Terapy

Irene Werdler

Erg goed. Superfijne ondersteuning en ontspanning voor het hele lijf.
Erg goed. Superfijne ondersteuning en ontspanning voor het hele lijf.
Mijn kind speelt er elke dag op. mooie kleuren. goede levering. wij hebben de grote zakken al 10 jaar denk ik en bestellen geregeld een nieuwe hoes. die worden intensief gebruikt en gaan zon 4 jaar mee.

mooie site. goed product

Kendrick

Easy to order. Fast service

Yvonne

Ik heb Baloo en Ringo van Terapy. Ringo heb ik gekocht als hoofdkussentje op Baloo en dat werkt perfect. Het gele gezin van 6 personen geniet van de heerlijke, comfortabele en zachte zitzak. Baloo... Ik heb Baloo en Ringo van Terapy. Ringo heb ik gekocht als hoofdkussentje op Baloo en dat werkt perfect. Het gele gezin van 6 personen geniet van de heerlijke, comfortabele en zachte zitzak. Baloo heb ik via een ander bedrijf gekocht omdat dat goedkoper was en Ringo bij Terpy zelf. De bestelling, levering en de communicatie per mail verliep duidelijk, prima en snel.

Duidelijke website, snelle levering en goede communicatie per mail.

Gerdie van der Heijden-Mangel

Fantastische zitzakken. Ik heb er al twee gekocht en nu nummer drie voor mijn kleinkinderen. Op deze manier hebben ze een heerlijk eigen plekje om te hangen, spelen, slapen, etc. De zak wordt... Fantastische zitzakken. Ik heb er al twee gekocht en nu nummer drie voor mijn kleinkinderen. Op deze manier hebben ze een heerlijk eigen plekje om te hangen, spelen, slapen, etc. De zak wordt letterlijk overal mee naartoe toe gesleept. Mijn dochters vinden de wasbare hoes een uitvinding.

Goede service. De eerste twee zelf opgehaald in Amsterdam. De laatste is binnen twee dagen per post bezorgd.

KiKiT kindertherapie

Ik bestelde afgelopen week mijn 4e en 5e terapyzitzak, de kinderen die bij mij in mijn praktijk komen hebben al jaren veel plezier met de terapy zitzakken, de zitzakken nodigen uit om te ontspannen... Ik bestelde afgelopen week mijn 4e en 5e terapyzitzak, de kinderen die bij mij in mijn praktijk komen hebben al jaren veel plezier met de terapy zitzakken, de zitzakken nodigen uit om te ontspannen en te spelen.

Heel sterk materiaal en uitermate comfortabel

Het zijn zalige zitzakken van terapy.

Vlotte bestelling en snelle levering

Geweldige zak.
Helaas komen er na verloop van tijd gaten in de hoes.
Weinig kortingsacties

Proberen een wij gevoel te creëeren.

Super snelle levering van de hoes.

De informatie over de artikelen zijn duidelijk.

Krista Lenselink

Voor de 2e keer (na 10 jaar) 3 zitzakken Elly gekocht. We zitten er dagelijks op. Wederom zeer blij mij

Clementine

Ontzettend prettig, snel en bovenal erg klantvriendelijk!

Snel en duidelijk email contact.