Drenthe

Een goed verzorgd, betrouwbaar, vakkundig, professioneel, meedenkend bedrijf/ werkplaats. Het per email toegezonden diagnoserapport is duidelijk en overzichtelijk, en de tips die in het rapport... Een goed verzorgd, betrouwbaar, vakkundig, professioneel, meedenkend bedrijf/ werkplaats. Het per email toegezonden diagnoserapport is duidelijk en overzichtelijk, en de tips die in het rapport staan geven aan dat er meegedacht wordt over de auto. De auto is gewassen ( en zelfs deels gepoetst inclusief mondeling poetsadvies) voor aflevering., wat erg gewaardeerd wordt. Wij zijn erg tevreden over de werkplaats van Terwolde Emmen.

Tjeerd van Dijk

De service, aandacht, inlevingsvermogen voor mij als klant is altijd geweldig. Vooral als er echt wat aan de hand is. Altijd oplossingsgericht. Ik heb volle vertrouwen in deze garage. Recent wat met... De service, aandacht, inlevingsvermogen voor mij als klant is altijd geweldig. Vooral als er echt wat aan de hand is. Altijd oplossingsgericht. Ik heb volle vertrouwen in deze garage. Recent wat met de auto gehad wat enig onderzoek en tijd koste en hierdoor mogelijk in de problemen zou komen met de geplande vakantie. Nu de garage heeft het prima opgelost. Geeft een goed gevoel en veel vertrouwen.
Dus voor mijn is Terwolde Assen een top garage!

Stefan

Zeer goed en vriendelijk te woord gestaan door Hans Eleveld. Telefonisch werd ik correct te woord gestaan en dat gaf vertrouwen om dik ander half uur te rijden naar Assen. E�nmaal aangekomen stond... Zeer goed en vriendelijk te woord gestaan door Hans Eleveld. Telefonisch werd ik correct te woord gestaan en dat gaf vertrouwen om dik ander half uur te rijden naar Assen. E�nmaal aangekomen stond de auto netjes gepoetst klaar en alle vragen werden uitvoerig en goed beantwoord. Zelf een klein euvel, die ik zelf niet ontdekt had, werd netjes door Hans. aangegeven. Zo doe je zaken met klanten, grote klasse!

De Haan

Prima service, eerlijke benadering; auto kopen was hier een feestje!

van den berg

Te lange wachttijd en reparaties die ik niet had verwacht

Fam. Flokstra

Wij hebben een zeer goede ervaring met Terwolde gehad! Zowel van verkoopleider, receptie en werkplaats. Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam. Terwolde is zeker voor ons een aanrader.

Jan Mulder

Al direct terug gebeld voor een afspraak nadat wij een aanvraag online hadden ingevuld voor een proefrit. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen en vol trots en zeer tevreden met onze eerste nieuwe... Al direct terug gebeld voor een afspraak nadat wij een aanvraag online hadden ingevuld voor een proefrit. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen en vol trots en zeer tevreden met onze eerste nieuwe auto de showroom uitgereden.

Slechte eind controle op uitgevoerde reparatie�s , heb meerdere keren terug moeten komen voor dezelfde klacht !
Er worden nog wel eens dingen vergeten

Supheert

Deze zaak is echt grote klasse. Ik woon inmiddels in Nijmegen maar ik heb de auto nog steeds in onderhoud bij Renault Terwolde Emmen. De bereidwilligheid om mee te denken en te zoeken naar een... Deze zaak is echt grote klasse. Ik woon inmiddels in Nijmegen maar ik heb de auto nog steeds in onderhoud bij Renault Terwolde Emmen. De bereidwilligheid om mee te denken en te zoeken naar een oplossing is ongekend. Na helaas meermalen problemen gehad te hebben met mijn Renault Clio bleek hun service erg goed. Binnen een paar dagen stond de auto weer netjes gewassen klaar en waren ze zelfs bereid om hem in de buurt van mijn werkplek (Apeldoorn) te brengen. Ga zo door; want dit levert jullie echt klanten op!

Yorben Westerbeek

Geweldige service!

Auto bevalt super, keurig afgeleverd met een mooie uitstraling,
en rijd heerlijk. (niet helemaal onbelangrijk natuurlijk)
Ik kan de weg weer op met mijn...
Geweldige service!

Auto bevalt super, keurig afgeleverd met een mooie uitstraling,
en rijd heerlijk. (niet helemaal onbelangrijk natuurlijk)
Ik kan de weg weer op met mijn nieuwe bolide.
1000 maal dank Terwolde Emmen.