Terapy

8.5/10

Heerlijke zitzak

geen idee

Rika Boedt

De zak zit perfect , maar na 2 jaar zit de hoed zeer heel belabberd om. ik denk dat de rekbare stof (elastaan) helemaals verstorven is. Niet mooi om zien. Ik vrees er voor als ik ze nu ook eenns zal...

perfect zit comfort vooor kids . veel beter dan fatboy

kwalieit vn d hoes

Manu

In een woord Geweldig !!! Was eerst een beetje wantrouwig tov een zitzak, maar na het bekijken van de duidelijke info op de Terapy website, toch de Elly zitzak besteld, meteen een bevestiging...

Duidelijke service en correcte info

Ik zou het niet weten ...

Joke Draese

Prima. Snelle levering.

De Baloo nu al jaren in huis. Is nog steeds prima.

Martijn Müller

De beste zitzakken die ik ooit ben tegengekomen.

Ik ben erg goed geholpen! Op een persoonlijke en rechtstreekse manier te woord gestaan en er werd meegedacht over een, ondanks vertraging in de levering, vlotte afhandeling

Persoonlijk contact!

Bestellen vulling 85 liter.

Goed ingepakt! Door de doos blijft de plastic zak goed staan en konden we de vulling er zonder knoeien met een steelpan uithalen.

Het advies is nu een gaatje in de zak maken en dat als trechter gebruiken, maar dat was ons nooit gelukt zonder te knoeien. Voorstel: Met steelpan scheppen, toevoegen aan advies.

Producten kwalitatief van hoge kwaliteit. Ze zijn voortdurend aan het verbeteren.

Bezorging zoals afgesproken. Kwaliteit producten hoog.

Graag verzendkosten en milieu proberen te sparen door verzending met pakket aangepast aan grootte product (dus niet alleen hoes in grote doos verzenden).