze fout was. 1 persoon zei dit, de ander zei dat... Moest zelfs nagekeken worden of de ruitenwissers wel vervangen waren. Auto sleutels waren kwijt, toen bleek er nog wat aan de auto gedaan te moeten worden. Omdat de monteur net pauze had moesten we nog een keer een half uur wachten. Ik zag de monteur onze auto van de parkeerplaats naar de garage rijden en ik vind het belachelijk hoe hard er mee gereden werd. Dit met een koude motor terwijl het buiten -8 was! Wij zijn over dit bezoek zeer ontevreden! Het is dat wij de verkoper goed kennen en daardoor terugkomen maar NOOIT weer als deze met vakantie is!

A Rijschool Rico

Moest eerst lang wachten voordat iemand mij eindelijk te woord stond. Daarna vlot weer op weg geholpen maar ik schrok wel enorm van de rekening! ? 264,- voor alleen een accu! Heeft hij gouden polen... Moest eerst lang wachten voordat iemand mij eindelijk te woord stond. Daarna vlot weer op weg geholpen maar ik schrok wel enorm van de rekening! ? 264,- voor alleen een accu! Heeft hij gouden polen ofzo? Dit had van te voren best gecommuniceerd mogen worden want dan denk ik niet dat ik er een nieuwe accu in had laten zetten.