Terapy

Frieda

Geweldige @ snelle service

Kwaliteit

Willy Davids

Valt erg tegen, na ervaringen met mijn vorige Hallo, deze was breder en minder hoog ! Kan er nog niet veel plezier aan beleven !

Neen

Niet

Alles verliep heel vlot.

Leuke site. Snelle levering. Toffe producten.

Mooi product, mooie website. De kussens lijken in eerste instantie wat hard, maar ik geloof dat uiteindelijk ook wenselijk zal blijken.

De look & feel

De doos waarin de kussens gebracht werden zag er wat slordig uit en er leek veel plastic tape te zijn gebruikt.

Leuke winkel om af te halen.

prettige manier waarop men vragen in de winkel beantwoordde. Openheid.

er staat nergens op de site; hoe test u een zitzak? waar kunt u eens proberen hoe het werkt? De filmpjes zijn wel leuk, maar dat is toch informatie van anderen, geen eigen ervaring.

Prima altijd duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke site en snelle levering

Wellicht stof staaltjes.
De kleur die ik bestelde viel in het echt tegen boor mij tov de kleur op de site.

Sann

Super ervaring. Inmiddels twee zitzakken en het nekkussen in bezit. Fijne kwaliteit.

Goede service, nette verzending.

Prima product, mooi design, maar wel redelijk prijzig in vergelijking met andere zitzakken.

De eerste hoes van mijn zitzak was zeer snel kapot door de katten en ook verkleurd na 2...

Design

Levering in België aanpassen aan de huidige tijdsgeest (een wereld waarin particulieren werken).
Direct een goede oplossing voor de klant voorstellen i.p.v. de klant een toegeving te laten doen om zelf geen kosten te maken.
Minder opdringerig zijn.
Reviews niet proberen aan te laten passen of te verzachten.

Wij hebben een fijne zitzak gekocht bij Terapy.eu

Goed product, ergonomisch, mooie vorm, mooie kleuren

Kijk of je wat aan de prijs kunt doen. Het is een beetje duur.

Goed.

Doos was kapot bij levering. En de kussenhoezen waren niet schoon meer doordat er veel pluisjes en kartonstukjes op zaten. Verpak het in plastic of pak het in papier in voordat het de doos ingaat.