Terapy

Ik heb al jaren zitzakken van Terapy. Thuis en op mijn werk. Ze zitten geweldig en zien er leuk uit. Ik ben nog geen fijnere zitzakken tegen gekomen. Daarom hebben we er net weer 2 bij besteld

Zakken zitten heerlijk. Zachte stof die goed wasbaar is.

Saskia Slooff- Pepworks

Prima, 2e keer dat we wat hebben gekocht.

Snelle levering, prima kwaliteit.

Tom

Al een tijd waren we van plan een enorm kussen te kopen. Nu was het dan eindelijk zo ver. De Baloo werd geleverd. Te groot om te verstoppen vóór de feestdagen maar zo lang kunnen we ook niet... Al een tijd waren we van plan een enorm kussen te kopen. Nu was het dan eindelijk zo ver. De Baloo werd geleverd. Te groot om te verstoppen vóór de feestdagen maar zo lang kunnen we ook niet wachten! Wat een heerlijk loungekussen voor de hele familie!

Goede prijs kwaliteit.

Mijn ervaring is erg goed. Ik heb al jaren een zitzak van jullie die ik nog steeds met veel plezier gebruik. Nu heb ik een nieuwe hoes besteld. De kleuren die je kunt kiezen zijn op de website... Mijn ervaring is erg goed. Ik heb al jaren een zitzak van jullie die ik nog steeds met veel plezier gebruik. Nu heb ik een nieuwe hoes besteld. De kleuren die je kunt kiezen zijn op de website precies zoals in het echt. Soms is er kleurverschil met wat je op internet ziet en wat je thuis krijgt, maar dat is hierbij niet het geval. De kleur die je kiest is dus ook echt de kleur die je ontvangt. Verder een snelle levering en leuke gebruiksaanwijzing erbij.

De eigenheid van jullie manier van communiceren. Denk aan de grappige gebruiksaanwijzing. Verder zijn de producten kwalitatief goed.

Slecht, product volgens website is op voorraad, kreeg ik 2 weken geen bericht over track and trace, toen belde ik klantenservice en kreeg te horen dat het nog in productie is! Uiteindelijk duurde... Slecht, product volgens website is op voorraad, kreeg ik 2 weken geen bericht over track and trace, toen belde ik klantenservice en kreeg te horen dat het nog in productie is! Uiteindelijk duurde het 1,5 maand voor levering echt slecht.

Product is oke

marco van schijndel

Helemaal geweldig, super product

degelijkheid en kleurechtheid

Femke

Zeer goeie zitzakken

De kwaliteit van de zitzakken is erg goed. Geeft veel ondersteuning en helpt bij lichamelijke klachten.

Whitney

Snelle bezorging!

Goede aanbieding

B. Dreischor

Makkelijk te bestellen en Snelle levering

Mooi sterk en comfortabel

Klaudia Auer-Cossmann

Altijd snel met de order.

Informatie en Website