van der Ploeg

Vergissingen en fouten maken zijn menselijk: iedereen maakt ze. Het gaat er om hoe je er mee omgaat!
En dat is bij Terwolde Delfzijl fantastisch gelopen in de afgelopen bijna 5 weken = van kopen, afleveren en dingetjes oplossen!
De service voor mij als invalide, huisgebonden klant was uitstekend en er valt dan ook niets te verbeteren!
Wij zijn blij dat we een gebruikte auto bij Terwolde Delfzijl hebben gekocht, in het bijzonder bij Daniël Scheeringa, de filiaalleider!
Doorgaan op dezelfde voet!!!

Jellie Panman

Goede en deskundige service.
Keurig rapport ontvangen.
De servicemonteur Erik heeft de tijd genomen om een aardige opmerking over mijn auto te noteren.
Klantvriendelijk, nemen de...
Goede en deskundige service.
Keurig rapport ontvangen.
Klantvriendelijk, nemen de tijd voor je.

Pieter

Ik ben ontzettend fijn geholpen door de mensen van Terwolde Renault. Ik kwam helemaal uit Arnhem naar een occasion kijken. Na een prettige kennismaking en een uitgebreide testrit was ik er wel uit.... Ik ben ontzettend fijn geholpen door de mensen van Terwolde Renault. Ik kwam helemaal uit Arnhem naar een occasion kijken. Na een prettige kennismaking en een uitgebreide testrit was ik er wel uit. Probleem was alleen wel hoe ik mijn oude auto kon inruilen (deze stond stil ivm een defect). Oplossing werd al snel geboden. Nieuwe auto is afgeleverd en oude zelfs opgehaald. Topservice. Prima advies, prettige gesprekspartners, klantgericht en uitermate vriendelijk. Bedankt voor de prettige ervaring!

Bulthuis

Zeer goed geholpen en snel weer op weg!

J.H.van der Steur

Was al een lange tijd op zoek naar een vervanger van mijn oude auto, bij Terwolde Emmen een mooie Citroen C4 gevonden. Na een uitgebreide proefrit overtuigd van mijn keuze. Hr Michele Casu als... Was al een lange tijd op zoek naar een vervanger van mijn oude auto, bij Terwolde Emmen een mooie Citroen C4 gevonden. Na een uitgebreide proefrit overtuigd van mijn keuze. Hr Michele Casu als deskundige, zeer aimabele verkoper heeft ons op zeer vriendelijke wijze in een gemoedelijke atmosfeer geholpen om de koop rond te maken.
Na een week mocht ik de auto ophalen, stond fris gewassen voor me klaar. Na een uitgebreide uitleg over alle mogelijkheden van de auto de lange rit naar huis genoten van mijn nieuwe auto.
Nogmaals dank voor de hulp bij aanschaf. Als ik dichter bij Emmen zou wonen zou ik zeker mijn auto hier in onderhoud geven.

Fam. Ozinga

Fijn en vriendelijk personeel in Groningen, zowel in de showroom als in het werkplaatsgedeelte. Word elke keer vriendelijk en zeer servicegericht geholpen. Vandaag twee schroeven uit mijn... Fijn en vriendelijk personeel in Groningen, zowel in de showroom als in het werkplaatsgedeelte. Word elke keer vriendelijk en zeer servicegericht geholpen. Vandaag twee schroeven uit mijn achterband laten halen en de band laten repareren. Binnen een half uur zat ik weer op de weg. Ook bij de aankoop van onze auto zijn we vriendelijk geholpen, reden dat ik graag een eindje extra rijd om daar ook onze auto in onderhoud te houden.

Marian Broer

Net een auto gekocht waarvan werd gezegd dat het bouwjaar 2015 was , maar uit het onderhoudsboekje blijkt dat 2014 te zijn. De argumenten dat iedereen dat doet als een auto pas in een opvolgend jaar... Net een auto gekocht waarvan werd gezegd dat het bouwjaar 2015 was , maar uit het onderhoudsboekje blijkt dat 2014 te zijn. De argumenten dat iedereen dat doet als een auto pas in een opvolgend jaar de straat opgaat is natuurlijk bullshit; bouwjaar is iets anders dan eerste afgifte. Thuis gekomen blijken de beloofde winterbanden (die al in achterbak zaten) ineens geen velgen hebben........ dan weet je zeker; hier komen we nooit meer terug.

Stappenbeld

Zeer goede en betrouwbare ervaring gehad met de aftersales van Renault Terwolde vestiging Assen. Mijn inziens kun je een bedrijf pas goed beoordelen na een eerste dure reparatie / garantiemelding en... Zeer goede en betrouwbare ervaring gehad met de aftersales van Renault Terwolde vestiging Assen. Mijn inziens kun je een bedrijf pas goed beoordelen na een eerste dure reparatie / garantiemelding en hoe men hier mee omgaat. Niets meer dan lof en men gaat voor 100% klanttevredenheid en geen procent minder. Vooraf duidelijke communicatie, dus geen verrassingen achteraf. Absoluut een aanrader en zeker een meerwaarde t.o.v. een universeel autobedrijf!

Pietro

Ik vroeg om informatie betreft de Renault Talisman. Geduldig legde de medewerker uit en ben zeer tevrede over de service van dit bedrijf. Succes met uw bedrijf en wie weet tot ziens.

Hans wubs

Goede werkzaamheden en het uitvoeren, klaar maken auto, goed bezig.