Terapy

8.5/10
8.5/10

anonymous

Voldoen niet aan verzoek voor bezorging op gewenste dag.

Snelle verzending, goede kwaliteit zitzak.

Duidelijk in bevestigingsemail en op website vermelden dat alleen op maandag en donderdag pakketen worden verstuurd. Ze kunnen dus niet aan je wens voor een bepaalde bezorgdag voldoen.

Medewerkster aan telefoon kan beter een minder defensieve en begripvolle houding aannemen.

anonymous

Wij hebben Balloo Toby en Olie gekocht als zitplaatsen voor onze ‘thuis bioscoop’. De kinderen zijn er echt heel blij mee.

Comfortabel

Ik wist niet dat Olie ZOOOO groot was.

Goede website.

Hele fijne zitzak; vormt perfect naar het lichaam. Mooie zachte stof.

Géke van Piekeren

Wij hebben al jaren de zitzakken van Terapy en het hele gezin maakt er graag gebruik van.

duidelijke bestelmogelijkheid en snelle levering

de link naar wanneer het artikel bezorgd zou worden gaf niet de juiste informatie. het artikel zou nog verzonden moeten worden en toch stond de bezorger al aan de deur.

anonymous

Ik heb al jaren zitzakken van Terapy. Thuis en op mijn werk. Ze zitten geweldig en zien er leuk uit. Ik ben nog geen fijnere zitzakken tegen gekomen. Daarom hebben we er net weer 2 bij besteld

Zakken zitten heerlijk. Zachte stof die goed wasbaar is.

Ze hebben al
Jaren goede producten. Ik ben nog geen betere zitzakken tegen gekomen.

Saskia Slooff- Pepworks

Prima, 2e keer dat we wat hebben gekocht.

Snelle levering, prima kwaliteit.

Het product is in het begin nog erg hard.

Tom

Al een tijd waren we van plan een enorm kussen te kopen. Nu was het dan eindelijk zo ver. De Baloo werd geleverd. Te groot om te verstoppen vóór de feestdagen maar zo lang kunnen we ook niet... Al een tijd waren we van plan een enorm kussen te kopen. Nu was het dan eindelijk zo ver. De Baloo werd geleverd. Te groot om te verstoppen vóór de feestdagen maar zo lang kunnen we ook niet wachten! Wat een heerlijk loungekussen voor de hele familie!

Goede prijs kwaliteit.

anonymous

Mijn ervaring is erg goed. Ik heb al jaren een zitzak van jullie die ik nog steeds met veel plezier gebruik. Nu heb ik een nieuwe hoes besteld. De kleuren die je kunt kiezen zijn op de website... Mijn ervaring is erg goed. Ik heb al jaren een zitzak van jullie die ik nog steeds met veel plezier gebruik. Nu heb ik een nieuwe hoes besteld. De kleuren die je kunt kiezen zijn op de website precies zoals in het echt. Soms is er kleurverschil met wat je op internet ziet en wat je thuis krijgt, maar dat is hierbij niet het geval. De kleur die je kiest is dus ook echt de kleur die je ontvangt. Verder een snelle levering en leuke gebruiksaanwijzing erbij.

De eigenheid van jullie manier van communiceren. Denk aan de grappige gebruiksaanwijzing. Verder zijn de producten kwalitatief goed.

Geen idee. Ben erg tevreden!

anonymous

Slecht, product volgens website is op voorraad, kreeg ik 2 weken geen bericht over track and trace, toen belde ik klantenservice en kreeg te horen dat het nog in productie is! Uiteindelijk duurde... Slecht, product volgens website is op voorraad, kreeg ik 2 weken geen bericht over track and trace, toen belde ik klantenservice en kreeg te horen dat het nog in productie is! Uiteindelijk duurde het 1,5 maand voor levering echt slecht.

Product is oke

Website updaten op voorraad