Terapy

Pierre Kemseke

Prima! Eerlijk is eerlijk, initieel verliep het niet op wieltjes. Order was zoek bij DHL en ik kreeg niet direct feedback waarom mijn order zo lang onderweg was. Maar eens ik contact met Terapy had... Prima! Eerlijk is eerlijk, initieel verliep het niet op wieltjes. Order was zoek bij DHL en ik kreeg niet direct feedback waarom mijn order zo lang onderweg was. Maar eens ik contact met Terapy had opgenomen hebben ze alles gedaan om ons de producten dan daadwerkelijk ASAP te bezorgen. Op en top professioneel!

De producten. Eerste product hebben we aangekocht 5 jaar terug. En nu willen we meer.

Esther

Goede website en snelle levering

Duidelijke informatie

Ankie Thierry

Onze Baloo is net afgeleverd. Heel blij mee.

Uiteindelijk goed afgeleverd.

marieke.post@soulfuldevelopments.com

Producten zijn goed. Helaas wel 2 x besteld en beide keren is de levering sterk vertraagd. 2e levering is ook nog steeds niet aangekomen overigens.

Leuke en fijne producten, persoonlijke support

Monique

Heel tevreden

Duidelijke instructie en product informatie

Michèle Davison

Top service ! Levering zeer snel ! Top produkt ! Aan te raden.

Levering zeer snel en top produkt.

Dries van den Enden

Slecht.. het pakket is nooit ontvangen. Geen melding gehad van bezorging.. wacht dus nog steeds op het product.

Website was duidelijk en overzichtelijk

Monique van de Kamp - Rijnaard

Mooie speelmat

De stof voelt zacht aan, de vulling is dik genoeg. Fijn product

Ilja Adema

Na opdrachtbevestiging niks meer gehoord.

Mooie materialen

Lonneke Weijers

Heel blij met mijn Baloo! Hiervoor heb ik 10 jaar met een Elly gedaan, en eigenlijk kan deze nog steeds wel mee, goede kwaliteit dus!

superkwaliteit zitzakken die zitten zoals nergens anders... Serieuze maar klantvriendelijke en behulpzame mensen.