Terapy

8.5/10
8.5/10

Anoniem1

Ging goed, besteld en op tijd geleverd

Dit is meer voor de bezorger: ik had een dino besteld en dit zijn eigenlijk 2 baloos en vrij groot. Hiermee moest ik de bezorger helpen tillen en dat vond ik raar. Tevens kon ik niet aan t plaatje zien dat de dino uit 2 delen bestaat

Annemarijke

Lekker snelle levering en helemaal volgens verwachting. We hebben de filmpjes gekeken en vonden deze erg informatief. we hebben al jaren lang (5?) een rode Elly en Ollie en zeer tevreden. Andere...

Nee.

MvdK

Mooie producten. Moeten wel ingezeten worden, voldoet niet meteen aan verwachting. Rugleuning Baloo zakt weg.

Mooie producten.

Bij product zetten dat er ingezeten moet worden. Rugleuning Baloo zakt weg.

Ik heb al jaren plezier van 2 Elly's. We hebben de collectie uitgebreid met een derde Elly.

Simpele website - duidelijke producten - mooi afgewerkt.

Het zitcomfort / de stretch van de verschillende zitzakken verschilt. Wellicht is het een optie om hier een soort van 'rating' of sterren aan te geven. Zacht (maximaal plof-gevoel bijv. Elly) - Hard (minder plof-gevoel bijv. Baloo).

J.draese

Alleen nu stuur ik product terug. Was cadeautje. En toch niet wat zij bedoelde. Dus. Maar wel al 2 x de Baloo besteld en nwe hoes.

Baloo is heerlijk. Succes

Transport doos. Verpakking was helemaal kapot.

This substantial order has still not arrived. Second order in a matter of weeks where shipment has been a huge problem

Evelien

Ik ben tevreden.

Info over verloop order mag sneller. Heb eerst een mailtje moeten sturen of mijn order verstuurd was.

Zeer snelle levering, en gemakkelijk in pakketje dat in de bus past (nieuwe hoes).

Snel geleverd.

Online besteld, de levering was er binnen 2 werkdagen, erg tevreden met de bezorging

Prima, alleen onduidelijk hoe het zit met retourneren en het frankeren hiervan

Snelle afwikkeling

Reactie op vraag of retourzending gefrankeerd moest worden was: je mag frankeren. Onduidelijk wat dit inhoudt. Info op site niet kunnen vinden