Terapy

Joakim Kingström

Slecht, want ik heb de product nog niet ontvangen.

Niets

Mulder

Goede adviezen

Netjes tewoord staan en goede adviezen

Ann Vandendriessche

Super product

confortabel

Stefan Dries

Zeer aangename zitzakken. Mn kinderen waren onmiddellijk in de wolken. Voor volwassenen misschien net aan de kleine kant maar voor mn kinderen ideaal. Als ik de beide zakken combineer kan ik zelf... Zeer aangename zitzakken. Mn kinderen waren onmiddellijk in de wolken. Voor volwassenen misschien net aan de kleine kant maar voor mn kinderen ideaal. Als ik de beide zakken combineer kan ik zelf ook zeer comfortabel zitten/hangen. De zakken voelen aan alsof ze van goede kwaliteit zijn.

Voelt als een kwalitatief product

Natasja Smits

Zeer snelle levering. Goed kwalitatief product. Ik ben enthousiast!

snelle levering en geweldige kwaliteit.

Move & Mind

Heel goed, beetje onduidelijk wanneer de zitzakken geleverd zouden worden. Na een e-mail zijn ze direct verstuurd en werd er nog nagebeld of alles goed was gegaan

Hele fijne zitzakken

Kim Bet

We zijn echt fan van jullie producten! Jullie zitzakken geven echt de steun die nodig is. Officieel zijn ze van de kinderen. Maar als gelukkig mogen wij er ook gebruik van maken.

Zitcomfort is heel goed. Ondersteuning die de verschillende producten bieden is top!

Louis

Extra vulling besteld voor zitzak. Makkelijke site en snel geleverd.

Keuze in producten en snelle levering.

Eva van Eden-Baas

Nu onze eerste Terapy zitzak echt op was (na 8 jaar!), natuurlijk terug om er weer 1 te bestellen. Na lang twijfelen toch een “kinderzak” besteld, aangezien onze boeven vaker gebruik maakten van de... Nu onze eerste Terapy zitzak echt op was (na 8 jaar!), natuurlijk terug om er weer 1 te bestellen. Na lang twijfelen toch een “kinderzak” besteld, aangezien onze boeven vaker gebruik maakten van de oude zak dan wij. Diepzwarte kleur, perfecte maat!

Mooie en overzichtelijk site, leuke filmpjes en tekstuele grapjes.

Jia Du

Product match well with description, deliver fast

Quality