R Klinkhamer

Zie vorige toelichting.

R van der Velds

Er zou een nieuw onderdeel besteld worden, maar moest zelf informeren of het onderdeel besteld was wat niet het geval was.

J.W. Dijk

Baliemedewerkers zeer betrokken leiding afstandelijk kom er reeds 38 jaar met tevredenheid

R Hoekman

Over het laatste bezoek ben ik helemaal tevreden. Dat bezoek was echter nodig omdat bij het bezoek daarvoor het probleem niet was verholpen. Vandaar dat ik mijn beoordeling aan de magere kant ben.... Over het laatste bezoek ben ik helemaal tevreden. Dat bezoek was echter nodig omdat bij het bezoek daarvoor het probleem niet was verholpen. Vandaar dat ik mijn beoordeling aan de magere kant ben. Het contact met de receptie was overigens positief.

B Siegert

Vele vragen zijn niet van toepassing.Hoe kun je na een grote beurt beoordelen of deze goed gedaan is of niet en na 14 dagen een vragenlijst hierover krijgt. Dus neem deze ingevulde vragenlijst niet... Vele vragen zijn niet van toepassing.Hoe kun je na een grote beurt beoordelen of deze goed gedaan is of niet en na 14 dagen een vragenlijst hierover krijgt. Dus neem deze ingevulde vragenlijst niet te serieus. De informatie van Johan was duidelijk en hij helpt je uitermate vriendelijk.

E Meijerink

Een schatting van de kosten vooraf zou wenselijk zijn. U is het altijd weer een (negatieve) verrassing wat er op de rekening staat. En alleen codes met bedragen is weinig zinvol voor de klant,

M.A. Hut

APK keuring -> vervangend vervoer niet geregeld ondanks afspraak hier over.

H Oosting

We hebben de auto aangeschaft in een bepaalde periode, er werd meegedacht over de kleur welke nog voorradig waren, er is een auto uit een andere vestiging overgekomen. Over dit stukje waren we... We hebben de auto aangeschaft in een bepaalde periode, er werd meegedacht over de kleur welke nog voorradig waren, er is een auto uit een andere vestiging overgekomen. Over dit stukje waren we tevreden, echter we hadden er bij bedongen dat we een set winterbanden met velgen erbij zouden hebben, winterbanden zouden eronder zitten maar dit was niet het geval bij aflevering. Er werd gezegd dat binnen een paar dagen de banden binnen zouden komen. Vorige week gemaild daarop geen reactie gehad en deze week dus maar gebeld en toen waren de banden net binnen. Heb hierover een vervelend gevoel, een telefoontje of mailtje was netter geweest. Ik heb dat gister ook aangegeven.

M Krikken-Marissen

Winterbanden laten wisselen. bij de voorbanden missen de sierdoppen.