Te Loo

Super klantonvriendelijk We hadden online een leuke occasion gespot en besloten deze live te gaan bekijken en evt een proefrit te gaan maken Door de stromende regen naar de showroom gerend vanaf de... Super klantonvriendelijk We hadden online een leuke occasion gespot en besloten deze live te gaan bekijken en evt een proefrit te gaan maken Door de stromende regen naar de showroom gerend vanaf de parkeerplaats .Binnen in de showroom geen verkoper te bekennen maar uiteindelijk bleken alle verkopers op een zaterdag (!!! ) tegelijk te eten Op mijn vraag of we geholpen konden worden kregen we als antwoord of we ff wilden wachten O.o Say what now ? ?? Tis toch geen broodje wat je koopt Hoezo klant is koning ?We zijn de showroom uitgerend door de stromende regen naar onze eigen auto En vertrokken naar een auto verkoper die ons wel een auto wilde verkopen We komen hier nooi meer terug zo slecht dit

W. Jansen

Zeer vriendelijk en deskundig personeel waarmee zeer goed valt te onderhandelen (Hans Eleveld) en altijd even vriendelijk. Hans bedankt en ik kan dan ook niet anders dan je een dikke vette 10 te... Zeer vriendelijk en deskundig personeel waarmee zeer goed valt te onderhandelen (Hans Eleveld) en altijd even vriendelijk. Hans bedankt en ik kan dan ook niet anders dan je een dikke vette 10 te geven.

Jacob Sikkema

Erg plezierig en deskundig geholpen bij Renault Terwolde Emmen
door Rodney Sens !! en goed en eerlijk advies gehad
heel erg tevreden!!

R.O. van Schooten

Renault Captur TCe 130 Intens Automaat besteld begin Augustus 2020 bij Terwolde Veendam, en dit voorafgaand door een prettig contact/overleg enz. met dhr. Bindervoet. De levertijd bleek al snel... Renault Captur TCe 130 Intens Automaat besteld begin Augustus 2020 bij Terwolde Veendam, en dit voorafgaand door een prettig contact/overleg enz. met dhr. Bindervoet. De levertijd bleek al snel langer te worden dan normaal dit i.v.m. corona, achterstand productie, veranderde emissie eisen enz. Terwolde Veendam ging dicht ingaande 2021 en dhr. Bindervoet verhuisde naar Terwolde Roden. Wij mee verhuisd. De Captur kwam in de 3de week Januari 2021 binnen in Roden en kort erna kon hij afgeleverd worden. Lange levertijd was snel vergeten bij het zien van de nieuwe glimmende bolide. Alles keurig afgeleverd en nagekomen volgens de in 2020 gemaakte afspraken!! ( De TCe 130 is zelfs een TCe140 geworden). Kortom alles tezamen geeft het veel vertrouwen en daarom zijn wij dan ook erg tevreden over het hele verloop.

monique

Vanmorgen hebben we na een heerlijke cappucino de sleutels gekregen van onze nieuwe Nissan die mooi gepoetst al op ons stond te wachten .Het uurtje rijden er naar toe was het echt wel waard ,je word... Vanmorgen hebben we na een heerlijke cappucino de sleutels gekregen van onze nieuwe Nissan die mooi gepoetst al op ons stond te wachten .Het uurtje rijden er naar toe was het echt wel waard ,je word er vriendelijk ontvangen en er word ook echt wel de tijd voor je genomen .

Geen onderhoudshistorie gekregen.

Sandra Raineri

Mijn zoon heeft een half jaar nadat ik mijn auto kocht ook zijn auto hier gekocht. Wij wonen op bijna 200km van de autodealer, maar een betere dealer met zon service vind je nergens. Dus wij hebben... Mijn zoon heeft een half jaar nadat ik mijn auto kocht ook zijn auto hier gekocht. Wij wonen op bijna 200km van de autodealer, maar een betere dealer met zon service vind je nergens. Dus wij hebben het er zeker voor over om de grote afstand te overbruggen.

Jan

Onder het motto, wat men ver haalt is lekker vertrouwd!

Onder het motto, wat men ver haalt is lekker vertrouwd!

Een geruime tijd ben ik op zoek naar een betrouwbare Occasion Clio Rs18, en het liefst een Nederlandse uitvoering. Tijdens mijn zoektocht stuitte ik op één zeer bijzondere advertentie met Clio RS18 uit 2018 bij de firma Terwolde gevestigd te Groningen.

Mijn eerste kennismaking met de firma Terwolde te Groningen is dan ook geheel gebaseerd door die ene telefoongesprek met de verkoper die Max heet. Tijdens het gesprek bleek dat men geen advertentie heeft uitstaan op autocenter.nl met één Clio RS18 uit 2018.

Even was er stilte tot dat Max de verkoper mij totaal verraste met de woorden dat een week eerder en Nederlandse Clio RS18 uit 2018 is aangeboden voor inruil. Normaal geloof ik niet in toeval.
Kennelijk heeft alles een reden, zonder die ene niet geplaatst advertentie was ik anders nooit in aanmerking gekomen met deze Renault Dealer Terwolde gevestigd te Groningen.

Verder heeft Max mij voorzien van alle informatie over de inruil Clio RS18, of ik nog wel die ene advertentie wilt doorsturen. En wat blijkt nu, de aangeboden inruil Clio RS18 is exact dezelfde auto van de niet geplaatst advertentie waar ik dan juist op had gereageerd...

Natuurlijk zou je kunnen zeggen, echte verkooppraatjes maar de Clio RS Trophy & RS18 zijn voorzien van productienummer. Degene van de niet geplaatst advertentie heeft de nummer 0400 dit klopt met de inruil Clio RS18.

Door Max zijn enthousiasme over de Clio RS18 en hoe alles tot stand is gekomen was ik meteen voor 200% overtuigd. Zijn gehele team heeft alles uit de kast gehaald om de Clio RS18 die op de Donderdag binnen is gekomen dan ook binnen 2 dagen rijklaar te maken. Mag mij nu de trotse eigenaar noemen van Clio Rs18 met nr:0400

Met jullie gehele klantvriendelijkheid en het enthousiasme voor het vak dient het personeel van Terwolde gevestigd te Groningen in aanmerking te komen voor Renault Dealer of the Year 2021.

Max , Bedankt !!

weidijk

Zeer vriendelijk personeel. Is zeer goed met te onderhandelen. Zegt waar het op staat en is eerlijk. Prima service. Auto werd zelfs thuis afgeleverd. TOP! Prijs is natuurlijk altijd een kritisch... Zeer vriendelijk personeel. Is zeer goed met te onderhandelen. Zegt waar het op staat en is eerlijk. Prima service. Auto werd zelfs thuis afgeleverd. TOP! Prijs is natuurlijk altijd een kritisch dingetje, maar je komt er altijd uit.

R. van der Land

Keer op keer weten de vriendelijke en hard werkende mensen van Terwolde Groningen mij te verbazen. Of je nou komt voor onderhoud of reparatie, ze staan voor je klaar en het zijn overduidelijk mensen... Keer op keer weten de vriendelijke en hard werkende mensen van Terwolde Groningen mij te verbazen. Of je nou komt voor onderhoud of reparatie, ze staan voor je klaar en het zijn overduidelijk mensen met passie voor hun vak. Communicatie is ook uitstekend. Ik kan dan ook niks anders geven dan een dikke vette 10. Vriendelijk bedankt en tot ziens!