Terapy

Frieda

Geweldige @ snelle service

Kwaliteit

Willy Davids

Valt erg tegen, na ervaringen met mijn vorige Hallo, deze was breder en minder hoog ! Kan er nog niet veel plezier aan beleven !

Neen

Niet

Alles verliep heel vlot.

Leuke site. Snelle levering. Toffe producten.

Mooi product, mooie website. De kussens lijken in eerste instantie wat hard, maar ik geloof dat uiteindelijk ook wenselijk zal blijken.

De look & feel

De doos waarin de kussens gebracht werden zag er wat slordig uit en er leek veel plastic tape te zijn gebruikt.

Leuke winkel om af te halen.

prettige manier waarop men vragen in de winkel beantwoordde. Openheid.

er staat nergens op de site; hoe test u een zitzak? waar kunt u eens proberen hoe het werkt? De filmpjes zijn wel leuk, maar dat is toch informatie van anderen, geen eigen ervaring.

Prima altijd duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke site en snelle levering

Wellicht stof staaltjes.
De kleur die ik bestelde viel in het echt tegen boor mij tov de kleur op de site.

Sann

Super ervaring. Inmiddels twee zitzakken en het nekkussen in bezit. Fijne kwaliteit.

Goede service, nette verzending.

Prima product, mooi design, maar wel redelijk prijzig in vergelijking met andere zitzakken.

De eerste hoes van mijn zitzak was zeer snel kapot door de katten en ook verkleurd na 2 jaar intensief gebruik. Gelukkig kan je een nieuwe/andere hoes bestellen. Jammer genoeg is die ook erg prijzig. Je betaalt dus wel een meerprijs voor het design (waarvoor ik de zitzak dus koos). Ik heb de indruk dat de stof van de nieuwe hoes wel een beetje dikker en steviger is, dus ik hoop dat hij langer zal meegaan.

De levering naar België verliep erg moeizaam. Dit komt omdat Terapy kiest voor een zakelijke levering, waarbij de klant thuis moet zijn. Anders moet je het product halen in een depot en dat kan erg ver zijn (65km).

Er werd redelijk aangedrongen op telefonisch contact om dit probleem op te lossen, wat voor mij moeilijk lag en waardoor ik contact via mail verkoos.

Bovendien heb ik in mijn eerste mail duidelijk aangegeven wat voor mij de enige opties waren (nieuwe particuliere verzending zonder meerkost, met levering met neerzettoestemming, bij buren of in een parcelshop, of annulering). Verder overleg tussen mij en Terapy was dus niet nodig, wel tussen Terapy en DHL.
Toch werden telkens andere opties voorgesteld (toch afhalen op 65km van mijn deur, een meerkost van 15€ voor een nieuwe levering waarbij ik opnieuw thuis moest zijn, een nieuwe levering om 11u, ...), telkens na een nieuw antwoord van DHL.
Terapy heeft lang geprobeerd om of de klant of Dhl een toegeving te laten doen, waardoor de oplossing lang heeft aangesleept. (Dit zou dus ook het geval geweest zijn met telefonische contacten, erger nog, gezien ik me niet telkens beschikbaar zou kunnen maken en het dus nog langer zou duren voor ik kon antwoorden.)
Uiteindelijk heeft Terapy wel het pakket zonder meerprijs opnieuw verstuurd, deze keer via particuliere zending en ben ik mijn zending kunnen gaan halen in een parcelshop.
Uit hun feedback leid ik echter af dat zij hun verzendwijze naar België niet wensen aan te passen. Indien je in België woont, kun je dus best rekening houden met deze zakelijke zending.

Mijn contact met de klantendienst van Terapy bestempel ik als redelijk opdringerig/pusherig/manipulerend, gezien zij meermaals aandrongen op telefonisch contact (ook op telefonisch contact na de levering, dus niet meer om een oplossing te bespreken), op een andere oplossing dan die de klant aangaf, ... Eenmaal werd mij zelfs gevraagd of ik mijn review niet wilde aanpassen, omdat zij deze niet als terecht aanvoelden. Ook na het plaatsen van deze review, probeerden zij deze te verzachten door te stellen dat het allemaal sneller had gelopen, indien ik wel bereid was geweest tot telefonisch contact.

Hun feedback leert mij dat zij niet echt willen leren uit de feedback van de klant, zich niet willen aanpassen en gewoon goede reviews willen. Daarom paste ik mijn review nogmaals aan. Ik hoop dat klanten met gelijkaardige ervaringen dat ook zullen doen.

Design

Levering in België aanpassen aan de huidige tijdsgeest (een wereld waarin particulieren werken).
Direct een goede oplossing voor de klant voorstellen i.p.v. de klant een toegeving te laten doen om zelf geen kosten te maken.
Minder opdringerig zijn.
Reviews niet proberen aan te laten passen of te verzachten.

Wij hebben een fijne zitzak gekocht bij Terapy.eu

Goed product, ergonomisch, mooie vorm, mooie kleuren

Kijk of je wat aan de prijs kunt doen. Het is een beetje duur.

Goed.

Doos was kapot bij levering. En de kussenhoezen waren niet schoon meer doordat er veel pluisjes en kartonstukjes op zaten. Verpak het in plastic of pak het in papier in voordat het de doos ingaat.