Terapy

Rade

Goed product en snel geleverd. De Baloo zakken liggen erg fijn, zeker in combinatie met de Uli.

Goede service toen de levering via Post.nl problemen gaf vanwege de pakketdrukte op dat moment.

Reactie Terapy:

Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de Baloo. Wij wensen u er nog jaren plezier van.
Mvg
Medewerkers van Terapy B.V.

Linda

Tot nu toe ging de betaling goed. Maar ik heb nog niets ontvangen!

Aanklikken en betaling ging prima

Manwijf met bestreken en snel geleverd

Grote zitzak Dino gekocht en nu twee Baloo hoezen. Nette service qua op dekhoogte houden van de status van de bestelling. Nette verzending, grappige details.

Fijne produkten, voelen heerlijk aan, functioneel zonder veel poespas.

Ik ben tevreden. De levering was binnen een aantal dagen. De kleur (blauw) is mooi donker.
Ik vind hem wel nog wat hard zitten, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op een oudere zitzak heb gezeten vorige week op een yoga festival, en die zitzak was waarschijnlijk al erg ingezeten/ingezakt. Ik verwacht dat wanneer ik hem vaker gebruik, hij wel beter zal vormen.

Reactie Terapy:

Hallo Sylvie
Leuk om te horen dat je tevreden bent :)
De zitzak wordt altijd stevig gevuld geleverd inderdaad , de reden vermeld je zelf al :
Tijdens gebruik zal de vulling inderdaad wat...
Hallo Sylvie
Leuk om te horen dat je tevreden bent :)
Tijdens gebruik zal de vulling inderdaad wat inzakken.
Veel gebruiken dus ;)
Vriendelijke Groet
Karin

Reino

Super chill! De zitzak is echt perfect. Een vriendin van mij had er ook een.

Goede service en snelle levering

Hele fijne zitzak

Floris

Het blijft een heerlijke beleving te kunnen ontspannen met en in de verschillende Terapy vormen

Leuke marketing en instructies

Elsje Wessels

Snel kunnen bestellen en snel afgeleverd

Website goed bereikbaar en artikel snel afgeleverd

M

Baloo is voor mij het beste wat ik heb gekregen want ik ben zwaar lichamelijk gehandicapt en lag op elk matras mét pijn in bed.
NU ZONDER PIJN en lekker slapen !!
En er zijn veel kleuren...
NU ZONDER PIJN en lekker slapen !!
En er zijn veel kleuren hoezen verkrijgbaar

Ik heb nog wel een tip: waterafstotend materiaal (stof) hoes voor de baloo

Een zeer tevreden klant