Fam.de Lange

Goeie informatie door Dhr. Johan Oostijen. Ongedwongen sfeer.
Prettig geregeld

S.Boer

Goed gevoel over de koop TerWolde Emmen Gerespecteerd behandelt, prima geïnformeerd, erg prettig ervaren. Ook na 5 dagen werd er even gebeld of alles naar tevredenheid was. Top!

Marco van Oostrum

Super goed geholpen met de aanschaf van een Renault Clio.
Goed geinformeerd en alles is gelopen zoals afgesproken.

Groetjes Marco

Marc Evertz

Onlangs een Nissan Qashqai gekocht bij Terwolde In Emmen. Blij dat we de afstand vanuit Sittard hebben gereden. Aankoop kunnen combineren met een vakantie. Maandag gekocht en vrijdag kunnen ophalen.... Onlangs een Nissan Qashqai gekocht bij Terwolde In Emmen. Blij dat we de afstand vanuit Sittard hebben gereden. Aankoop kunnen combineren met een vakantie. Maandag gekocht en vrijdag kunnen ophalen. Prima afgeleverd!
Ontbrekende hoedenplank is keurig op kosten van Terwolde na geleverd. We willen hierbij speciaal bedanken Michele Casu, Jasper Wessels en in het bijzonder Rodney Sens.

TL van Dijk

Terwolde Assen is een garage waar je graag naar toe gaat, voor deskundig advies en mooie autos.
Service staat op een hoog niveau en voor de auto wordt goed gezorgd.

Harry Horsman

In 1 woord, een fantastisch autobedrijf.
In 1 woord, een fantastisch autobedrijf.
Een aantal maanden geleden een nieuwe Arkana besteld bij Terwolde Emmen. Geholpen door Michele Casu. Een man die weet waar die over praat, een betere vestigingsmanager heb ik in al die jaren nog niet meegemaakt. Auto zou volgens verwachting oktober/november binnen komen. De afspraak gemaakt dat als hij de inruilauto eerder kon verkopen dan dat de Arkana binnen was hij dat moest doen. Maandag 23 augustus de inruilauto omgeruild voor een mooie en nette Captur. Woensdag 8 september een app met een foto van de Arkana, staande op een vrachtwagen. Maw de Arkana was al binnen. Gelijk kenteken aangevraagd en hoorde vrijdags dat ik de Arkana zaterdag al kon komen ophalen. Rij dus 1 van de eerste Arkanas.
Michele, en natuurlijk ook zijn team van Terwolde Emmen: Een betere garage met service zeer hoog in het vaandel is er niet. Mijn volgende nieuwe Renault koop ik weer bij Michele

Karin Baars

Wij zijn zeer tevreden over de service en afhandeling met onze aankoop van de Volvo V40 en inruil oude Renault. Nog meer dankbaar over de aangeboden hulp en service, na de schade door een... Wij zijn zeer tevreden over de service en afhandeling met onze aankoop van de Volvo V40 en inruil oude Renault. Nog meer dankbaar over de aangeboden hulp en service, na de schade door een aanrijding 4 dagen erna. Tijdens onze vakantie zo snel en goed geholpen te zijn, nogmaals dank. Vriendelijke groet, Hanno en Karin Baars.

R.Gravemaker

Testrit gemaakt met een Dacia Sandero.
Prima auto en een super service , speciaal de verkoopadviseur(Martijn Veen).
Renault Terwolde Emmen is een goed en behulpzaam bedrijf met een zeer...
Testrit gemaakt met een Dacia Sandero.
Prima auto en een super service , speciaal de verkoopadviseur(Martijn Veen).
Renault Terwolde Emmen is een goed en behulpzaam bedrijf met een zeer goede service.
Als je een Renault of Dacia wilt kopen is dit een zeer goed bedrijf.

Groet Fam Gravemaker.

Eric Braspenning

De afgelopen week hebben wij bij Renault Terwolde Emmen een Fiat 500 gekocht. Tijdens de aankoop tot aan de aflevering van de auto zijn we zeer prettig begeleid door dhr. Michele Casu. Ten tijde van... De afgelopen week hebben wij bij Renault Terwolde Emmen een Fiat 500 gekocht. Tijdens de aankoop tot aan de aflevering van de auto zijn we zeer prettig begeleid door dhr. Michele Casu. Ten tijde van de proefrit met deze auto was er nog een probleem aan het elektronisch dashboard, wat vooraf goed was aangegeven. Het elektronisch dashboard is in zijn geheel vervangen en omdat er een vertraging zat in de afhandeling van de reparatie ontstond er een vervoersprobleem voor ons. Hiervoor werd ons een nieuwe leenauto aangeboden die we zelfs bij een andere Renault-vestiging konden ophalen dichter bij onze woonplaats. Tijdens de reparatieperiode tot aan de aflevering heeft dhr. Casu steeds actief het contact gezocht en gecommuniceerd over het verloop van de reparatie en de te verwachten afleverdatum. Bij aflevering stond de auto zeer netjes gepoetst, met een volle benzinetank en was ongevraagd voorzien van nieuwe motorolie. Op de auto en het nieuwe dashboard werd eveneens nog een uitgebreide garantie geboden met bijbehorende goede service.

Kortom wij zijn zeer tevreden over de geboden begeleiding en service door Renault Terwolde Emmen en specifiek daarbij over de prettige begeleiding door dhr.Casu. Heldere afspraken, goede begeleiding en zeer klantvriendelijk!!

Peter Bisselink

Een oranje kleurige Dacia Duster met de $kop eraf was na lang zoeken gevonden bij Terwolde in Hoogeveen. Vanuit s-Hertogenbosch daar heen voor een proefrit en de inruil van mijn Opel Zafira. Het... Een oranje kleurige Dacia Duster met de $kop eraf was na lang zoeken gevonden bij Terwolde in Hoogeveen. Vanuit s-Hertogenbosch daar heen voor een proefrit en de inruil van mijn Opel Zafira. Het werd een heel nette deal na controle van de inruil auto. Lof voor het hartelijke gesprek met Mark. Nu, na een weekje vakantie in Zeeland moeten we zeggen !TOPPIE! Een heerlijke zit, zoemende motor en soepele besturing.

Een meer dan prima service om na montage van de trekhaak de auto in s-Hertogenbosch te laten afleveren.