Terapy

8.5/10
8.5/10

Snelle service, prachtige zitzak, zeer tevreden

Mooie lay out van de product informatie folder

Snel en gemakkelijk

snel geleverd

Fammie Konijnenberg

Wij zijn al jaren klant bij Terapy.eu en gebruiken de producten dagelijks met veel leefgemak en plezier....we hebben regelmatig de kleuren qua hoezen verwisseld om het weer passend te maken bij ons... Wij zijn al jaren klant bij Terapy.eu en gebruiken de producten dagelijks met veel leefgemak en plezier....we hebben regelmatig de kleuren qua hoezen verwisseld om het weer passend te maken bij ons interieur. De kleuren zijn blijvend dus de mix en match is ideaal te maken!

Zeer mooie grafische vrolijke duidelijke website! Je wordt er hebberig van!

nee, eigenlijk niet.

Ok

Website

Alles verliep erg soepel, vanaf mijn eerste bezoek aan de website tot aan de bezorging. Ik ben erg tevreden over zowel de levering als de producten die ik heb ontvangen!

Het gemak van bestellen. De snelheid van de bestelling. En kwaliteit en het zitcomfort van de producten. Het feit dat hoezen los bestelbaar zijn. De leuke bedrukking van de doos waarin de producten... Het gemak van bestellen. De snelheid van de bestelling. En kwaliteit en het zitcomfort van de producten. Het feit dat hoezen los bestelbaar zijn. De leuke bedrukking van de doos waarin de producten geleverd werden. En Uli is boven verwachting praktisch en comfortabel!

Op de website zou ik graag een mogelijkheid hebben om de verschillende kleurencombinaties te zien van Elly en Uli. En misschien zou de geur van de stof ook wat verbeterd kunnen worden; of anders het... Op de website zou ik graag een mogelijkheid hebben om de verschillende kleurencombinaties te zien van Elly en Uli. En misschien zou de geur van de stof ook wat verbeterd kunnen worden; of anders het advies geven om de hoezen eerst te wassen!

Kees Glandorff

Zeer goed

Aankoop van zitzak,

Tel. goed bereikbaar, goeie website, snelle levering en vooral een geweldig product :-)

Anoniem1

Ging goed, besteld en op tijd geleverd

Dit is meer voor de bezorger: ik had een dino besteld en dit zijn eigenlijk 2 baloos en vrij groot. Hiermee moest ik de bezorger helpen tillen en dat vond ik raar. Tevens kon ik niet aan t plaatje... Dit is meer voor de bezorger: ik had een dino besteld en dit zijn eigenlijk 2 baloos en vrij groot. Hiermee moest ik de bezorger helpen tillen en dat vond ik raar. Tevens kon ik niet aan t plaatje zien dat de dino uit 2 delen bestaat

Annemarijke

Lekker snelle levering en helemaal volgens verwachting. We hebben de filmpjes gekeken en vonden deze erg informatief. we hebben al jaren lang (5?) een rode Elly en Ollie en zeer tevreden. Andere... Lekker snelle levering en helemaal volgens verwachting. We hebben de filmpjes gekeken en vonden deze erg informatief. we hebben al jaren lang (5?) een rode Elly en Ollie en zeer tevreden. Andere zitkussens zakken in, vulling wordt slap maar Terapy niet. Nu een blauwe Elly erbij! Het geld waard!

Nee.

MvdK

Mooie producten. Moeten wel ingezeten worden, voldoet niet meteen aan verwachting. Rugleuning Baloo zakt weg.

Mooie producten.

Bij product zetten dat er ingezeten moet worden. Rugleuning Baloo zakt weg.