H.G. Suk

Dit is mijn derde nieuwe auto van Terwolde.
Dit is mijn derde nieuwe auto van Terwolde.
De manier van werken, handelen en luisteren naar de wens van de klant staat ten aanzien van andere filiaal te Groningen het hoog genoteerd in Veendam. Afspraken worden gewoon nagekomen. Dat is uit ervaring anders bij het filiaal te Groningen, helaas. Het is gewoon een prettige ervaring om even naar Veendam te gaan waar onder het genot van een kopje koffie de nieuwigheden en wetenswaardigheden gevraagd en uitgewisseld kan worden.

JJ Molenaar

Pas geleden een nieuwe CAPTUR gekocht bij verkoper Raimond Brouwer. Wij werden door hem warm verwelkomd. Hij nam echt tijd om onze wensen goed in kaart te brengen en daar een passende auto bij te... Pas geleden een nieuwe CAPTUR gekocht bij verkoper Raimond Brouwer. Wij werden door hem warm verwelkomd. Hij nam echt tijd om onze wensen goed in kaart te brengen en daar een passende auto bij te vinden. De uitleg bij aflevering was zeer goed. Zelfs na de aflevering nog een aantal keer langs geweest omdat wij het nog wat extra vragen hadden. Ook nu weer netjes geholpen. Terwolde Emmen is echt een aanrader als je opzoek ben naar een deskundig advies. Vol lof over de heer Brouwer.

Robin Kuijpers

We werden zeer vriendelijk geholpen en vragen van onze kant werden goed beantwoord. Bij de aflevering zag de auto er erg goed uit! Bedankt Mark en collegas.
Robin, Maarssen.

Woltjer

Uitstekende service bij onderhoud van mijn auto. Denken mee en leveren de auto super netjes af. Goede en duidelijke rapportage en goede reminders.

Auke Snip

Ik had vanmiddag een niet zo hoge beoordeling geschreven aangaande mijn probleem met de hoedenplank in een Toyota Yaris die er niet bleek te zijn.
Gebeld naar Emmen omdat het zelfs na schrijven...
Gebeld naar Emmen omdat het zelfs na schrijven revieuw niet goed voelde en ik mijn frustratie kwijt wilde.Ik wilde er over praten ,in debat gaan .
Toen ik alles had uitgelegd is er toch voor een oplossing gekozen die voor de verkoper best moeilijk was denk ik.Snap best dat de auto verkocht is en dat dan het hoofdstuk gesloten is. Toch hebben ze mij een hoedenplank mee gegeven. Deze kwam uit andere auto waarvoor nu een neem ik aan nieuwe besteld gaat worden. Waar het nu om draait is dat er een perfecte oplossing heeft plaats gevonden. Ik ben zo blij als een klein kind en dus totaal anders gaan denken over dit bedrijf. Ze hebben laten blijken wel degelijk mee te denken met hun klanten en daarvoor indien in staat voor een oplossing te zorgen. Nogmaals wilde ik de afdeling verkoop bedanken en mischien tot weder ziens daar ik zeker de aanschaf van een auto hier zou aanbevelen !

J Schipper

Mijn eerste bezoek aan dit bedrijf, had elek. storing in mijn zoe, auto niet bij hen gekocht, probleem wel netjes opgelost, zeer klantvriendelijk, ik kan deze garage aanbevelen .

van der Ploeg

Vergissingen en fouten maken zijn menselijk: iedereen maakt ze. Het gaat er om hoe je er mee omgaat!
En dat is bij Terwolde Delfzijl fantastisch gelopen in de afgelopen bijna 5 weken = van kopen, afleveren en dingetjes oplossen!
De service voor mij als invalide, huisgebonden klant was uitstekend en er valt dan ook niets te verbeteren!
Wij zijn blij dat we een gebruikte auto bij Terwolde Delfzijl hebben gekocht, in het bijzonder bij Daniël Scheeringa, de filiaalleider!
Doorgaan op dezelfde voet!!!

Jellie Panman

Goede en deskundige service.
Keurig rapport ontvangen.
De servicemonteur Erik heeft de tijd genomen om een aardige opmerking over mijn auto te noteren.
Klantvriendelijk, nemen de...
Goede en deskundige service.
Keurig rapport ontvangen.
Klantvriendelijk, nemen de tijd voor je.

Pieter

Ik ben ontzettend fijn geholpen door de mensen van Terwolde Renault. Ik kwam helemaal uit Arnhem naar een occasion kijken. Na een prettige kennismaking en een uitgebreide testrit was ik er wel uit.... Ik ben ontzettend fijn geholpen door de mensen van Terwolde Renault. Ik kwam helemaal uit Arnhem naar een occasion kijken. Na een prettige kennismaking en een uitgebreide testrit was ik er wel uit. Probleem was alleen wel hoe ik mijn oude auto kon inruilen (deze stond stil ivm een defect). Oplossing werd al snel geboden. Nieuwe auto is afgeleverd en oude zelfs opgehaald. Topservice. Prima advies, prettige gesprekspartners, klantgericht en uitermate vriendelijk. Bedankt voor de prettige ervaring!

Bulthuis

Zeer goed geholpen en snel weer op weg!