Terapy

8.5/10
8.5/10

Via ICS cards met korting een Terapy gekocht, leuke website, prima informatie op de website.

de website is leuk van toon, creatief en anders dan een gemiddelde webshop. Het helpt ook mee dat er een beperkt aantal producten zijn en dat die een hoog knuffelgehalte hebben.

Bij het bezorgen zou het heel fijn zijn als je een keuze hebt in bezorg dag en tijd. Nu ging het bezorgen mis bij mij. De eerste keer waren wij gewoon gepland niet thuis, de tweede keer kwam de bezorger later dan het aangekondigde tijdstip waardoor ik ook niet meer thuis kon zijn. Ik weet dat terapy hier niets aan kan doen, maar toen moesten we het vrij grote pakket toch nog zelf ophalen. Gelukkig hielp de man van het ophaalpunt met dragen en inladen van de grote doos.

Paula

Snellere levering dan verwacht. Prima website, overzichtelijk.

Leuke animatie van de zitzak en concept.

Ronja

Ongelooflijk heerlijke zitzak, de baloo. Heel erg blij mee. Ook twee keer met de klantenservice aan de lijn gehangen en prima en vriendelijk geholpen. Bedankt! Nu wil ik er nog een ;)

Stijlvol, kwaliteit en -tot nu toe- prima service

Direct verzenden ipv op vaste dagen is mogelijk een interessante extra verbetering

Via de webshop Baloo en Elly en Toby aangeschaft...de volgende dag in huis ...misschien de dagera maar in ieder geval snel. Heel blij met de snelle levering en het nu te genieten zitcomfort

...

...

Positief!

Een mooi product, met een heerlijk zachte, wat rekkende stof. De kleur is ook prachtig.

Het bestelproces werkt kennelijk niet goed op een apple tablet aangezien ik meerdere foutmeldingen kreeg en de bestelling niet kon afronden maar op een PC werkte het probleemloos. Maandagochtend...

Buitengewoon goed zitcomfort van Baloo en uitermate snelle levering.

Het gebruik van een tablet in het buitenland levert problemen op met het bestelproces. De webshop in Nederland had een aanbieding welke de Spaanse website niet had maar dit zal waarschijnlijk te maken hebben met voorraad, door deze aanbieding was bestellen in Nederland voor mij voordeliger dan bestellen in Spanje.

Prima geholpen! Mooie Baloo zitzak gekocht. Erg blij mee:-)

Kushina

I.v.m. het uitblijven van een bericht dat het product beschikbaar is en opgehaald kan worden heb ik zelf actie ondernomen. Ik kreeg daarop prompt een adequate reactie.

Niet specifiek

Tussentijdse terugkoppeling naar de klant.

Geefeconomie

Genieten!

Het zit heerlijk, warm, relaxt. Alleen maar fijn!

First delivery attempt went wrong/disappeared/whatnot. Quick reaction by Terapy.
Product is addictive.

Good customer service, also when something goes wrong.

Website does not work so well on Android.