Terapy

8.5/10
8.5/10

Grote zitzak Dino gekocht en nu twee Baloo hoezen. Nette service qua op dekhoogte houden van de status van de bestelling. Nette verzending, grappige details.

Fijne produkten, voelen heerlijk aan, functioneel zonder veel poespas.

Hoezen zijn relatief duur ten opzichte van de hoes en zitzak combi

Ik ben tevreden. De levering was binnen een aantal dagen. De kleur (blauw) is mooi donker.
Ik vind hem wel nog wat hard zitten, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op een oudere zitzak heb gezeten vorige week op een yoga festival, en die zitzak was waarschijnlijk al erg ingezeten/ingezakt. Ik verwacht dat wanneer ik hem vaker gebruik, hij wel beter zal vormen.

Reactie Terapy:

Hallo Sylvie Leuk om te horen dat je tevreden bent :) De zitzak wordt altijd stevig gevuld geleverd inderdaad , de reden vermeld je zelf al : Tijdens gebruik zal de vulling inderdaad wat... Hallo Sylvie Leuk om te horen dat je tevreden bent :) De zitzak wordt altijd stevig gevuld geleverd inderdaad , de reden vermeld je zelf al : Tijdens gebruik zal de vulling inderdaad wat inzakken. Veel gebruiken dus ;) Vriendelijke Groet Karin

Reino

Super chill! De zitzak is echt perfect. Een vriendin van mij had er ook een.

Goede service en snelle levering

Handige beschrijving over het gebruik van de zitzak. Geen tips. Het is gewoon top.

Hele fijne zitzak

Floris

Het blijft een heerlijke beleving te kunnen ontspannen met en in de verschillende Terapy vormen

Leuke marketing en instructies

Ik vind het jammer dat ik 2 keer per jaar een enorme zak met nieuwe korrels dien te kopen a € 85,- dat maakt het alsnog een dure bank

Elsje Wessels

Snel kunnen bestellen en snel afgeleverd

Website goed bereikbaar en artikel snel afgeleverd

M

Baloo is voor mij het beste wat ik heb gekregen want ik ben zwaar lichamelijk gehandicapt en lag op elk matras mét pijn in bed.
NU ZONDER PIJN en lekker slapen !!
En er zijn veel kleuren...
NU ZONDER PIJN en lekker slapen !!
En er zijn veel kleuren hoezen verkrijgbaar

Ik heb nog wel een tip: waterafstotend materiaal (stof) hoes voor de baloo

Een zeer tevreden klant

Hoezen van waterafstotend materiaal zou ik graag willen

Kristof

De look & feel van deze site is past volledig bij de kwaliteit van hun product. Zeer overzichtelijk en fris.

Zeer professionele aanpak.
Een fantastisch product verkoopt zichzelf ook natuurlijk.

Victoria Oppenheim

Great products! We have a bean bag already for several years and still enjoy it frequently! Now we ordered the feeding pillow and are super happy!

Great customer service!

Ik heb een hoes besteld voor mijn Baloo.

Het bestelproces gaat vlot.

Ik had na de bevestiging van aankoop verwacht een e-mail te krijgen waarin stond wanneer ik de hoes kon ophalen. Nog beter zou het zijn geweest als in de bevestiging van aankoop had gestaan vanaf... Ik had na de bevestiging van aankoop verwacht een e-mail te krijgen waarin stond wanneer ik de hoes kon ophalen. Nog beter zou het zijn geweest als in de bevestiging van aankoop had gestaan vanaf hoe laat ik de hoes op zou kunnen halen.