Reichman

Prettig en goed geholpen.

T.Grooten

Keurige no nonsens verkopers. afspraken zijn keurig nagekomen.

Henk Hoekjen

Heb in emmen een zeer nette occasion gekocht. Een ford cmax van 2014.
Geholpen door verkoper Rodney Sens.
De ervaring met Rodney heb ik als zeer positief ervaren. Een nog jonge...
Heb in emmen een zeer nette occasion gekocht. Een ford cmax van 2014.
Geholpen door verkoper Rodney Sens.
De ervaring met Rodney heb ik als zeer positief ervaren. Een nog jonge verkoper,met goed verstand van zaken.
Kom hier zeker nog een keer terug.

Henk Hoekjen.

T.A. Robbe

Terwijl ik in de wachtruimte een kop koffie dronk, kwam er meerdere keren iemand een kop koffie halen. Wat me op viel was, dat bijna niemand de moeite nam bij binnenkomst even te groeten. Dit heb... Terwijl ik in de wachtruimte een kop koffie dronk, kwam er meerdere keren iemand een kop koffie halen. Wat me op viel was, dat bijna niemand de moeite nam bij binnenkomst even te groeten. Dit heb als zeer klant onvriendelijk ervaren.

C.J. van Stee

Vervangen voorraam, 8.30u auto bij garage neergezet, moest tweede helft van de middag zelf bellen en horen dat er toen nog begonnen moest worden met vervangen van het raam!

M Hermse

Jullie chatbox medewerker MARTIJN komt zijn afspraken niet na. Hij zou mij een prijsopgave sturen voor het installeren van een set mistlampen voor onder mijn Traffic. U raad het al...... nooit meer... Jullie chatbox medewerker MARTIJN komt zijn afspraken niet na. Hij zou mij een prijsopgave sturen voor het installeren van een set mistlampen voor onder mijn Traffic. U raad het al...... nooit meer wat van gehoord en nooit een mailtje ontvangen. Op deze manier ga je klanten verliezen. Er is zo totaal geen meerwaarde aan jullie chatbox. Stop daar dus mee of kom je afspraken na.

C.J. Mieris

Weet nog niet wat de kosten zijn

C.J. Mieris

Na anderhalf jaar eindelijk misschien een oplossing helaas buiten de garantie dus moest het volle pond betalen, slechte service mijns inziens

H van der Klok

Mijn Renault is volgens mij een maandagochtend auto heb er veel problemen mee alles word wel opgelost maaien geen vertrouwen meer in deze auto ben twee wezen praten voor een nieuwe Renault maar de... Mijn Renault is volgens mij een maandagochtend auto heb er veel problemen mee alles word wel opgelost maaien geen vertrouwen meer in deze auto ben twee wezen praten voor een nieuwe Renault maar de aanbieding die me gedaan werd raakt kant nog wal had wel een beter aanbod verwacht zeker gezien de werkplaats historie van deze auto van nog geen twee jaar oud dus kort samen gevat mijn volgende auto word zeker geen Renault

Frans Lampe Witgoed Service

Wat mij verbaast heeft is dat een voor een mij onbekende medewerker van Terwolde mij belde om te vragen wanneer ik mijn bestelde winterbanden wilde laten monteren. De afspraak werd gemaakt voor 5... Wat mij verbaast heeft is dat een voor een mij onbekende medewerker van Terwolde mij belde om te vragen wanneer ik mijn bestelde winterbanden wilde laten monteren. De afspraak werd gemaakt voor 5 december om 10.00 uur. Tot zover prima. Toen ik echter met mijn bedrijfs auto arriveerde om 9.55 uur werd mij mede gedeeld dat er om 10.00 uur eerst een koffiepauze voor het personeel was. Nu heb ik geen bezwaar dat er koffiepauze zijn maar ik had een afspraak om 10.00 uur en mijn klantenwerk er op aangepast. Met gevolg dat ik dus te laat weer met mijn werkzaamheden kon beginnen. a) Als er een afspraak gemaakt wordt hou er dan rekening mee dat personeel koffiepauze heeft op bepaalde tijden. b) Als het gaat om een bedrijfsauto besef dan dat ook die auto niet te lang onnodig stil kan staan i.v.m. werkzaamheden. M.v.g. Frans Lampe Witgoed Service