Terapy

8.5/10
8.5/10

Marike

Wij vinden de zitzak nieuw wat stug een vriend8n zei dat die nog wel zacht wordt

Tel contact op voorhand was goed

Meer duidelijkheid over vorm en stugheid

Angele Kootstra

Fijne ergonomische zitzak

Geeft veel steun

Er staan geen afmetingen bij. Nu hadden we er al een, dus wisten we de maten, maar anders is dit wel prettig om te weten. De vorige zitzak was minder statisch dan deze nieuwe, je ziet er alles op.

Sheila

Goede overzichtelijke site, makkelijk doorheen te navigeren

Overzichtelijk

🤔

Nog wat tips over elly

Een heerlijke zitzak besteld die ook écht van goede kwaliteit is, doet wat hij beloofd en je zeker niet teleur zal stellen. Ik ben fan!

De webshop is duidelijk, alle informatie is te vinden en voorzien van duidelijke foto's

De zitzak is een enorm pakket wat ik liever niet bij buren wilde laten afleveren wanneer ik niet thuis zou zijn. Wellicht zou het handig zijn om ervoor te kunnen kiezen het op te halen bij een... De zitzak is een enorm pakket wat ik liever niet bij buren wilde laten afleveren wanneer ik niet thuis zou zijn. Wellicht zou het handig zijn om ervoor te kunnen kiezen het op te halen bij een postNL locatie, maar mogelijk ligt deze optie niet in handen van het bedrijf..?

Voldoen niet aan verzoek voor bezorging op gewenste dag.

Snelle verzending, goede kwaliteit zitzak.

Duidelijk in bevestigingsemail en op website vermelden dat alleen op maandag en donderdag pakketen worden verstuurd. Ze kunnen dus niet aan je wens voor een bepaalde bezorgdag voldoen.

Medewerkster aan telefoon kan beter een minder defensieve en begripvolle houding aannemen.

Wij hebben Balloo Toby en Olie gekocht als zitplaatsen voor onze ‘thuis bioscoop’. De kinderen zijn er echt heel blij mee.

Comfortabel

Ik wist niet dat Olie ZOOOO groot was.

Goede website.

Hele fijne zitzak; vormt perfect naar het lichaam. Mooie zachte stof.

Géke van Piekeren

Wij hebben al jaren de zitzakken van Terapy en het hele gezin maakt er graag gebruik van.

duidelijke bestelmogelijkheid en snelle levering

de link naar wanneer het artikel bezorgd zou worden gaf niet de juiste informatie. het artikel zou nog verzonden moeten worden en toch stond de bezorger al aan de deur.

Ik heb al jaren zitzakken van Terapy. Thuis en op mijn werk. Ze zitten geweldig en zien er leuk uit. Ik ben nog geen fijnere zitzakken tegen gekomen. Daarom hebben we er net weer 2 bij besteld

Zakken zitten heerlijk. Zachte stof die goed wasbaar is.

Ze hebben al
Jaren goede producten. Ik ben nog geen betere zitzakken tegen gekomen.