Terapy

8.5/10
8.5/10

Saskia Slooff- Pepworks

Prima, 2e keer dat we wat hebben gekocht.

Snelle levering, prima kwaliteit.

Het product is in het begin nog erg hard.

Tom

Al een tijd waren we van plan een enorm kussen te kopen. Nu was het dan eindelijk zo ver. De Baloo werd geleverd. Te groot om te verstoppen vóór de feestdagen maar zo lang kunnen we ook niet... Al een tijd waren we van plan een enorm kussen te kopen. Nu was het dan eindelijk zo ver. De Baloo werd geleverd. Te groot om te verstoppen vóór de feestdagen maar zo lang kunnen we ook niet wachten! Wat een heerlijk loungekussen voor de hele familie!

Goede prijs kwaliteit.

Mijn ervaring is erg goed. Ik heb al jaren een zitzak van jullie die ik nog steeds met veel plezier gebruik. Nu heb ik een nieuwe hoes besteld. De kleuren die je kunt kiezen zijn op de website... Mijn ervaring is erg goed. Ik heb al jaren een zitzak van jullie die ik nog steeds met veel plezier gebruik. Nu heb ik een nieuwe hoes besteld. De kleuren die je kunt kiezen zijn op de website precies zoals in het echt. Soms is er kleurverschil met wat je op internet ziet en wat je thuis krijgt, maar dat is hierbij niet het geval. De kleur die je kiest is dus ook echt de kleur die je ontvangt. Verder een snelle levering en leuke gebruiksaanwijzing erbij.

De eigenheid van jullie manier van communiceren. Denk aan de grappige gebruiksaanwijzing. Verder zijn de producten kwalitatief goed.

Geen idee. Ben erg tevreden!

Slecht, product volgens website is op voorraad, kreeg ik 2 weken geen bericht over track and trace, toen belde ik klantenservice en kreeg te horen dat het nog in productie is! Uiteindelijk duurde... Slecht, product volgens website is op voorraad, kreeg ik 2 weken geen bericht over track and trace, toen belde ik klantenservice en kreeg te horen dat het nog in productie is! Uiteindelijk duurde het 1,5 maand voor levering echt slecht.

Product is oke

Website updaten op voorraad

marco van schijndel

Helemaal geweldig, super product

degelijkheid en kleurechtheid

n.v.t.

Femke

Zeer goeie zitzakken

De kwaliteit van de zitzakken is erg goed. Geeft veel ondersteuning en helpt bij lichamelijke klachten.

Wel moet de nieuwe zitzak zijn vorm nog krijgen, hij is nu vrij stijf. Hopelijk komt dat niet omdat er nu ander materiaal gebruikt is voor de binnenhoes.
Post nl was niet blij met het pakket....
Post nl was niet blij met het pakket. Hij voldeed niet aan de eisen die zij stellen aan hun pakketpost. Hij was als klein pakketje doorgegeven ipv een pakket van 180 bij 50.

Whitney

Snelle bezorging!

Goede aanbieding

B. Dreischor

Makkelijk te bestellen en Snelle levering

Mooi sterk en comfortabel

Klaudia Auer-Cossmann

Altijd snel met de order.

Informatie en Website

Balo met speciale stof is duurder dan met seperate bestelling

Irene Werdler

Erg goed. Superfijne ondersteuning en ontspanning voor het hele lijf.
Erg goed. Superfijne ondersteuning en ontspanning voor het hele lijf.
Mijn kind speelt er elke dag op. mooie kleuren. goede levering. wij hebben de grote zakken al 10 jaar denk ik en bestellen geregeld een nieuwe hoes. die worden intensief gebruikt en gaan zon 4 jaar mee.

mooie site. goed product

ik heb 2 x proberen te bellen omdat het bestellen per telefoon niet lukte. kreeg niemand te pakken. uiteindelijk wel gelukt met bestellen