Amazer!

7.9/10

J pieterse

Goed en netjes

Robert Fiering

Snel en gemakkelijk bestellen en levering.

Zie hier boven

Goede ervaring

TIVAWE NV van weyenbergh Tine

Goed tot de levering die ik nog steeds niet ontvangen heb en noch dhl of bpost weet waar mijn pakket is

info met betrekking tot levering

Jammer dat bij bestelling niet werd aangegeven dat het niet in voorraad was en dat het nog tot eind december zou duren. ook toen ik chatte met hen werd dit ook niet aangegeven. Gelukkig kon ik het...

scherpe prijzen

aangeven indien een product niet in voorraad is met de geplande lveringstermijn

Logistiek slecht georganiseerd

Leuke/orginele producten

Het transport is slecht geregeld.
Er moet 3 keer heen en weer gereden worden als 1 product verkeerd geleverd wordt.
Daar moet je dus 3 werkdagen voor thuis blijven als je het thuis laat afleveren.
Je zou werkeloos moeten zijn om dit te kunnen doen.
Dan moet de prijs weer naar beneden, want als werkeloze kun je dit niet betalen
Daarnaast is het ook slecht voor het milieu.

Ik had een buitenland besteld voor de kerst. Ik kreeg een metalen brievenbus??? Op de pakbon stond zelfs dat ik die had besteld. In de bestelbevestiging stond uiteraard de lamp. Het wordt nu wel...

Het bedrijf wilde eerst dat ik de brievenbus zou terugsturen voordat ze mij de lamp zouden sturen. Ik heb ze erop gewezen dat zij een fout hebben gemaakt en als ik de lamp al of online zou bestellen, dat ik hem gewoon de volgende dag binnen zou hebben. Toen hebben ze besloten om de lamp ook meteen op te sturen. De procedure zou al zo moeten zijn dat het bedrijf zsm voor correctie zorgt en dat je niet eerst 3-4 mails over en weer moet sturen,

Daarnaast doorgaans hele slechte ervaringen met DHL aan de ontvangerkant. Zou goed zijn als ze ook de mogelijkheid bieden om het via PostNL te doen.

Zeer goed . aan telefoon erg vriendelijk en meedenkend
hetgeen wat ik gekocht heb was in het echt ook erg mooi .

Laagste prijs, duidelijke info op website. Besteld om 16.00 uur en dag erna in België geleverd rond 12.00 uur. Super tevreden!

Supersnelle levering.

Orderbevestiging per mail doorsturen.

Omdanks dat de levering nogal op zich liet wachten,is alles goed gekomen en de kwaliteit van de goederen zijn prima.zie boven

iets snellere levering zou fijn zijn