Terwolde Renault

Terwolde Renault Ook benieuwd naar feedback over de webshop Terwolde Renault? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1282
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Terwolde Renault met 9.4/10. Gebaseerd op 1282 ervaringen.

TB Bouman Hoogerdijk

In december 2016 lampen bested. ik zou een mail krijgen als het geleverd was.in maart maar eens langsgegaan om er naar te vragen. de bestelling was nog niet binnen. afspaak gemaakt voor de lampen plus apk. toen ik kwam stond de apk niet genoteerd. is wel uitgevoerd die dag.

J Kraan

Auto voorruit nieuw geplaatst. planning was niet helemaal correct. 8:30 uur brengen, 12:00 uur ophalen was de afspraak. later werd er afgesproken 14:00 uur , maar helaas nog niet klaar. volgende keer met deze reparatie kunnen ze beter een hele dag plannen dat je de auto kwijt bent ivm drogen van de lijm. en we hebben met u00e9u00e9n van uw medewerkers afgesproken dat ze alsnog de taart zullen bezorgen, die andru00e9 ons beloofd had bij het afhalen van de nieuwe auto.

TC Geudeker

Er was geen alternatief voor een accu die maar liefst 195,-!! euro kost. de duurste accu die ik ooit in mn leven heb gekocht. de beste en duurste die ik kan vinden op internet ligt rond 115,- en dan hebben we het over verkoopprijzen. het kan ook niet aan manuren liggen, want een nieuw accu zit er in 10min in. ik ging met een bekocht gevoel naar huis en heb besloten de vakgarage niet meer te bezoeken, jammer.

EH Exmann

Had een vervangende auto meegekregen, maar deze kreeg pech. vervolgens een uur moeten wachten voordat ik weer verder kon (slechte accu). terwijl de garage op nog geen kwartier rijden afstand gelegen was. dit vind ik slechte service. elke auto kan pech krijgen, ook een vervangende auto maar dan moet een reparatie wel binnen een half uur opgelost kunnen zijn.

R Wolsink

Er is een geschil geweest met de verkoper over een net dat achterin de auto zou horen van de in te leveren auto een dokker. dat net is niet geleverd bij aankoop, omdat wij dat niet nodig vonden. de verkoper wilde perse dat net hebben, omdat die volgens hem wel geleverd was. hij luisterde niet goed. er ontstond tussen mijn schoonzoon als woordvoerder en de verkoper een tamelijk onvriendelijk gesprek. er is geen net toen niet en nu ook niet.

A Felder
Uitstekend (10/10)
A Felder
Score voor Terwolde Renault:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het meedenken over de oplossing van een een helaas alweer kapotte condensor van mijn twingo was zeer te waarderen.

THJJ Bloos
Uitstekend (10/10)
THJJ Bloos
Score voor Terwolde Renault:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geen klachten.

K Bron

Over de medewerkers zijn we meer dan tevreden. over renault zijn we 4. een auto van 3 1/2 jaar en 65.000 km. hoort de dynamo, het achterslot niet kapot te gaan en de remschijven te zijn versleten. we hebben om financiu00eble redenen een nieuwe auto gekocht om de eerste jaren geen extra kosten te krijgen. dat een nieuwe dynamo 800u20ac kost vinden wij schandalig. graag hoor ik van renault hoe zij hier tegen aan kijken. na heel slechte ervaring met renault toen wij een splinter nieuwe renault laguna kochten en er ook geen coulance van renault kwam, koop ik w.s. geen renault weer. m.v.g. k.bron.

P M Schip

Het verbruik van de auto haalt het niet wat in de brochure staat. bovendien is de lpg-aansluiting zo uitzonderlijk, dat ik soms de slang er niet normaal op kan aansluiten, ik moet elke keer de nl-aansluiting gebruiken, die zit er niet staandaard op.

RJ Bos

Ik had ook een upgdate gevraagd van mijn navigatie, maar dat was niet genoteerd en niet geleverd. ik zou er over terug gebeld worden vandaag wat niet is gebeurd. verder prima service en aardige hulpvaardige mensen!.

2010 – 2017 © The Feedback Company